Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Apua joululahjan ostossa...

ti2na

New Member
Heissan!
Auttakaa naista hädässä. Pitäisi ostaa poikaystävälle joululahja ja mikä olisi loistava peli?
Meillä kun on jo GTA:t ja fifa, Colin Mcraysta ei pidetty (kun ei useampi voinut ajaa rallin maailmanmestaruudesta) ja Jak&Daxter on mulla.
Eli auttakaa mikä olis loistava vaihtoehto?Getaway vähän epäilyttää, olisko mitään hyvää moninpeliä? Strategia-pelit ei inspiroi!!
Kiitos etukäteen!!!!:)
 
Colin Mcraysta ei pidetty (kun ei useampi voinut ajaa rallin maailmanmestaruudesta)
WRC 2 Extremessä voi ajaa useampi myös mestaruudesta. Parempi peli muutenkin kuin Colini.
olisko mitään hyvää moninpeliä?
Timesplitters 2 on loistava moninpelinä.
Pro Evolution Soccer 2 on loistava moninpelinä ja aivan fantastinen peli muutenkin.

Olispa munkin tyttöystävä kyselemässä täällä, että mikä peli olis mulle hyvä joululahja. :rolleyes:
 
Ei kait vaan poikaystäväsi lue tätä foorumia? Voi olla, ettei lahja tule sitten kovinkaan yllätyksenä. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ti2na
Heissan!
Auttakaa naista hädässä. Pitäisi ostaa poikaystävälle joululahja ja mikä olisi loistava peli?
Meillä kun on jo fifa...
Jos tykkää futiksesta, niin kannattaa heittää Fifa roskiin ja ostaa tilalle kunnon futispeli; Pro Evolution Soccer 2. Se on nimittäin ehdottomasti paras urheilupeli, mitä koskaan on tehty. Ratchet & Clank on myös suositeltava, jos piti Jak & Daxterista ja muutenkin tasohyppelypeleistä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Ei kait vaan poikaystäväsi lue tätä foorumia? Voi olla, ettei lahja tule sitten kovinkaan yllätyksenä. :)

Ei onneksi sittenhän tää vasta vaikeeksi menisi
:) , taitaa tarvita päätyä siihen PES:ään ja tylsistyä itse koko joulu, kun ei itseäni nappaa oikein futis tai sitten on vihdoin aika opetella(vaihtoehtoisesti toivoa itse saavansa Ratchet&Clank)! Millanen se timesplitters oikeestaan on...taas taitaa tulla päättämisongelma-nainen kun on :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ti2na
Ei onneksi sittenhän tää vasta vaikeeksi menisi
:) , taitaa tarvita päätyä siihen PES:ään ja tylsistyä itse koko joulu, kun ei itseäni nappaa oikein futis tai sitten on vihdoin aika opetella(vaihtoehtoisesti toivoa itse saavansa Ratchet&Clank)! Millanen se timesplitters oikeestaan on...taas taitaa tulla päättämisongelma-nainen kun on :D
Timesplitters 2 on 3d-räiskintä, eli FPS-peli.
Kannattaa muuten ostaa sitten PES 2, jos futikseen päädyt. Vaikka ykkönenkin on aivan loistava, on PES 2 vieläkin parempi, ainakin jos ei ole ykköstä aiemmin pelannut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
WRC 2 Extremessä voi ajaa useampi myös mestaruudesta. Parempi peli muutenkin kuin Colini.

Älä valehtele naisille, Jeff. Mutta ti2na vois suosiolla ostaa poikaystävälleen Gran Turismo 3:n, jos ei löydy ennestään, tai sitten Metal Gear Solid 2:n. Ne ovat nimenomaan loistavia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan masaf1
Älä valehtele naisille, Jeff. Mutta ti2na vois suosiolla ostaa poikaystävälleen Gran Turismo 3:n, jos ei löydy ennestään, tai sitten Metal Gear Solid 2:n. Ne ovat nimenomaan loistavia.
En valehtelekkaan. Mestaruudesta voi ajaa jopa 4 pelaajaa ja WRC 2 Extreme on kirkaasti parempi kuin Colin 3. Molemmat pelit omistaneena/omistavana voin sanoa sen omasta kokemuksesta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
En valehtelekkaan. Mestaruudesta voi ajaa jopa 4 pelaajaa ja WRC 2 Extreme on kirkaasti parempi kuin Colin 3. Molemmat pelit omistaneena/omistavana voin sanoa sen omasta kokemuksesta.

Eiköhän tässäkin asiassa kuitenkin ole yhtä paljon ääniä Colinin paremmuuden puolesta. No kuitenkin, tuo Micro Machines on kyllä varsin hulvaton - varsinkin moninpelinä.
 
Tiger Woods 2003 on kuulemma aika huikea myös moninpelinä, enpä ole itse päässyt vielä testaamaan. Kyllä PES 2 olisi varmaan mieluisa, en ole vielä tavannut ketään moninpeleistä pitävää jolle tuo ei olisi kolahtanut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ti2na
Pitäisi ostaa poikaystävälle joululahja ja mikä olisi loistava peli?

Höh, mun tyttöystävä ei edes suostu harkitsemaan pelin ostoa joululahjaksi :)
 
Jaahas, maailma on saamassa yhden PES-lesken lisää.. ;)

Ti2na, jos poikaystäväsi tykkää futiksesta (kuten voisi luulla jos teillä jo yksi futispeli on) ja etenkin jos hän pelaa tai on pelannut itse, et parempaa lahjaa löydä kuin Pro Evolution Soccer 2 -- poikaystäväsi tulee niin sanotusti qsemaan hunajaa. Mutta varaudu viettämään tulevaisuudessa enemmän aikaa itseksesi ellet kiinnostu ko. pelistä itsekin -- mikä ei ole lainkaan mahdotonta, koska esim. vaimon esiteini-iässä oleva, urheilusta kiinnostumaton ja futispeleille yleensä pyllistävä sukulaispoika tykkäsi yllättäen varsin kovasti PESistä, ainakin kun pelasimme sitä niin että molemmat pelasivat samalla puolella (mistä monet pitävät enemmän kuin toisiaan vastaan pelaamisesta).

Jos kuitenkin päätät olla ostamatta PES2:a, suosittelen Timesplitters kakkosta. Kyseessä on siis FPS (first person shooter, pelimaailmaa katsotaan ikäänkuin pelihahmon silmien kautta), jonka vahvuutena on moninpeli. Pelissä on ns. story mode, jota voi pelata yksin tai kaksin (yhteistyönä) ja lukuisia erilaisia yksin- ja moninpelimuotoja. Jos molempia kiinnostaa kyseinen peligenre niin tässä teille molemmille hupia pitkiksi ajoiksi. Peliä voi pelata 1-4 henkilöä samaan aikaan samalla koneella ja I-linkillä maksimissaan 16 jos nurkista löytyy tarpeeksi pleikkarillisia kavereita ja telkkareita :)
Timesplitters 2:n arvostelu löytyy täältä.

Ennemmin tai myöhemmin kannattaa ostaa molemmat.
 
no moninpeleinä hyviä on ainaki:

Timesplitters 2
Pro evolution Soccer 2
Tony Hawk's Pro Skater 4

Muuten vaan hyviä:

Ratchet & clank
the getaway
 
Kiitos kaikille!!!

Nyt olen kuullut niin mielettömästi kehuja PES2:sta että kai siihen on pakko päätyä, ainakin kun näin miten "kuola valui poskelle" kyseiseltä mieheltä kun tv:stä tuli PES arvostelu! Ehkä siis etten vietä jouluani yksin on munkin aika opetella kyseisen pelin salat (tietysti salaa toivon että pukki toisi mulle Ratchet&Clank:n, jolloin tosin joulu menisi tapellessa kumpi saa pelata :p )!
Nyt siis kauppaan ja Hauskaa Joulua kaikille!!
 
Ylös Bottom