Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Apua tarvitsisin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja partio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

partio

Member
Elikkäs hommasin tossa eilen Xbox 360 Prerium pakkauksen. Aluksi pelailin kuvaputki tv:llä, mutta kuvalaatu ei vakuuttanut. Nyt päätin pienen tutkinnan ja lukemisen jälkeen laittaa boksini kiinni 19' tietokonenäyttöön (kuvaputki tietokonenäyttö). Nyt mietin, että miten tämä sitten käytännössä onnistuu, että saan kuvan ja äänet toimimaan. Elikkäs ainakin tarvitsen tuollaisen vga-piuhan, mutta mihin äänet kannattaisi liittää? Mulla on tässä koneessa 5.1 kaiuttimet ja sitten toiset kaittimet, jota en käytä ovat vain 2.0. Minulla ei ole väliä äänenlaadulla, kunhan edes jotenkin saan sieltä ne ulos. Mitä adaptereita tai tarvikkeita tarvitsen että saa Xboxin kuvan PC-näytöltä äänten kera. Ei kai uusia kaiuttimia tarvitse ostaa? Kiitti jos joku vähän valaisisi asiaa ja kertoisi miten kannattaa tehdä.

Vastaus: Apua tarvitsisin!

Itsellä laitoin tuon VGA-johdon RCA piuhat mukana tulleella 3.5mm adapterilla suoraan kiinni tietokoneen line-in (vai mikä sitten onkaan) kiinni. AInoa miinuspuoli tässä on toki se, että tietokoneen tulee olla päällä pelatessa tai muuten äänet ei kuulu. Ymmärtääkseni kyllä aktiivikaiuttimiin saat sen piuhan suoraan kiinni niin et tarvitse pc:tä siihen väliin.

Vastaus: Apua tarvitsisin!

APILAS sanoi:
Itsellä laitoin tuon VGA-johdon RCA piuhat mukana tulleella 3.5mm adapterilla suoraan kiinni tietokoneen line-in (vai mikä sitten onkaan) kiinni. AInoa miinuspuoli tässä on toki se, että tietokoneen tulee olla päällä pelatessa tai muuten äänet ei kuulu. Ymmärtääkseni kyllä aktiivikaiuttimiin saat sen piuhan suoraan kiinni niin et tarvitse pc:tä siihen väliin.
Okei no mulla on tässä koneessa 5.1, mutta kun en laita niitä näihin tietokoneen kaiuttimiin niin onko mahdollista että laittaa ne kahteen kaiuttimeen vai tarvitseeko boxi subwooferin siihen väliin toimiakseen? Eli voiko ne liittää 2.0 oikealla adapterilla vai tarvitseeko se sen 2.1 toimiakseen?

Ylös Bottom