Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Siis mitäh??? Haluaako joku ihan oikeasti mennä armeijaan? Jotkut on aivopesty tehokkaasti, sanon ma.
Miksei jotkut haluaisi mennä armeijaan muka? Raskastahan se on, mutta melkein kaikilta kuulee vain sellaista kommenttia että hauskaahan se on. Itse kyllä odotan että armeijaan pääsen.
Miksei jotkut haluaisi mennä armeijaan muka? Raskastahan se on, mutta melkein kaikilta kuulee vain sellaista kommenttia että hauskaahan se on. Itse kyllä odotan että armeijaan pääsen.
Hehee! Allekirjoittanut on oman palveluksensa jo suorittanut Vekaralla tietenkin ja panssarijääkärinä kotiuduttiin vuonna 2005, mutta velipoika lähtee tammikuun erään nauttimaan valtion ylläpidosta. Pitää viikonloppuna hieman viettää laatuaikaa näin veljesten kesken alkomaholin ja konsolipelien kera, lukuisia kauhutarinoita armeija-ajoista unohtamatta Ah ne helmi-maaliskuun viileät metsäyöt..
Onko luutnantti Teräväinen tuttu mies? Sillä kaverilla peloittelu ei kauheasti liioittelua kaipaa... 2 metrinen yksikköupseeri, joka teki mm. päivystäjänä olosta suurta herkkua. Allekirjoittanut tosin kuuluu siihen vähemmistöön, jota tämä ei uhannut vetäistä käkättimeen...
Oma saapumiserä 1/05 ja alikersanttina sekä rynnäkkövaunun johtajana kotiudittiin jääkäreistä. Suosittelen paikan CV-linjaa kaikille, jotka eivät halua juosta metsässä koko vuotta, mutta esim. vihollislinjojen takana toimiminen ja muut erikoishommat kiinnostaisi.
Hmm.. En kyllä muista kyseiseen luutnanttiin törmänneeni. Tosin voi muisti tehdä tepposet Itse olin siis 2/04 erässä 2. PsjK:ssa.