Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Apex Legends

Saatiin kaverille ensimmäinen voitto vyön alle ! Random oma tuttuun ja turvalliseen tyyliin tärväsi oman henkensä kerta toisensa jälkee täysin järjettömiin paikkoihin. Ennen tätä taltioimaani loppumähinää randomille juolahti mieleen, kertaakaan pingaamatta, lentää ilmapallosta kahden juokkueen tulitaistelun keskelle ja kuolla sinne sekunneissa. Välillä on kyllä oikeasti usko koko ihmisrotuun koetuksella kun silmäilee omien toimintaa tässä pelissä. Alun dramaattinen rakettikeskitys ei olisikaan ehkä nyt jälkikäteen katseltuna osunut meihin, mutta kyllä siinä silti tilanteen ollessa päällä varmaan leposyke ylitettiin kun se tuntui satavan niskaan. Saattaa myös ilmetä omana hyperaktiivisena liikehdintänä :p Ei noita itse huomaa pelatessa.

 
Kyllä se onnistuu voittaminen randomienkin kanssa. Kun sattuu kohdalle tiimi joka pelaa yhteen.


Sekin riittää monesti et sattuu kohdalle edes 1 osaava ja yhteistyötä tekevä kaveri.

Tosin päivällä tuli 1 voitto hiukan eri lailla, 1 heppu (430 tappoo, bruh) hyppäs suoraan alas ominpäin, LVL 2 jantteri hyppäs mun mukana syrjemmälle ( huutelin et tää on tiimipeli, vatun määly, sil hyppääjälle), välillä törmättiin tähän soolojannuun ja lopulta oltiin sen kans viimoses ympyräs ilman mitään yhteistyötä sen suunnasta. Ja tää jannuhan sit vielä voitti pelin meille 10 tapolla...
Soolo sais kyl tulla jo tarjolle, ni vähenis nää sooloa pelaavat heput tiimimoodista

Edit. Kiitos muuten siitä " Pelaat Miragee väärin"-videosta, aukes silmät sen ultin suhteen. Se on tosiaan mahtava apu hyökätessä, kun pääsee kiertää vihun selustaan( vielä kun sen tekee niin et vihu ei nää klooneja, ni eivät osaa odottaa)
 
Todellakin solo -modea kaipaa. Sehän on ainoa oikea battle royale -asetelma. Olisinkohan viitisen matsia pelannut nyt tätä squad-hömpöttelyä. Yksi voitto takataskussa odotellaan, josko se solo sieltä tulisi pikkuhiljaa, eikä tarvitsisi ihmetellä että mitä ihmettä nuo minusta haluavat.
 
Soolo sais kyl tulla jo tarjolle, ni vähenis nää sooloa pelaavat heput tiimimoodista

Itse taas tykkään ryhmädynamiiikasta, jossa eri hahmoluokat täydentävät toisiaan ja eri pelityylit samoin. En ole snipaaja, joten sillä välin kun osa ryhmästä tekee tätä, hakeudun lähelle kohdetta ja yllätän siten. Tässä lisäksi vielä sanaton viestintä toimii harvinaisen hyvin.

Mitä tulee näihin soolopelaajiin. Silloin kun näen sankarin osaavan asiansa, lähden siihen mukaan. Parempi näin.
 
Oletteko saaneet konsolilla mitenkään Aim Assistin pois päältä?
Siis ihan naurettavaa jos ei voi poistaa, ikinä en ole käyttänyt sitä ja nyt kun on kokoajan päällä niin syö peli intoa muuten hyvästä pelistä..
 
Oletteko saaneet konsolilla mitenkään Aim Assistin pois päältä?

Et menetä mitään sillä minuutin kokeilun jälkeen luultavasti laittasit sen takaisin että voisit osua vihuihin taas. Eriasia jos se olisi kaikilta otettu pois. Fortnitessä näin oli hetken vuoden 2017 puolel ja alun kiroamisen jälkeen siihenki tottu vähitellen kunnes palauttivat assistin. (hyvä vaan)

Apex yrittää luultavasti kuitenkin crossplayta ja silloin ohjainpelaajilla aim assist on pakollinen jottei konsolipelaajat olisi ihan kädettömiä.

P. S.

Näyttää tämä apexin hype ja alkukiito vähitellen taittua ainakin twitch tilastoissa parin päivän aikana. Fortnite palanee pysyvästi taas odotetustu kärkisijalle viimeistään ku uusi kausi alkaa.
 
Tässä on bannattu jo 16,000 huijaria, mun käsittääkseni nuo on kaikki PC pelaajia.
Pitää olla kyllä melko tyhmä jos haluaa cross-playn PC pelaajien kanssa, sieltähän tulee ne huijarit mukana.

Varsinkin näissä ilmaispeleissä on PC:llä todella paljon huijareita, ostavat netin kauppapaikoilta huijaukset, vaadi edes mitään taitoa huijata.
 
Tässä on bannattu jo 16,000 huijaria, mun käsittääkseni nuo on kaikki PC pelaajia.
Pitää olla kyllä melko tyhmä jos haluaa cross-playn PC pelaajien kanssa, sieltähän tulee ne huijarit mukana.

Varsinkin näissä ilmaispeleissä on PC:llä todella paljon huijareita, ostavat netin kauppapaikoilta huijaukset, vaadi edes mitään taitoa huijata.

Fortnitessa huijareiden pelit jää yleensä yhteen kahtiin matsiin kun huijausten esto-ohjelmat nuo kumminkin havaitsee tai pelaajat raportoi. Siinä ei auta IP:n ja pelin uudelleen asennus kun epic lausuu bannit tietokoneen rekisteritietoihin, jotta huijarin pitää koko kone alustaa jotta pääsee taas pelin tai kaksi leikkimään idioottia.
 
Et menetä mitään sillä minuutin kokeilun jälkeen luultavasti laittasit sen takaisin että voisit osua vihuihin taas. Eriasia jos se olisi kaikilta otettu pois. Fortnitessä näin oli hetken vuoden 2017 puolel ja alun kiroamisen jälkeen siihenki tottu vähitellen kunnes palauttivat assistin. (hyvä vaan)

Apex yrittää luultavasti kuitenkin crossplayta ja silloin ohjainpelaajilla aim assist on pakollinen jottei konsolipelaajat olisi ihan kädettömiä.

P. S.

Näyttää tämä apexin hype ja alkukiito vähitellen taittua ainakin twitch tilastoissa parin päivän aikana. Fortnite palanee pysyvästi taas odotetustu kärkisijalle viimeistään ku uusi kausi alkaa.


Itse oon aina pelannut ilman ain assistii ja nyttenkin ihan naurettavaa Peacekeeperillä pelaa kun älytön liimaus päällä. Syö peli intoo
 
Itse oon aina pelannut ilman ain assistii ja nyttenkin ihan naurettavaa Peacekeeperillä pelaa kun älytön liimaus päällä. Syö peli intoo
En tiä miten tässä on mutta monessa se aim assisti lähtee aina ihan väärän tyypin perään. Tähtää ja ammut jotain tyyppiä kauempana ja joku juoksee ohi niin tähtäin lähtee johonki ihan muualle.
 
Fortnitessa huijareiden pelit jää yleensä yhteen kahtiin matsiin kun huijausten esto-ohjelmat nuo kumminkin havaitsee tai pelaajat raportoi. Siinä ei auta IP:n ja pelin uudelleen asennus kun epic lausuu bannit tietokoneen rekisteritietoihin, jotta huijarin pitää koko kone alustaa jotta pääsee taas pelin tai kaksi leikkimään idioottia.

Fortinessa on niin paljon pelaajia että siellä on koko ajan pelaamassa suuri joukko huijareita PC:llä.
Nuo huijauksien myyjät myös päivittää niitä koodeja koko ajan, joten epicillä menee aikaa havaita ne.

Huijaus on todella suuri ongelma PC:n free to play räiskinnöissä, kun CS:GO tuli ilmaiseksi niin samassa kuussa bannattiin yli 600,000 huijaria.
 
Nyt on alkanu sujumaaan jollain tasolla, oliskohan ollu 9 tai 10 voittoa tänään. Hemlock ja Triple Take on nyt noussu luottopyssyiks.
 
Nyt on alkanu sujumaaan jollain tasolla, oliskohan ollu 9 tai 10 voittoa tänään. Hemlock ja Triple Take on nyt noussu luottopyssyiks.

Myös täällä, kun sai hyvän vinkin miten bursti muutetaan sarjatulelle. :D

Eihän siihen mennyt kuin ensimmäiset 35 leveliä. Joka kerta oppii taas uutta. Täällä SMG ja LMG -yhdistelmällä parasta tulosta.
 
Twitch Prime asiakkaana tipautti peli nyt iltasella pleikkarille 5 kpl loottilaatikoita ja skinin Pathfinderille (violetti).

Suomiporukalla voittoon!

 
Ylös Bottom