Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Apua The Simsin alkutaipaleelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

naali

New Member
Heips,

Pelaan Simsiä PS2:lla ja ongelma on seuraava: olen päässyt muuttamaan kotoa omaan asuntoon ja töissä olen metromuusikkona. Kaverit pilkkaavat työtäni ja vihjailevat, että kämppä on "sotkuinen" ja "nuhjuinen".

Arvot ovat hyvät, paitsi sosiaalisuus. Kämppään olen uusinut kaikenlaista (tapetit, huonekalut jne ja uima-allaskin on).

Nyt vain kaikki aika menee rutiineihin ja työssäkäymiseen, eikä peli etene. MITÄ TÄSSÄ PITÄÄ TEHDÄ!?

siis

- miten lisätä sosiaalisuutta, muuta kuin soittamalla äidille tai saamalla pakit Paulinelta (nämä eivät riitä)?
- miten laittaa kämppä riittävän loistavaan kuntoon, kun rahaa on 200 dollaria?
-MITEN saa uuden duunin tai ylennyksen, kun kaveri ei jaksa edes lukea sanomalehteä ja tietokone vietiin pois velkojen takia?

Kiitos!

Siivoa se kämppäsi, ei kai se auta mitään jos on uudet tapetit jos ne ovat ihan paskaiset :P

?

Kämppä on muuten siisti, paitsi tapetteja en ole siivonnut. Kerro Keiu, miten tapetit siivotaan???

PC:n versiossa ei ainakaan mun tietääkseni tapetteja voi mitenkään siivota, joten tuskin tässäkään? Ootkos varma että talossas ei loju roskapussia tai mitään lautasta keskellä lattiaa jonkun seinän takana? ;) Noh en osaa auttaa muuten kun että käyt vaan siellä töissäs ja tienaat ja sitten ostat paremmat kalut. (vaikka uudet tapetit).

- talo siistinä
- riittävästi unta
- riittävästi aikaa kavereille/naapurin vaimolle ;)
- riittävästi ruokaa
- harjoittelua monella osa-alueella

Sitte vaan uutta duunia kehiin, josko soittaminen alkaa ketuttaa...

Ylös Bottom