Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Arcade Stick ja pelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dee Cee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Prkl, hieno lista ollaan kasattu eikä porukka edes tiedä sen olemassaolosta... Frank pelasti tilanteen!

Joo

kiitoksia olinpas tyhmä kun en itse tuota huomannut arcade stick näyttää toimivan monessa pelissä

Re: Joo

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dee Cee
kiitoksia olinpas tyhmä kun en itse tuota huomannut arcade stick näyttää toimivan monessa pelissä
Ja aina kannattaa kokeilla.
Ja jos toimii, ilmoita Tonpalle niin saadaan lisää pelejä listaan.

Onko mahdollista muuten saada PS/2 näppäimistöä toimimaan Dreamcastissa normaalina ohjaimena jonkin adapterin avulla? Tuli nääs mieleen kun värkätään PS/2 & USB-liitäntään käyvää arcadelautaa. Olisi muka mätkiä joitakin Dreamcastin pelejä sillä.

Projekti löytyy sivulta http://burana.blogspot.com

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Burana
Onko mahdollista muuten saada PS/2 näppäimistöä toimimaan Dreamcastissa normaalina ohjaimena jonkin adapterin avulla

Kyllä, tuollaisia adaptereja on myynnissä. Ainakin Paradise Online:sta löytyy. :)

Jumantsuikka! Se adapteri siis tosiaan kovertoi tavallisen näppäimistönkin ohjaimeksi? Lähtee välittömästi tilaukseen jos tuo on totta. Projektini tikku siis toimii "näppäimistönä" PC:n USB/PS2 liitännässä, joten sillä voi mätkiä mielin määrin emulaattoripelejä. Juuri sain valmiiksi ensimmäisen näppisleiskan ja se tuntuukin varsin hyvältä (ei kovin yllättävään kun printattu suoraan Capcomin omasta pdf:stä :D ). Kuva löytyy aiemminmainitusta osoitteesta.

Hetkonen, nyt taisin käsittää väärin. Siis ei se "tavallisena ohjaimena" toimi. Siis tuo adapteri vain ottaa vastaan tavallisia PS2-liitännällä varustettuja näppiksiä ja hiiriä ja ne sitten toimii kuin DC:n oma näppis ja hiiri.

Taitaa tuossa olla kyseessä pikemminkin sellainen adapteri joka muuttaa ps2 porttisen näppiksen DC -porttiin sopivaksi näppikseksi.

edit: tonppahan tuonkin ehti jo todeta.

Näin minä vähän ajattelinkin. Asia vain tuli mieleen kun X-Arcaden vastaavanlaiseen ohjaimeen on saatavilla adaptereita yleisimmille konsoleille. Voisi melkein mailata heille ja kysyä toimisiko pelkkä adapteriosa Ipacin kanssa.

Niin ja X-Arcade löytyy osoitteesta http://www.xgaming.com/

Ylös Bottom