Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Another Code: Two Memories

Crystal

New Member
Apua, juutuin pelin alussa päästyäni toiseen kartanon käytävistä. Olen jo palauttanut puuttuvan rumpunuken paikalleen makuuhuoneeseen, rikkonut toisessa huoneessa pullon ja saanut Golden Bird Keyn, ja Fanny.tytön huoneessa leimasin sketchbookiin puuttuvat kuvat yksikätisestä miehestä. Mitä nyt? Yhden huoneen pöydällä on tyhjä valokuvakehys, vain jotain linnun, kirjan, omenan ja avaimen kuvia ja jotain viivoja....
Mitä sille pitäisi tehdä?
Aina kun yritän kävellä kartanosta pois, haamu sanoo että katsellaan vielä vähän ympärillemme.

Ei yhtään vaikeasti selitetty....:confused: :rolleyes:
 
Vastaus: Another Code: Two Memories

Crystal sanoi:
Yhden huoneen pöydällä on tyhjä valokuvakehys, vain jotain linnun, kirjan, omenan ja avaimen kuvia ja jotain viivoja....
Mitä sille pitäisi tehdä?

Katsopa vielä sitä valokuvakehystä. Tarkkaile mitä Ashley sanoo, siitä on apua. Ratkaisu on melko ainutlaatuinen. Kehykselle ei tarvitse tehdä mitään, mutta siihen on piilotettu tietoa joka auttaa seikkailussa eteenpäin.
 
Vastaus: Another Code: Two Memories

Olen katsonut mutta olen kai sitten ääliö. Ashley puhuu oikealla tavalla katsomisesta ja lopussa heijastuksesta. Käytin jo huoneeni peiliä kuvan kääntämiseksi mutta en keksi mitään.
 
Vastaus: Another Code: Two Memories

Crystal sanoi:
Olen katsonut mutta olen kai sitten ääliö. Ashley puhuu oikealla tavalla katsomisesta ja lopussa heijastuksesta. Käytin jo huoneeni peiliä kuvan kääntämiseksi mutta en keksi mitään.

Joo, minäkin yritin peilin edessa leikkiä, mutta eikö olisi aika epäreilua olettaa, että pelaajalla on peili? Sinulla on lähempänäkin jotain heijastavaa, kuten Ashleyllakin.

Ja totta puhuen tämä taisi olla ainoa puzzle johon en keksinyt itse oikeaa ratkaisua. Kävi lopulta niin että ratkaisin tuurilla sen puzzlen johon tämä antaa tärkeän vihjeen, ja kuulin myöhemmin miten vihjeen olisi saanut.
 
Ylös Bottom