Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ARK: Survival Evolved [Game Preview]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tussukotka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ARK: Survival Evolved [Hype]

Joo siis sinne uudelle "majalle" on jonkin verran matkaa rannalta. Lähdin nimittäin yhden droppin perässä. Vedässä yritti joku hyökätä kimppuun kun juoksin rantaa pitkin. Voi ottaa tänään miitti johonkin rannelle, koska en tosiaan rakentanut kuin hätämajoituksen, että saa servun alkuun. Ja se onkin sitten aivan jossain mettän keskellä mihin ei sitten eksy muut kuin isolevuset tyypit + me :)

Jotenkin tuntuu ettei noi koordinaatit ton kartan mukaan pidä paikkansa... hmmm...Kattelin siitä arkin omasta kartasta ne kun painoin makuupussin kohdalla fast travelia..

EDIT

Niin ja tosiaan se mihin sen hätämajoituksen tein niin siinä ei ollut mitään lähistöllä. Spawni paikaissa oli vissiin yhteensä kolme nuotiota..

No eihän se kauhean tarkkaan pitänyt paikkaansa! Laitoin pelistä oman mapin tilalle. Se oli joku muokattu kartta, hyvä kun sanoit. Kuulostaa hyvältä et ei näkynyt paljoa nuotioita eikä rakennuksia.

Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Tällä hetkellä oli servulla 59/70 pelaajaa. Meen ite nyt tutkimaan vähän tarkemmin aluetta ja levuttamaan ukkoa siihen asti, että sais noi puutalon ainekset.

Ja ei ollut olki majassa yhtään damagea ja ukko hengissä kun spawnasin :)

Kävin kanssa tuolla sekoilemassa. Joenuoma näyttää kyllä komealta paikalta! Heittäkääs joku sinne pieni bajamaja, että saadaan homma alkuun. Tuun tässä muutaman tunnin sisään vielä poikkeamaan.

Kävin kanssa tuolla sekoilemassa. Joenuoma näyttää kyllä komealta paikalta! Heittäkääs joku sinne pieni bajamaja, että saadaan homma alkuun. Tuun tässä muutaman tunnin sisään vielä poikkeamaan.

Missäs päin tämä joen uoma sijaitsee?

West Zone 3:lla on ilmeisesti kolme spawni paikkaa. Minneköhän päin Tulppa syntyi? Tossa uudessa kartassa on ainakin kaksi jokea aika lähellä.

Missäs päin tämä joen uoma sijaitsee?

No siinä lähellä missä mun mielestä oli ne naatit mitkä Tussendaaler antoi. :D

Meikä on kyllä niin avuton suunnistamaan...

Pitää ottaa screen capture kun seuraavaksi meen. Mulla oli jo makuupussin tarvikkeet yms, mutta sattanan skorppari kävi takaapäin kukkasniityllä päälle.

Ite juoksentelin jossain niityllä ja raptori kävi päälle. Sain sen tapettua, mutta sitten sen ruumis vaan hävis :D

Muutama iso rakennus tullut vastaan. Ja mitä chattia olen seurannut niin kunhan pysyy poissa niiden alueelta niin kaikki on hyvin :) Joku Skynet ainakin on vissiin isompi porukka.

Hitsi kun tekisi mieli pelata tätä taas mutta kun ei oikein aikaa tahdo löytyä, mutta jos porukkaa tänään on niin Ulla vois ehkä tulla seikkailemaan. :D

Taida pöllähtää ruokiksella hiukan tutkimaan tota uutta zervua

Iltapäivällä hyppään servulle. Onko adminin oikeuksia omaavia 16-19 aikaa mestoilla?

Laittkaas joku seniori hätämaja pystyyn, niin aletaan rakentaa! Ja Ulla mukaan kans ja tervetuloa orjaleirille!

ARK: Survival Evolved [Hype]

Laittkaas joku seniori hätämaja pystyyn, niin aletaan rakentaa! Ja Ulla mukaan kans ja tervetuloa orjaleirille!

Käy tekemässä sinne joen uomaan maja. Voipi olla että jäädään sinne lopullisesti. Heimo samalla pystyyn jos Pyssykkä ei vielä ehtinyt tekemään? Ja muistakaa, servu on EU473 nykyään

En oo mitään heimoja tehnyt. Laittakaa vaikka joku KFIN Tribe tms nimeksi. Ja oon rakentanut vaan sen metsästysmajan sinne kallion ja mettän väliin. Puisen seinän sain unlockattua...Tuun myöhemmin taas dinojen ihmeelliseen maailmaan.

arg.. döllin. Noh, leveleitä on tullut ja puuseinä unlokattu kanssa. En tosin kyllä nyt yhtään tiiä missä metsästysmaja sijaitsee?

arg.. döllin. Noh, leveleitä on tullut ja puuseinä unlokattu kanssa. En tosin kyllä nyt yhtään tiiä missä metsästysmaja sijaitsee?

Varmaan puran sen kokonaan kun kalliolta menee alas niin siellä on aikamoinen base jollain :D Se oli vaan suojana itelle kunnes muut pääsee liittymään kanssa :)

Mä rakensin itelleni pienen suojan kuivuneen joenuoman yläpuolelle. Siitä uomasta saa kyl täydellisen basen, kun suljetaan vaan sopivan pitunen pätkä jyrkkää uomaa. Mun koorditaatit oli latituudiltaan tasan samat kun Rahapyssyn ilmoittamat, ja longitude taas tasan puolet latituudista.

Ukkeli vasta lvl 5

George W. Kekkonen. Elkää peljästykö, se on vähän tummahipiäisempi versio

Mä rakensin itelleni pienen suojan kuivuneen joenuoman yläpuolelle. Siitä uomasta saa kyl täydellisen basen, kun suljetaan vaan sopivan pitunen pätkä jyrkkää uomaa. Mun koorditaatit oli latituudiltaan tasan samat kun Rahapyssyn ilmoittamat, ja longitude taas tasan puolet latituudista.

Ukkeli vasta lvl 5

George W. Kekkonen. Elkää peljästykö, se on vähän tummahipiäisempi versio
Löysin Kekkosen basen, tännekkö me jäädään? :D

Mä suuntaan iltapäivällä sinne suuntaan sitte ja aloitetaan siellä rakentaminen tänään.

Oli mullekki koordinatesit tullu. Lähden suunnistamaan.

Ylös Bottom