Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Mihis nyt pitäää jtn hakemuksia pistää? JurrasicArk? Jossain oli 2 jäsenen heimorajoitus niin voishan sinne lähtee parin heimon voimin? :D
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Mihis nyt pitäää jtn hakemuksia pistää? JurrasicArk? Jossain oli 2 jäsenen heimorajoitus niin voishan sinne lähtee parin heimon voimin? :D

Siit missä oli kahden tyypin rajoitus ei vastannut mitään. Tuolla edellisellä sivulla on linkki JurassicArk hakemukseen. Heimon nimeksi: Nordic Nightmares.

Ja sitten lisäät SpicyBuffalo145 kaverilistalle niin jossain vaiheessa se hyväksyy meiät niin päästän servulle sitten :)
 
Pistin Jurassicille hakemuksen Tribe nimellä Nordic Nightmares ja kun kysyttiin mitä peliltä halutaan/tavoitteet tjn. Niin laitoinpa nyt näin: We are a peaceful tribe from Finland. Our tribe just wants to enjoy this amazing game and maybe, just maybe one day we have the recources to fight against end game bosses!
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Nyt oon menossa Mausteisen pekonin servulle. Aloitan tekemään basea johonkin hyvään paikkaan :)
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Puffeli on näköjää lisänny ainakin pyssykän jo friendeihin, jos oikein käsitin niin servulle liitytään menemällä sieltä kaverilistan kautta Liity Peliin
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Mä oon nyt vähän pihal :D Mikä servu kyseessä nyt ja mitkä toimenpiteet pitää suorittaa? :D
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Pingi on pieni, mut jättää aina ekan "keruun" tekemättä, kivet, marjat, puut. Ja pari elukanraatoo vaan katos. Eälevuja tulee nopsaa
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Pingi on pieni, mut jättää aina ekan "keruun" tekemättä, kivet, marjat, puut. Ja pari elukanraatoo vaan katos. Eälevuja tulee nopsaa

Huomattiin sama ekan "keruun" kanssa, todella outoa. Onko asetuksissa säädetty keräys nopeutta pienemmäksi.

Pari positiivista asiaa: servulla meidän lisäksi oli 5 pelajaa, vähän rakennuksia ja siitä syystä todella paljon eläimiä joka paikassa. Levut nousi nopeasti niin kuin Tuulis sanoikin. Kaikin puolin hyvä fiilis jäi.

Nyt saadaan valita base paikka rauhassa melkein mistä halutaan ja se täytyy nyt hyödyntää!
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Käytiin koittamassa tuota Jurassic servua niin sen voi unohtaa. 30sek niin oli level 4 , 200marjaa, 200fiberia , 100thatcia/puu :D
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Käytiin koittamassa tuota Jurassic servua niin sen voi unohtaa. 30sek niin oli level 40 , 200marjaa, 200fiberia , 100thatcia/puu :D

Tuollainen vie kyllä peli-ilon kokonaan.
Laitoitteko muuten oikean nimenne kun siellä Jurassicin hakemuksessa kysyttiin? Itse en kehdannut joten nykyään Tussun oikea nimi on sitten Kamaraton Nakkimakkara [emoji1]
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Veikkaan et se eksyvä"keruu" johtuu packet lossista tms. Gather rate on 1.6 eli vissii vähän korotettu?
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Jollain oli aika iso base ihan lounaiskulmassa kielekkeellä
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Mää löysisisin tämmösen: http://www.ark-survival.net/en/dynamic-livemap/?mapid=6775013

Tein privakartan ja merkkasin ton basepaikan minkä kävin scouttaamssa ku tykki hävis jonnekki :D

Sinne vois sit esim muutkin heimot merkkailla jne. Nuotion ja yhen puufoundationin löin paikalleen. Aattelin et tosta vois ton joen jotenki hienosti ottaa haltuun ja rakentaa vaikka molemmille puolille.
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Mää löysisisin tämmösen: http://www.ark-survival.net/en/dynamic-livemap/?mapid=6775013

Tein privakartan ja merkkasin ton basepaikan minkä kävin scouttaamssa ku tykki hävis jonnekki :D

Sinne vois sit esim muutkin heimot merkkailla jne. Nuotion ja yhen puufoundationin löin paikalleen. Aattelin et tosta vois ton joen jotenki hienosti ottaa haltuun ja rakentaa vaikka molemmille puolille.

Tämä onkin hieno! Joo joki alue haltuun. Metallit kans kivasti lähellä.
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

trike kuoli kun vissiin apinamies hyökkäs sen kimppuun. Sain pachyn kesytettyä. Ite olin kanssa kuollut. Pidän nyt ainakin tämän illan taukoa. Voipi olla, että haen vaan toisen boxin tohon kylkeen ja laittaa oman servun pystyyn :D
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

trike kuoli kun vissiin apinamies hyökkäs sen kimppuun. Sain pachyn kesytettyä. Ite olin kanssa kuollut. Pidän nyt ainakin tämän illan taukoa. Voipi olla, että haen vaan toisen boxin tohon kylkeen ja laittaa oman servun pystyyn :D

Ai että se oma servu olisi pojat nannaa! Jatkaako Janze servulla jotta pääsee joinaamaan mukaan?
 
Ylös Bottom