Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ARK: Survival Evolved [Game Preview]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tussukotka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Ei kukaan varmaan oo kesyjä parasaureja kerännyt? Hoksasin et Raptorin Herkkukibblen saa niinkin helposti kun Parasaurin munilla ja Longrassilla. LVL 120 Raptori kesyyntyy alle puolen tunnin 21 Kibblellä, ja tulee sit levelillä 179...

Elukat vissiin munii 17 minuutin välein silloin kun joku hengaa niiden lähistöllä(basessa)
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Eiköhän se servulle pääsykin taas ala helppaa, 4 tuntia sitten tullut taas läjä servuja lisää.

Kyl noi vaan helkkarin hienosti reagoi täysiin servuihin
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Kauhee näpyttely, että pääsin peliin ja lensin heti ulos :( Kauhee hälinä siellä talossa näytti ainakin olevan :)

Mites mä oon muuten sinne teidän taloon päätyny, kun viimeksi jätin ukon sinne mettään omaan pikku hökkeliin?
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Kauhee näpyttely, että pääsin peliin ja lensin heti ulos :( Kauhee hälinä siellä talossa näytti ainakin olevan :)

Mites mä oon muuten sinne teidän taloon päätyny, kun viimeksi jätin ukon sinne mettään omaan pikku hökkeliin?

No kun siinä kävi niin, että sun hökkeli tuli vastaan kun olin samoilemassa niin aattelin etten voi sua sinne yksin pimeeseen jättää niin raahasin sut sit yöllä meiän majaan lepäämään :)
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

No kun siinä kävi niin, että sun hökkeli tuli vastaan kun olin samoilemassa niin aattelin etten voi sua sinne yksin pimeeseen jättää niin raahasin sut sit yöllä meiän majaan lepäämään :)

No, ehkä mä oon paremmassa suojassa siellä kiviseinien takana :D

On muuten todella häiritsevää, kun pelissä tulee yö, niin menee suuntavaisto ihan sekaisin eikä tiedä enään missä on ja mihin oli menossa. Oon pari kertaa eksyny ihan totaalisesti ja sitten olen vain mennyt jonkun ison kiven päälle ja odottanut aamua :)
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

No, ehkä mä oon paremmassa suojassa siellä kiviseinien takana :D

On muuten todella häiritsevää, kun pelissä tulee yö, niin menee suuntavaisto ihan sekaisin eikä tiedä enään missä on ja mihin oli menossa. Oon pari kertaa eksyny ihan totaalisesti ja sitten olen vain mennyt jonkun ison kiven päälle ja odottanut aamua :)

Juu, yöllä on ihan hiton vaikee suunnistaa vaiks olis linnun selässä. Sillo sentään näkee tornit ni ne vähä helppaa
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Ei voi kyllä muuta sanoa kuin, että nyt tämä on vasta tempaissut mukaansa. Todennäköisesti johtuu siitä, että saatin kunnon heimo kasaan millä yhteistyö toimii täydellisesti. Eniten tästäkin saa irti kun on hyvä kaveriporukka mikä koittaa selviytyä. Meilläkin on ollut muutama carno hyökkäys ja toinen hoidettiin todella mallikkaasti, mutta toisessa meistä kaikki varmaan vähän jäätys. Mutta yhdessä menestytään ja yhdessä kaadutaan :)

Laajennus aloitettiin eilen janzen kanssa. Saatiin ihan hyvälle mallille se. Iski yö ja en jaksanut enää alkaa odottamaan aamua niin löin vaan piikkiaidat keskeneräisen päälle, että jos joku servulla on niin voi purkaa ne surutta pois. Ne kyllä näkee missä ne on :)

Tonyn koki myös muutaman kerran, että "meidän" dropeille ei mennä ja heimolaisen kimppuun ei hyökätä. Lisäksi oli muutamat hyvät metallinhaku reissut missä otettiin hengiltä niin raptoreita,skorppareita ja sapellihammaskin. Varmaan 5iskua miekalla riitti kissapetoon :)

Mutta tänään jatkuu taas grindaus ja kohta on level 35 ja longneck aukee :)
 
Oijoi, kun kuulostaa makealta ja siltä tämä peli on maistunutkin. Tähänastisista helposti koukuttavin peli mitä on tullut pelattua. Jos on joku joka empii vielä pelin hankintaa, niin lopeta, osta, lataa ja liity heimoon. Viestiä vaan ja mukaan selviytymään.

---

Jaahas, pojat aloittanut laajentamisen, loistavaa. Mä voin jatkaa kallion suojaamista seinällä ku tulen seuraavaksi linjoille. Ja hakea metallia vuorelta.

Muutama miekan kun Money tekee säilöön niin jos et ole linjoilla just silloin, saa napattua sellasen kantoon. Mites sen kitiini armorin laita on?

---

Rakentaminen on muutekin sujunut heimolaisten toimesta nopeasti, Dinoja alkaa olemaan pihalla kiitettävästi vaikkakin lisää tarvitaan. Hienon vartiotornin olitte kyhännyt, joten puolustaminen on entistä helpompaa. Ehkä sen Parasaurin satulan voisi tehdä ja laittaa sille lvl70:lle pääsee helposti kuljettamaan metallia ym. Materiaalia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Hype]

Oijoi, kun kuulostaa makealta ja siltä tämä peli on maistunutkin. Tähän astisista helposti koukuttavin peli mitä on tullut pelattua. Jos on joku joka empii vielä pelin hankintaa, niin lopeta, osta, lataa ja liity heimoon. Viestiä vaan ja mukaan selviytymään.

---

Jaahas, pojat aloittanut laajentamisen, loistavaa. Mä voin jatkaa kallion suojaamista seinällä ku tulen seuraavaksi linjoille. Ja hakea metallia vuorelta.

Muutama miekan kun Money tekee säilöön niin jos et ole linjoilla just silloin, saa napattua sellasen kantoon. Mites sen kitiini armorin laita on?

---

Rakentaminen on muutekin sujunut heimolaisten toimesta nopeasti, Dinoja alkaa olemaan pihalla kiitettävästi vaikkakin lisää tarvitaan. Hienon vartiotornin olitte kyhännyt, joten puolustaminen on entistä helpompaa. Ehkä sen Parasaurin satulan voisi tehdä ja laittaa sille lvl70:lle pääsee helposti kuljettamaan metallia ym. Materiaalia.

Kattoo jos mäkin nyt VIHDOIN pääsisin linjoille tänään illalla, influenssa levis isompaankin pentuun perkele.

Kun Moni nyt alkaa oleen liki lvl35, ni kandee alkaa sitä korkeen levelin Pteraa katselemaan sillä silmällä...Pteran satula vie sit muuten 75 Kitiiniä/Keratiinia.

Joko teil on kristallia longneckin scopeja varten?

Ja sit kun lähdette lentoon, ni muistakaa et Ptera lähtee helposti karkuun korkeelle taivaalle jos se pelästyy eikä oo Follow päällä... muutaman kerran saanut toisella lentsikalla noutaa karanneen kotiin.

Onks siäl jossain looras Pikee ja Metallipickiä jemmas? Viimeistään huomenaamulla pääsen mestoille.

Öljyä pitäs varmaan alkaa kans pikkuhiljaa kattelee, meren pohjasta tai sit pitää juosta/lentää arktiselle alueelle, mistä sitä saa niin paljon kun jaksaa kantaa
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

On tässä pelissä yksi todella rasittava juttu. Jos et pääse pariin päivään pelaamaan, käsien vapina vieroitusoireiden kourussa saa kahvin läikkymään mukista.
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

On tässä pelissä yksi todella rasittava juttu. Jos et pääse pariin päivään pelaamaan, käsien vapina vieroitusoireiden kourussa saa kahvin läikkymään mukista.

Haha, näin todellakin on. Sl1pg8r:n videoilla koittaa lievittää pahimpia oireita
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Kävin nopeasti pelissä ja korjasin sitä hökkeliä joka on siellä metsässä, kun oli seinät melkein hajalla (se missä on se poopbox) :)
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Kuu nousi taivaalle ja Pteranodon oli kesytyksessä, olin jäänyt yksin serverille kun Oksanen loggasi ulos n. 10min sitten: "Your Karjala was killed by Anne lvl 43"... hetkeä myöhemmin "Your Ritva was killed by Shaniqwa lvl 67...

Täytyi tehdä päätös, menenkö yksin puolustamaan elukoita vai jäänkö kesyttämään Pteran loppuun asti. Istuin koko yön pteran vieressä syöttäen narcoa ja seuraten kun meidän dinoja tippuu vahvuudesta oikealta ja vasemmalta. Ajattelin että jos alkaa heimotovereitakin kuolemaan basen sisällä niin sitten on pakko lähteä puolustamaan.

Meidän kimppuun hyökännyt heimo oli muuten samainen joka tavattiin lauttaretkellä ja luultiin että saatiin uusi liittolainen (PORKERS!).

Aurinko nousi ylös, hetken istuskelun ja pteran nuijimisen jälkeen heimo sai uuden jäsenen, nimesin hänet Braveheartiksi, viritin varsijousen ja lähdin tutkimaan missä kunnossa base on. Porttia ei uskaltanut käyttää jos vihut olivat vielä hoodeilla joten kiersin takakautta vuoren päälle ja etenin baselle. Piha oli autio. Kaikki elukat (paitsi dodot) kuoli rytäkässä, mutta base pysyi koskemattomana.

Saldoa:

Karjala killed by Anne
Ritva killed by Shaniqwa
Emily killed by Shaniqwa
Halle Berry killed by Shaniqwa
Lappari killed by Shaniqwa
Uroskonna killed by Shaniqwa
Ilona killed by Shaniqwa
Guardian killed by Shaniqwa
Konna killed by Shaniqwa
Pierce killed by Shaniqwa

Jos ite olis menny kans myllyttää niin todennäkösesti ois turpiin tullu ja Pterankin jääny saamatta, toivottavasti se nyt kestää aamuun asti :D ite en jaksa enää pelata... Pitää kyl jotku suojat saada, veikkaan et ne vaan kallion reunalta ampu dinoja...
 
Voi nyt v....! Kallion reunalta todennäköisesti ovat ampuneet, tuskin lentsikoiden kanssa kukaan viitsii laskeutua sinne solaan, koska siinä on riski että ne kuolee ja sitten sieltä ei pääse pois. Täytyykin tehdä sitä kivimuuria basen kohdalle molemmin puolin. Ei ainakaan suoraan pystyisi ampumaan kalliolta dinoja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Voi nyt v....! Kallion reunalta todennäköisesti ovat ampuneet, tuskin lentsikoiden kanssa kukaan viitsii laskeutua sinne solaan, koska siinä on riski että ne kuolee ja sitten sieltä ei pääse pois. Täytyykin tehdä sitä kivimuuria basen kohdalle molemmin puolin. Ei ainakaan suoraan pystyisi ampumaan kalliolta dinoja.
Aika vittumaisen tekivät. Toi on tän pelin syöpä et käydään raidaamassa sit kun base hiljenee.
Kumma etteivät murtautuneet baseen lainkaan. Saiko Pyssy kristallia? Pteralla sitä on sit helppo saada ku lennähtää Fars peakin huipulle ja takasin minuutissa
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

En saanut kristallia. Tai en jaksanut eilen enää hakea, mutta voivat kaikki olla varmoja, että tänään haen sitä ja etin noi pellet, jotka tuon tekivät.. Takaan ettei niillä ole yhtään dinoa jäljellä.
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Tarttisko chatin kautta kysellä, että tietääkö kukaan missä päin o PORKERSien base. Ja sanoo samalla et tappoivat meidän kaikki 10 dinoa, täysin turhaan.
 
Ylös Bottom