Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Armored Core sarja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gauron
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Gauron

New Member
Joo-o elikkä tänne eksyin kyselemään ^^
olen Armored Core sarjan fani ja tiedän kaikki pelit mitkä sarjasta ilmestyy tai ilmstyi.
siis omistan ekan Armored Coren ja PS2 version elikkä AC2.
Joten haluaisin kysyä saako suomesta tilatuksi mistään AC3 tai Armored Core: another age tai Armored Core: nexus(sitä ei tainnut olla euroopa viel) no joku noista tai kaikki pitäis saada tilatuksi. Siis muuta tietoa. Uusin AC taisi olla ArmoredCore : Nine Breaker. sisältää netti pelin kannssa jos oikein luin. Jos joku tietää mistä nämä pelit saa niin PLZZ kertokaa ku kauhea himo sada ne ku kummakkin mun Armored Coret tullu pelattua 100% läpitte.

Vastaus: Armored Core sarja

Itsekin olen sarjan fani vaikkakin kontrollit ovatkin lievästi sanottuna p****stä.
PS2:n AC sarjasta minulla on kaikki euroopassa julkaistut eli:
-Armored Core2
-Armored Core 2: Another Age
-Armored Core 3
Play.com:ssa näyttäisio olevan julkaisulistalla AC:Silent Line kesäkuun 10 ja Nexus 2.9.
Suomessa ei tietääkseni ole ollut myynnissä kuin AC2, joten muut joudut tilaamaan ulkomailta.
Saatavuus on kyllä valitettavan heikko; amazon.co.uk:ssa on AC2:AA ja AC3 käytettyinä myynnissä, mutta AC3:n hinta varsinkin on suolainen.
Hyvää onnea etsiskelyyn!

joo-o kiitos ^^ löysin play comista pari ja halvalla nekin lähti. nytten oota seuravaa 100 euroa jotta saan ne. Toisin kuin sinä minä pidän kontrolleista ^^...no en ekaksi pitänyt mutta olen pelannu niin paljon AC2 että olen liian nope vastus areenan porukalle. Paitsi ainoa jolle hävisin 7 kertaa putkeen oli Mathias mutta sitten opin tavan jolla sen voittaa aina. Joo mutta itsekkö ne tilasit ulkomailta?... ja kun minun kaverit ei osaa pelata sitä ei niistäkään ole vastusta.

Joo mutt olen tässä itse tehny Armored Core sarjan signatureja ja avatareja et jos kiinnostaa voin tehdä pari sinullekkin. Tässä pari näytettä
AC%20avatar.jpg

AC%20sig.jpg

NB%20ava.jpg

NB%20sig.jpg

PS: joo mikä raha yksikkö on £? tuolla on AC2 another age £9.33

Moi.

Ensinnäkin tuo rahayksikkö on punta (£), joka on n1.5 euroa eli hinta n15.
Itse tilasin nuo play.comista, joka toimii luotettavasti, tosin tilaukset voivat kestää yli kaksi viikkoakin joten kärsivällisyyttä tarvitaan.
AC2:ssa pystyi tosiaan voittamaan kaikki areenavastustajat yhdessä kentässä (olikohan 'Abandoned highway'?), kun pysyi siellä korkean talon päällä ja antoi vaan sataa vertical missileja vastustajan niskaan.
AC2:Another Agessä ei muuten ole erillistä areena-moodia vaan ainoastaan tehtävät, joista jotkut ovatkin areenatyylisiä ja niissä saattaa vastaan tulla useita AC:ita yhtäaikaa. Etenkin kun olet saanut pelin loppuun 100%:lla avautuvat ns extramissiot, jotka ovat TODELLA hankalia kunnes keksii oikean taktiikan.
Näillä extravastustajilla ei ole jäähdyttimiä (radiators), joten kaikki aseet jotka tuottavat paljon lämpöä toimivat (chaingun, machinegun etc.)
Kontrolleista vielä: itsekin totuin noihin, mutta oli tosi vaikeaa pelata välillä jotain muuta shooteria ja sitten palata AC:n pariin.
Itse pidin eniten AC3:sta koska se on viimeisin ja kehittynein sekä grafiikaltaan, että aseiden tasapainoltaan (AC2.ssahan ohjukset ovat ylivoimaisia).
Viela pari linkkiä:
http://www.acgarage.com/
http://www.ac-x.net/
http://www.armoredcoreonline.com/

PS: Olen itse graafikko ja webdesigner, joten varmaan saan itsekin tehtyä noita siguja ja avatareja - mutta kiitos tarjouksesta, tekemäsi esimerkit näyttävät tosi hyviltä

Viimeksi muokannut moderaattori:

Joo että olen löytänyt pari päivä sitten hauskan tavan tehdä ULTIMATE RAVEN mechan ^^
siis se on "plus cheat" siis semmosta plus juttuja antaa. elikkä jos haluat tietä miten se tehään niin tässä spoilissa sen kerron. ja sen on AC2 sitten.
Ensinnäkin voit alottaa uuden pelin mutta ehdotan että kun olet mennyt läpi teet tämän koodin. Ensiksi otat vain vaikka aseet jonka panokset maksaa paljon. sitten menet vaikka ensimmäiseen kunon tehtävään ja ammut kaikki panokset pois ja sitten tapatat itsesi. sinun pitää saada -50000 rahaa ja sitten tulee outo video ja saat plus koodin käyttöön ja saat pitää kaikki kamat jotka sinulla on. Peli alkaa alusta tämän jälkeen. Voit tehdä tätä vaikka 10 kertaa saat kaiken laisia plussa koodeja. Kuten llaaseri miekkasi ampuu "sonic wave" kun painat O ja sitten X nopeasti. Ja sotten että voit ampua millä tahansa taka aseella kävellen ja lentäen. muutakin kivaa saa. riippuu siitä montako kertaa ton teet.

tässä sivu jossa tarkemmin asiasta jos kiinnostaa.
http://gr.bolt.com/games/codes/ps2/armored_core2.htm

sitten vielä kysyisin että paljonko posti kulut maksaa? ja tilataanko noi saksasta? siis tuolta amazonin sivuilta.

Jos tilaat amazon.co.uk:n kautta käytettyjä pelejä, niin postimaksu on luokkaa 4 puntaa, mutta en ole aivan varma riippuuko tuo myyjästä vai onko tuossa aina kiinteä tariffi, varmaankin myyjältä kysymällä selviää (jos englanti sujuu). Itse muistaakseni ostin jonkin pelin käytettynä tuota kautta ja systeemi laski kokonaishinnan valmiiksi kun tein tilausta. Tarvitset muuten luottokortin voidaksesi tilata. Pelit tulevat siis englannista - ei saksasta.

Tuo AC2:n plussa cheatti on tiedossa ja poikani ovat käyttäneet sitä pelatessaan, kun peli on heille muuten hieman vaikea. Helpoitenhan AC2:ssa tienaa rahaa areenalla kun muistaakseni sen palkintosumman sai joka kerta kun voitti vastustajan.

Ai niin...areenavastustajan emblemin saa kaapattua voiton jälkeen kun "WIN"-ruudussa painaa yhtäaikaa Select ja Start nappeja, pieni 'click' ääni vahvistaa onnistuneen kaappauksen.

Viimeksi muokannut moderaattori:

joo minäkin jo tuon tiesin ^^ olen pelannut sitä 3 vuotta. Justiin areenalla hakkaan porukka päiviltä. otin jo aikaa ja ennätys oli 12.25 sekunttia. pitäis päästä 10 alle. Joo kiitoksia sinulle olet ollut todella avuksi ^^ en itse ole koskaan tilannut noita pelejä ulkomailta mutta eiköhän iskäkin vähän auta. Tossa laskin että eikö nuo käyetyt tule aika halvaksi jos tilaa?
PS: joo kyllä minun englanti sujuu ihan sopivasti.

joo nyten sain tilatuksi AC2:another age siel amazon.co.uk.
nytten vaan odotan että saan sen.
kauanko niitten tuleminen suurin piirtein kestää?

Tilaukset tulevat minimissään alle viikossa, mutta voi mennä kaksikin - riippuu vähän lähettäjästä kuinka nopeasti kiikuttavat postiin.
Armored Core: Silent Linen julkaisua on muuten siirretty heinäkuun alkuun - toivottavasti ei myöhästy enää enempää kun hintakin näyttää olevan Play.comissa aivan kohtuullinen 15£ eli noin 22.

Tässä on sitten kauheasti ongelmia tilata se! Ei ole tullut ja kun yritän sähköpostiin tule kokoajan viestejä. Että se tilaus on peruutettu. Kun väittää tätä

Regarding order 736-9022227-3439534
1 of Armored Core 2: Another Age [PlayStation2]

Seller: amielke10
Seller contact information: http://s1.amazon.co.uk/exec/varzea/ts/customer-glance/A2VPR809KC0G5W

Your credit card payment for the above transaction could not be completed. A credit card company will often decline an attempt to charge a credit card if the name, expiration date or postal code you entered at Amazon.co.uk does not exactly match the bank's information.
Valid credit card information must be received within three (3) days of purchase, otherwise your order will be void and the seller will be invited to relist the item.

Once you have confirmed your account information with your credit card company, please follow the link below to resubmit your payment.

We recommend that you select the "Enter new credit card" option when prompted and enter the complete credit card information for the card you wish to use.

*bla bla bla* salattu sivu

To view your transaction status online, please visit:

bla bla bla salattu sivu

Please note that this e-mail address is for notification purposes only. Please do not reply to this message.

If you still have questions, please contact us at

www.amazon.co.uk/contactus

We hope that you are able to resolve this issue promptly. Thank you for shopping at Amazon.co.uk.

Amazon.co.uk Marketplace
Sell Your Stuff
http://www.amazon.co.uk/marketplace

Siis kaikki toedot pitäisi olla oikein!!!
Mutta en ole varma kun se kysyy

Adressline 1
(or company name)
Adressline 2
(optional)

siis kumpaan tulee oma osoite?

Ja sitten on viellä se
Country/state/region
siihen kai pitäisi tulla pohjanmaa tai jotain?

plees voisikko autta ku ei onnistu vaikka kuinka yrittäää!
Ja käytän Electronia.
Ja pitääkö näihin pistää jotakin?
Issue No./Start date
(Maestro/Switch only)

Dear gauron89@luukku.com,

Greetings from Amazon.co.uk

Your credit/debit card payment for order 736-9022227-3439534 could not be
completed, and your order has now been cancelled. A card issuer
will often decline an attempt to charge a credit or debit card if the name,
expiry date, or post code you entered at Amazon.co.uk does not
exactly match the bank's information.

Please double-check your credit/debit card information via the "Your
Account" link in the upper right-hand corner of the Amazon.co.uk site:

http://www.amazon.co.uk/your-account

Once you've ensured your information is entered correctly,
please feel free to purchase the item(s) again.

Below are the item(s) affected by the cancelled order:
1 of Armored Core 2: Another Age [PlayStation2] ( http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00006780L )

The seller of this item was:
amielke@hotmail.co.uk

We hope that you will be able to resolve this issue promptly so we can
complete your purchase. (Please note that you will need to create a new
order.)

We appreciate your business and hope to see you again soon.

Warmest regards,

Amazon.co.uk Customer Service
http://www.amazon.co.uk

joo nytten tuota ku yritin taas.
Siis pitääkö kortin tiedot olla samat kuin mun käyttäjällä siellä amazonissa?

<Hiukan myöhässä>

Itselläni on Amazonissa tiedot seuraavasti:

Full name: Oma Nimi
Address line 1: Katuosoite
Address line 2: <tyhjä>
City: Helsinki
State/Province/Region: <tyhjä>
ZIP/Postal Code: FIN-12345
Country: Finland
Phone number: +35840xxxxxxx

Issue No./Start dateen ei tarvitse mitään.

Älä käytä ääkkösiä eli vaihda nimissä ja osoitteissa äät aaksi ja ööt ooksi.

Jos käytössäsi ei ole Sammon Electron, tarkista pankistasi, että se varmasti myös toimii nettiostoksissa (ainakin Nordella homma taitaa pitää erikseen aktivoida).

Silent Line: Armored Coren jatkoksi syyskuun 16. päivä ilmestyy Armored Core: Nexus.

Juu pikkasen aikaa tästäkin ^^
joh en ole saanut ostetuksi...luovutin silloin.
no mut koittaan uusiksi.
Niin mulla on toi Visa electra tai mikä onkaan...
Käykö se?
ja jos saan ny nuo kaikki toimimaan...niin hyvä ^__^
pääsin töihin. Sais ostetuksi kerralla kaikki AC pelit.

Sammon Electron toimii netissä sellaisenaan. Käsittääkseni ainakin joissain pankeissa nettiominaisuus pitää käydä erikseen aktivoimassa (onnistuu joissakin pankeissa netissäkin).

Ylös Bottom