Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Army Of Two [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Army Of Two [PS3]

Pelaakos tätä kukaan vielä verkossa? Kaverin kanssa on co-op hakattu pariin kertaan läpi ja hauskaa on ollut. Mut nyt pitäisi tälle meidän dynamic duolle saada vähän versus-kavereita. Eli jos on kiinnostusta vetää versusta niin ottakaa yhteyttä meikään (Lurg @ IRCnet) tai kaveriin (Khemler @ IRCnet / Nabu-Kudur-Uzur @ Quakenet) niin voidaan sopia skirmishejä. =)

Voisihan tuota vaikka kokeillakin :) Kaipa tännekkin jätetyt "anomukset" noteerataan? :rolleyes:
 
Vastaus: Army Of Two [PS3]

Voe tokkiisa. Tulee vaan tuota irkkiä kytättyä vähän aktiivisempi niin sitä kautta olisi pelailut, ajankohdat jne. helpompi sopia (ja reagoida niihin nopeammin.)
 
Vastaus: Army Of Two [PS3]

Itse vaan kun en irkkiä käytä mutta laita mulle vaikka privaa kun tekee mieli pelata ni katellaan,.Itse olen kans läpi co-oppina pelannu mutta versukseen ei meinaa seuraa löytyä eikä varsinkaan löydy suomiseuraa :)
 
Vastaus: Army Of Two [PS3]

Joo tuon Lurgin kanssa tässä kaipaillaan tosiana peli seuraa joten eikun jotkut vaan vaikka testaamaan millainen peli on 2v2 .
 
Vastaus: Army Of Two [PS3]

itse kävin eilen hakemassa hyllyltä, jos joku haluaa ottaa peliä niin invitee vaan. En kyllä ole vielä kokeillut nettipeliä...
 
Vastaus: Army Of Two [PS3]

itse kävin eilen hakemassa hyllyltä, jos joku haluaa ottaa peliä niin invitee vaan. En kyllä ole vielä kokeillut nettipeliä...

Voisi joku päivä kokeillakin =) ois peliporukka versus peleihin sit tiedos jos meikäläisen kanssa suostut rähisee :D
 
Vastaus: Army Of Two [PS3]

Tossa kun on pelannut CoDia niin tuntuu hassulta tuo ohjaus. Mutta kyllä siihen näyttää tottuvan;)
 
Vastaus: Army Of Two [PS3]

Pirun hyvä peli usko pois! ja todella nannaa co-oppina netin välityksellä headseteillä kuorrutettuna :D Voin vaikka liittyä seuraan mikäli tarina kiinnostaa co-oppina pelata sillä se AI:n ohjaama tampio on ihan sukka!
 
Vastaus: Army Of Two [PS3]

joo, kyllä tuntuu et se AI on aika tumpelo. Pitää vielä hioo omia taitoja ennenkuin kehtaa nettii mennä;):D Tulee usein vastaan tuo että on lentänyt ulos EA servuilta.. Tuleeko muillekin?
 
Vastaus: Army Of Two [PS3]

Mulla se teki niin AIVAN jatkuvasti kunnes avasin modeemista oikeat portit. Kerkesin olee noin 2 minuuttia pelis ja sit out. Eli laitoin sen jonkun DZM whatsoeverin päälle ni kertaakaan ei ole pois heittäny. Toimi myös Codiin samalla.
 
Vastaus: Army Of Two [PS3]

Olipa kyllä mainio peli, kun kaverin kanssa hakattiin tämä läpi co-oppina split screenissä. Kovastikin nykyisen n. 20e hinnan arvoinen.

Moni on valitellut pelin lyhyyttä. Itse ihmettelen tätä, koska kaverin kans saatiin kyllä 10h kulumaan kampanjaan. Ehkä me ollaan sit vaan niin hitaita :) Vertailun vuoksi mainittakoon, että esim Halo3:n pelattiin saman kaverin kanssa samassa ajassa.

Toki tuossa miinuspuoliakin on, suurimmat meidän mielestä oli asepuolella. Halvimmat aseet parhailla päivityksillä tuntuivat paremmilta kuin moninverroin kalliimmat tykit eli pelin edetessä kertyvä raha ei tuonut mitään lisäkivaa. Lisäksi paria storesta ladattavaa ilmaista lisäkartaa kokeilimme ja molemmat jäivät kesken turhauttavan vaikeaan back2back osuuteen, grr.
 
Vastaus: Army Of Two [PS3]

Itselläkin tämä työn alla kaverin kanssa (co-op), mutta vielä kesken (pieni tauko ollut co-op-pelaamisessa). Ihan ok räiskintä ja hauskaa kaverin kanssa, mutta aika kankeaa tuo ohjaus jotenkin (varsinkin kun yrität liikkeessä ampua). Just sellainen peli, joka varmasti paranee huomattavasti jatko-osan myötä. Nyt mennään mielestäni siellä 7/10 osastolla.
 
Ylös Bottom