Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Ei päästä millään servulle. Time outtia valittaa. Parin tunnin päästä uus yritys ja jos ei silloinkaan vielä pääse niin imekööt mun pohkeita.

Taidan koittaa ite käppylöidä NATtia auki tänään, josko se helppais
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Joo level 12 Janze pääs tökkii lvl 2 Alpha Raptoria silmään :D muutama keihäs siin meni mut sain tapettua ja tuli +16 lvl... Sit hyppäsinki ite samaan koloon jumiin
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Joo level 12 Janze pääs tökkii lvl 2 Alpha Raptoria silmään :D muutama keihäs siin meni mut sain tapettua ja tuli +16 lvl... Sit hyppäsinki ite samaan koloon jumiin

Ja mä lähdin pelastaan Janzea kolosta. Kuolin matkalle ja spawnasin Quebec Mafian baseen. Ne ei tietenkään ollu linjoilla, joten ei auttanu muu kuin hakata nyrkillä lattiaa niin kauan, että henki meni.
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Kuinkas paljon teillä on levua, mitäs olette duunannu ja mitäs kesytyksiä jo löytyy?
Alussa kuolin kaksi kertaa basen edustalla mutta ei ollut makuupussia tehtynäs joten rannalta matkaan ja siinä meni aikaa hukkaan aika paljonkin.
Ehdin muistaakseni lvl24, olen pääsääntöisesti rakentanut unelmieni taloa, mutta siinä samalla kävin kesyttämässä 3 Diloa. Yhdessä niistä kesti 4 sek. Kahdessa muussa jotain 20-30sek. Ovat ihan lowlevel mut kuitenkin.
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

lvl 38, mitään muuta en oo tehny ku taistellu tieni unelmabasepaikalle, tappanu alpha raptorin ja rakentanu kivitaloa :D
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Kuinkas paljon teillä on levua, mitäs olette duunannu ja mitäs kesytyksiä jo löytyy?
Alussa kuolin kaksi kertaa basen edustalla mutta ei ollut makuupussia tehtynäs joten rannalta matkaan ja siinä meni aikaa hukkaan aika paljonkin.
Ehdin muistaakseni lvl24, olen pääsääntöisesti rakentanut unelmieni taloa, mutta siinä samalla kävin kesyttämässä 3 Diloa. Yhdessä niistä kesti 4 sek. Kahdessa muussa jotain 20-30sek. Ovat ihan lowlevel mut kuitenkin.

Samoissa levuissa mennään. Mäkään en oo tehny muutaku rakentanu rantabaaria siihen NZ1 matalikkoon. Sitku se on valmis niin kesytän 200 dodoa ja tanssin niiden kanssa aamunkoittoon.
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Samoissa levuissa mennään. Mäkään en oo tehny muutaku rakentanu rantabaaria siihen NZ1 matalikkoon. Sitku se on valmis niin kesytän 200 dodoa ja tanssin niiden kanssa aamunkoittoon.

Otan mun 200 Diloa mukaan ja tulemme tanssahtelemaan kanssanne! [emoji1]
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Otan mun 200 Diloa mukaan ja tulemme tanssahtelemaan kanssanne! [emoji1]

Tervetuloa. Täytynee tehä isompi terassi, että mahutaan kaikki:cool: tuolla facebuukiryhmässä mainostettiin jotain baaria. Täytynee käydä olusella ja pistää rähinäksi:D
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Ei ole paha hinta oluella. Pelkästään kitiiniä taitaa olla 200 jo laatikossa joten äkkiäkös siitä keppana rahat jauhaa. Oman basen lähettyvillä ei muuta olekkaan kun niitä perkeleen ötököitä!
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Ei ole paha hinta oluella. Pelkästään kitiiniä taitaa olla 200 jo laatikossa joten äkkiäkös siitä keppana rahat jauhaa. Oman basen lähettyvillä ei muuta olekkaan kun niitä perkeleen ötököitä!

Juu kyllä tässä kertyy nopeasti. Itellä on n.500ingottia,400kitiiniä,1500 hideä yms :D
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Juu siel oli servun omistajan heimo vissiin sen kutsunu :D Nyt oli saatu aidattua jumiin ja turretit paukuttaa minkä kerkiää, itse kävin kurkkaamassa uuden Pteran kanssa tilannetta. Saatiin oma base hyvin toimintavalmiuteen ja pari kesytystäkin saatiin suoritettua, Sabertooth (Tarja Halonen), Ptera (Kotka-T) ja Trike (LaBamba) liittyivät pohjoisen erakon heimoon :)

Tuli käytyä myös kurkkimassa mitä tykki ja spyde on touhunnut :D Tussun ja tuuliksen toimista/sijainnista ei ole mitään tietoa, on spekuloitu et jätkät teki kahdestaan jonkun heimon ja raidaa kohta meidät muut...
 
Vastaus: ARK: Survival Evolved [Game Preview]

Löysin täydellisen basepaikan, mut joku fagotti oli lätkiny thatch foundationia tielle.. luki et owner: Tussunen.. kesti Kauan hakata se perustus pois tieltä.. nyt on kivinen talo parvekkeella ja pihas lvl 50 Trike. Ainoo hengen lähtö tuli ku osuin kiviä hakates dimorphodoniin... mul oli myös Dobbelbock-niminen pachy, mut meganeurat kävi päälle, ja huitasin vahingos sen hengiltä
 
Ylös Bottom