Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Anime esitys...apua tarvitaan!

KALAS

New Member
Eli koulussa pitäisi pitää esitys jostakin äidinkielen tunnilla ja minä ajattelin pitää Animesta!
Olen aika uusi harrastaja animen kanssa joten en oikein tiedä mitää asiasta. Joten kysyisin vähän kokeneemalta apua.

Haluaisin tietää vähä mistä kannattaisi kertoa ja mitä!
Jotain linkkejä sivuille ja jotakin merkittäviä anime julkaisuja.
Hyvin menestyneitä ja muuta sellaista.

Kiitän jo etu käteen informaatiosta...
 
Vastaus: Anime esitys...apua tarvitaan!

KALAS sanoi:
Haluaisin tietää vähä mistä kannattaisi kertoa ja mitä!
Jotain linkkejä sivuille ja jotakin merkittäviä anime julkaisuja.
Hyvin menestyneitä ja muuta sellaista.

No FilmiFINin arvosteluista on hyvä aloittaa... luonnollisesti :rolleyes:

Akira (R1)
Ghost in the Shell (R1)
Metropolis (R2 UK)
Vampirehunter D: Bloodlust

Tulossa on kokoajan lisää. En nyt muista oliko muita nimikkeitä... niin joo ja vaikkei asiaan 100% kuulukkaan, niin myös Animatrix -arvostelu löytyy.

:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Anime esitys...apua tarvitaan!

Kanttaa napata tuo Animatrix, vaikkapa Anttilan alelaarista alle kymmenen euron hintaa, mikäli et sitä vielä omista. Erinomaisia tarinoita Matrixin maailmasta animen silmin. Lisäksi DVD:n extroissa on dokumentti animen historiasta, ym. Eli varsin mainio julkaisu kaikenkaikkiaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Anime esitys...apua tarvitaan!

Leo Stenbuck sanoi:
Kanttaa napata tuo Animatrix, vaikkapa Anttilan alelaarista alle kymmenen euron hintaa, mikäli et sitä vielä omista. Erinomaisia tarinoita Matrixin maailmasta animen silmin. Lisäksi DVD:n extroissa on dokumentti animen historiasta, ym. Eli varsin mainio julkaisu kaikenkaikkiaan.

Ei tosiaan ole pelkkää Animea, jos joku niin tästä käsittää.
 
Vastaus: Anime esitys...apua tarvitaan!

Jeps, kiitän kaikkia tiedoista! Enkähän noista alkuun pääse. Omistan itse jo ninja scrollin juhla version(2DVD) ja ninjas ressuction(tai joku sellainen) :) ja Vampire hunter D...

Mutta Kiitän Ja Kumarran...
 
Ylös Bottom