Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

apua! xbox live betta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Neo

New Member
Sain tänään e-mailia microsoftilta
jossa ilmoitettiin että olen pääsyt mukaan liven betta testaukseen suomessa. ja mailin mukana tuli liite tiedosto. ja tästä ongelma alkoi. en saa liite tiedostoa auki koska saan ilmoituksen "OE Removed access to the following unsafe attachments in your mail Xbox live NDA Agreement.doc"
Joten voisiko joku osaavampi hemmo auttaa tässä asiassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neo
Sain tänään e-mailia microsoftilta
jossa ilmoitettiin että olen pääsyt mukaan liven betta testaukseen suomessa. ja mailin mukana tuli liite tiedosto. ja tästä ongelma alkoi. en saa liite tiedostoa auki koska saan ilmoituksen "OE Removed access to the following unsafe attachments in your mail Xbox live NDA Agreement.doc"
Joten coisiko joku osaavampi hemmo auttaa tässä asiassa.

Huono mäihä...
 
Tools -> Options -> Security -> Do not allow attachments to be saved or opened that could potentially be a virus

ota se ruksi pois.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neo
Sain tänään e-mailia microsoftilta
jossa ilmoitettiin että olen pääsyt mukaan liven betta testaukseen suomessa. ja mailin mukana tuli liite tiedosto. ja tästä ongelma alkoi. en saa liite tiedostoa auki koska saan ilmoituksen "OE Removed access to the following unsafe attachments in your mail Xbox live NDA Agreement.doc"
Joten voisiko joku osaavampi hemmo auttaa tässä asiassa.
Kyseinen tiedosto on tehty MS-Word ohjelmalla ja pitää sisälllään allekirjoitettavan suostumuksen joka on lähetettävä 18.06.2003 mennessä mukana seuranneeseen osoiteeseen Englannissa jotta sinut voidaan ottaan ohjelmaan mukaan ja lähettää materiaali sekä ohjeet.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan IgeL
Tools -> Options -> Security -> Do not allow attachments to be saved or opened that could potentially be a virus

ota se ruksi pois.

Kiitoksia vinkistä, se toimi! en ole ikinä ollut hirveä e-mail friikki joten minulle tuollaiset varoitukset ja säädöt ovat outoja/uusia.
kiitos viellä kerran.
ja jos jotain kiinostaa tietää mitä kaikkea beta testaaja saa mukanaan (epäilen että perus "starter kit") niin ilmoitan siitä kyllä. Kumhan olen ensin saanut paketin kotiin asti
 
Vai on ne nyt lähetellyt tietoja valituille testaajille. Eipä ole tullut ilmoitusta minulle vielä, mutta onhan tässä aikaa 13. päivään kesäkuuta. Täytyy toivoa, että onnetar suosii minua tässä. Testaaminenhan on tunnetusti kivaa ja tuottavaa toimintaa, kokemusta on :)
 
toivotaan että pääset viellä mukaan leikkiin. Itselle tämä on kyllä eka kerta kun on pyydetty osallistumaan mihinkään netti testauksiin. Mutta eipä olisi voinut paremmalta taholta pyyntö tulla. Nyt kun vaan saisi jo sen paketin tänne testailtavaksi!!!
 
Minäkin pääsen mukaan Xbox Liven betatestaajaksi! :) Minut saattaa nähdä betatestaamassa Liveä nickillä Arcane/Arcanua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neo
ja jos jotain kiinostaa tietää mitä kaikkea beta testaaja saa mukanaan (epäilen että perus "starter kit") niin ilmoitan siitä kyllä. Kumhan olen ensin saanut paketin kotiin asti

Tuolta tulee (Alkanut jo ensimmäisille tulemaan) normaali Live -kitti. Ei siis muita pelejä mukana kuin nuo demot. Testaajat laittavat maaksi United Kingdom ja osoitteen kanssa samaan maahan. Osoitteet annetaan paketin mukana tulleessa saatteessa.

Beta testaajien tunnarit ovat voimassa tuon testin ajan, jonka jälkeen ne tuhotaan pois. Sen jälkeen vissiin pitää uudestaan rekisteröityä.
 
Ylös Bottom