Hmm...muistaakseni...sirbablo sanoi:mitä siinä kohassa pitää tehä missä on se vihree kaulakoru ja niitä kivi juttuja..??
Aaaahh...sirbablo sanoi:mut miten sen korun saa sieltä..kun se on semmotteen puuaidan takana
Sinun pitää kasata palikoita siihen puuaidan eteen. Vaatii vähän miettimistä, hiukan kuin Tetristä pelaisi. Niksinä on huoneen keskellä oleva vekotin, jolla palikat voi kääntää oikeaan asentoon. Kyllä se siitä!sirbablo sanoi:auta..miten sen korun saa sen vihreen?? kun menee sinne huoneeseen niin sit sen korun eteen tulee semmonen puuaita.
ippanis sanoi:Challenge of Gods
huh huh, tässä on nyt päivän mittaan kiroiltu varmaan kahden viikon edestä. Nyt oon kasissa enkä ainakaan lopeta.
Niin siitä tehtävästä (jossa siis pitää tappaa kaikki eteentuleva, eikä loppua tunnu olevan) niin antakaahan jotain neuvoja. pääsen aina siihen kohtaan, jossa jäljellä pyörii gorgonit, mutta sen jälkeen taival päättyy lyhyeen. mistään ei saa enää healthia ja ne perkeleet väistää ja iskee takaisin. siitä ei ole ongelmaa, että muuttuisin kiveksi, mutta jotenkin pitäis saada ne möyhittyä maan rakoon. itse käytän lähes jatkuvasti tuossa 3xkolmiota. Mutta sitten kun ne väistää niin olen myöhässä ja sitten tietenkin joku niistä blablabla....
että vähän vinkkejä tähän kiitos.
Koita ensin tappaa ne pikkukoirat, ettei ne kasva isoksi. Ja siinä välissä mätki sitä isoa.Digger sanoi:Hurttia vain tulee lisää ja lisää... Kivettämäänkään ei kaikkia kerkeä, ja mana loppuu joka tapauksessa. Hermot menee!!