Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Apua Super Mario 64- peliin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wespa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Apua Super Mario 64- peliin

Ei onnistu sitten millään. Mitä keltaista nuolta oikein tarkoitat? :confused:

Wespa sanoi:
Ei onnistu sitten millään. Mitä keltaista nuolta oikein tarkoitat? :confused:

Aseta kamera Marion silmiin (en kyllä muista millä napilla se tapahtuu). Siis siihen tilaan, jossa voi katsella vapaasti ympärilleen, ja katso sitten valoon.

Saman tekstin se antaa edelleenkin, kun seisoo valokeilassa ja katsoo ylös.
Olkaa nyt ystävällisiä ja hakekaa se peli siihen nokan eteen. Saisi kerrankin selkeät toimintaohjeet, ja pääsisi eteenpäin pelissä! :rolleyes:

Minä kysyn nyt sitten täällä kysymyksen koskien ihan sitä alkuperäistä Mario kuusnepaa. Eli siinä ensimmäisessä tehtävässä "mario wings throught the sky" tai jokin vastaava. Ilmeisesti sitä siipihattua olisi tarkoitus käyttää, mutta mihin tarkoitukseen?

Kerää kolikoita taivaalta.

Missä vaiheessa ja miten minipelejä saa avattua lisää?

Otat kiinni niitä pupuja, joita juoksee linnan pihalla ja linnassa. Kyllä niitä alussakin saa muutamia avattua, mutta viimeisen saa vasta linnan katolta kun on kaikki tähdet keränny.

Joo, noin olen jostain kuullutkin. Mutta ei ole tullut yhtään jänöä vastaan sitten alun avaimen.... 76*:ä jo :p

Voisko joku auttaa mua ? :) Yritän päästä rainbow towerii, mut ku meen siihe valoo joka osottaa siihe aurinkoo ni siihen tulee teksti: A voica from above is saying. "Hey... Mario..." ????

Ylös Bottom