Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Apua, Tomb Raider Legend !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi-68
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Essi-68

New Member
Olen kipeästi avun tarpeessa Tomb Raiderin uusimmassa seikkailussa Legend.
Olemme tyttärien kanssa hieroneet kohdassa jo kohta viikon. Auta siis jos tiedät miten tästä eteenpäin.

Lara on jonkun Takamoton (tai vastaavan) rakennuksessa ja isossa toimistohuoneessa. Seinällä iso näyttötaulu, jonka keskellä lätkä jossa T-kirjain. Tähän lätkään Lara suostuu heittämään heittoaseensa ja vetämään taulua eteenpäin, mutta tähän sitten jäämmekin, miten tästä eteenpäin???
Etukäteen kiittäen ja kumartaen
Äippä ja tytöt

Vastaus: Apua, Tomb Raider Legend !

Jos nyt muistan tuon kohdan oikein, kyse on tästä tilanteesta:
http://img232.imageshack.us/img232/5584/trljapanbigtv9qw.jpg

Pelkästään näytön kiskominen ei auta, koska näyttö pysyy paikallaan kahden kiinnikkeen avulla (ks. kuva). Nämä kiinnikkeet täytyy poistaa pelistä ja kiskaista näyttöruutu alas vasta sitten. Tämän jälkeen etenemisreitti onkin aika selvä.

Siis mistä löydän tähtäimen aseeseeni, en saa Lartsua millään tähtäämään mihinkään.:confused:

Tähtääminen onnistuu parhaiten Laran näkökulmasta. Tähän löytyy apua ihan ohjekirjasta... ;)

No et satu muistamaan miltähän sivulta, arvaa oonko läränyt kirjaa eessun taas :cool:
Ellet sitten ihan näppäimiä ;)

Mulla ei ole pelin PS2-versiota, joten en voi auttaa... Luulisi nyt PS2-manuskankin kertovan jotain aseella tähtäämisestä.

Kiitti vinkistä, mutta ei mun ohjaimessa ole kuin L1 L2 R1 ja R2 ja näillä ei tähtää...
Kiitos sulle kauheesti kun olet nähnyt vaivaa..........

Essi-68 sanoi:
Kiitti vinkistä, mutta ei mun ohjaimessa ole kuin L1 L2 R1 ja R2 ja näillä ei tähtää...
Kiitos sulle kauheesti kun olet nähnyt vaivaa..........

Kokeiles painaa oikeanpuoleinen tatti pohjaan.

Ylös Bottom