Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Arcade Stick

Knight

Active Member
Lienee turha kysyä, mutta onko tuo kannattava ostos? Missä hintaluokassa pyörii? Onko kätevä 3D-peleissäkin? Toimiiko kaikissa peleissä?
 
Ehdottoman hyvä vehje. Ohjain on kuin suoraan peliautomaatista! Iso-Britannian eBaysta noita saa uutena noin 25 punnalla, joka on aika halpa posteineenkin. Suurin hyöty on mielestäni 2D-mätkinnöissä, mutta kyllä montaa 3D-peliäkin sillä voi mainiosti pelata.
 
Viimeisin Arcade Stick joka myytiin huuto.net lähti jotain 55e. Aika haluttua tavaraa ne on...
 
Viimeks kun katoin niin paradisestä tais lähtee 35 eurolla.
 
Pätevä vehje. Kyllä Soul Caliburiin ym. mätkintöihin tulee ihan eri fiilis tuolla. Segan tikkuja sai viime vuonna Saksan Amazonista 25 eurolla. Olisi pitänyt ostaa enemmän, kuin yksi :(
 
Mulla oli näitä ihan hirveä nippu (vieläkin neljä, joita en tietenkään myy) ja myin noin kolmella kymmenellä eurolla niitä.

Ajatella että aluksi ei tuntunut porukkaa edes kiinnostavan ja nyt on hirveä kysyntä päällä kun niitä ei enää halvalla saa...
 
Nyt olisi tarjolla

Mulla on juurikin nytten Huuto.netissä yksi uudenveroinen Segan Arcade Stick myynnissä. Pistin hintavaraukseksi 45.

...mutta jos joku täällä on valmis maksamaan siitä tuon yhdessä viestissä mainitun 55 heti, niin voin sulkea kaupan ennen aikojaan (edellyttäen tietenkin, että kukaan ei ole vielä huutanut 45)...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Oletko Tonppa aivan varma, ettet edes yhdestä voisi luopua?

Olen. Koskaan ei tiedä milloin neljän pelaajan Virtua Athlete 2k -sessio voi alkaa...
 
Sain janmilta tikun. Ihan kätevältä ja mukavalta tuntuu. Kieltämättä alkoi Soul Calibur taas saamaan uutta potkua.
 
Minulla kävi taas niin, että Soul Caliburia pitkään pädillä pelanneena en enää tottunut/oppinut käyttämään tikkua. Soul Calibur onkin harvinaisen pädiystävällinen mätkintä. Kaikissa muissa DC:n mätkinnöissä, erityisesti Street Fightereissa ja muissa 2D-peleissä, tikku on kyllä ihan ehdoton.
 
Omasta mielestäni (ja kavereitteni) myös Ikaruga ja Zero Gunner II -pelit ovat aivan ehdottomia arcade stick -pelejä. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan!!!
 
Ikaruga ja ZG2 sopivat tikulle minustakin. Vasta viime viikonloppuna pelasin ekaa kertaa Virtua Tennistä tikulla, siihenkin se sopii vallan mainiosti. Harmittavan harvoin tulee nostettua se köntti kaapista olkkariin pelaamista varten, riemua siitä riittää aina - varsinainen joy stick ;)

-=Pacdam=-
 
Ostin aikoinaan Paradise Onlinesta kaksi tikkua 30 eurolla yhteensä. Hubaa riittänyt tuon rahan edestä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Omasta mielestäni (ja kavereitteni) myös Ikaruga ja Zero Gunner II -pelit ovat aivan ehdottomia arcade stick -pelejä. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan!!!

Itse en ole kyllä mitenkään oppinut pelaamaan Ikarugaa tikulla vaan DC-ohjaimella tulee paljon parempia tuloksia. Tikku ei tunnu tuohon peliin riittävän tarkalta. Sama juttu Mars Matrixin kanssa. Ehkä tottumiskysymys...

Ikarugasta puheen ollen, on alkanut aikalailla tehdä mieli hankkia tuo myös Cubelle, Cube-versiossahan on noita replayta ja harjoitusmoodi, jossa voi leveleitä harjoitella myös paloissa. Jotenkin ei vaan raaskisi...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Vasta viime viikonloppuna pelasin ekaa kertaa Virtua Tennistä tikulla, siihenkin se sopii vallan mainiosti. joy stick ;)

-=Pacdam=-

Itse testasin VT kakkosta tikulla, mutta ei onnannut sitten yhtään. Koko ottelun aikana taisin saada yhden kerran pisteitä (siis yht. 15).

Taitaa olla nimenomaan tottumuskysymys.
 
Tikkukysymystä vielä....

Onkohan DC:n arcade-tikun jäykkyys säädettävissä helposti? Kokemuksia?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Tikkukysymystä vielä....

Onkohan DC:n arcade-tikun jäykkyys säädettävissä helposti? Kokemuksia?

Ei mielestäni. Emme ole ainakaan huomanneet. :)

Itselläni on yksi todella rankasti käytetty arcade stick hieman löystynyt. Ei nyt mitenkään pahasti, mutta niin että sen huomaa. Pelattavuus on kyllä pysynyt about ennallaan.
 
Ylös Bottom