Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Armored core: For answer [PS3 HYPE]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viper7
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Armored core: For answer [PS3 HYPE]

No, ehkä en osaa, mutta enpä oikeastaan haluakkaan osata, mechat ei ole kovinkaan lähellä sydäntä :rolleyes:

Kertokaahan nyt joku taktiikka tähän ekaan mörssäriin... Ei tunnu mikään tehoavan. Tykkejä on ammuttu alas roppakaupalla, mutta silti se tykittää aina jostakin ja helat on vähissä : 3

E: noniin menihän se, kun tuhosi nuo ilmatorjuntatykit(?). Itse olen jotakuinkin mecha-fani, mutta melko hampaat irvessä tuota sai pelata, koska tuo framerate oli suoraan sanottuna aivan hirveä. Vähän enempi ohjuksia ruudulla ja peli oli kuin diashow... toivottavasti asia korjaantuu kokoversioon.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kertokaahan nyt joku taktiikka tähän ekaan mörssäriin... Ei tunnu mikään tehoavan. Tykkejä on ammuttu alas roppakaupalla, mutta silti se tykittää aina jostakin ja helat on vähissä : 3

E: noniin menihän se, kun tuhosi nuo ilmatorjuntatykit(?). Itse olen jotakuinkin mecha-fani, mutta melko hampaat irvessä tuota sai pelata, koska tuo framerate oli suoraan sanottuna aivan hirveä. Vähän enempi ohjuksia ruudulla ja peli oli kuin diashow... toivottavasti asia korjaantuu kokoversioon.

Jep, kohtalaisen haastava tuo, jos ei tiedä mitä tuhota. Itsellä meni joku neljä yritystä kun aina etsisin jotain "core" kohtaa johon tehdä massa vahinkoa. Sitten päätin vihdoin katsoa se mission info pätkän ja kerrottiin että tuhoa tykit ja ohjuspatterit ja johan se kaatui viimein.

Ylös Bottom