Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Anime hukassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nikci
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nikci

Member
Eli olen joskus pienenä nassikkana nähnyt jonkin näköistä anime sarjaa, joka sijoittuu avaruuteen. Oikeastaan ainoa muistikuva mitä minulla on tästä, on että sankarilla on punavalkoinen "haarniska" ja muistaakseni jonkun näköinen keppi joka piteni kummastakin päästä... Jos joku tietäisi mistä animesta on kyse, niin olisi aivan loistavaa jos voisi tänne ilmoitella?!

Vastaus: Anime hukassa!

Tähän hätään ei tule vastausta, mutta muistelisin että olen itsekin nähnyt tuollaista sarjaa joskus, kannattaa vilasta täältä jos vaikka sattuisi löytymään.

Ja muistelisin että olisi ilmestynyt muutaman vuoden hopeanuolen jälkeen...

Kyllä se Starzingeriltä kuulostaa. Pienenä tuli noita katseltua VHS:ltä ehkä liikaakin. Kokko, Haka ja Korkki seikkailivat avaruudessa prinsessa Auroran kanssa. Hyviä muistoja. :rolleyes:
Kävin just Espanjassa ja sieltä tuli joltain kanavalta tota sarjaa. Muistin vielä musiikit ja äänetkin ulkoa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Sarja oli ainakin pienempänä loistava, saas nähdä mitä nyt sanoisin jos näkisin :)

Kyllä, StarZinger.

"Pitenevän kepin" omistajahan oli Kokko.
Kolmikkoon kuulu: Kokko, Korkki ja Haka.

Mitä nämä sitten Japaniksi ovatkaan, näin ne oli meillä päin.

Hauska sarja, sitä tuli katsottua nuorempana paljon. Taitaa jossain lojua joku StarZinger VHS:n.

Heti oli aivan pakko laittaa StarZingerin 1. DVD tilaukseen, kun löytyi ihan sopuhintaan CDON.Com:ista 7,95 :eek:

Ylös Bottom