Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Army Of Two: The 40th Day [X360]

Vastaus: Army Of Two: The 40th Day [X360 Hype]

Mihinkäs tämä on unohtunut? Onko kaikki niin mehuissa Bayonettasta ja kohta julkaistavasta ME2:sta, että tämä on jäänyt ihan jalkoihin. Julkaisuhan on ilmeisesti huomenna.

Eka osa jäi väliin, joten kovin tarkkaa käsitystä pelistä ei ole joten kyselen tyhmiä:
Onkos tämä nyt pelkästään co-op peli vai pystyykö pelaamaan myös AI:n kanssa?
 
Vastaus: Army Of Two: The 40th Day [X360 Hype]

Mihinkäs tämä on unohtunut? Onko kaikki niin mehuissa Bayonettasta ja kohta julkaistavasta ME2:sta, että tämä on jäänyt ihan jalkoihin. Julkaisuhan on ilmeisesti huomenna.

Eka osa jäi väliin, joten kovin tarkkaa käsitystä pelistä ei ole joten kyselen tyhmiä:
Onkos tämä nyt pelkästään co-op peli vai pystyykö pelaamaan myös AI:n kanssa?

Demossa ei ainakaan pystynyt pelaa AI:n kanssa. Ykkös osassa pystyi pelaamaan tästä kakkosesta en tiedä.
 
Vastaus: Army Of Two: The 40th Day [X360 Hype]

Pystyy pelailemaan ihan yksin, AI ohjailee toista jannua. Ainakin Gametrailersin arvostelun mukaan AI jopa osaa pelata ihan kohtuu hyvin.

Demoa kaverin kanssa aamulla pelanneena, tai vartissa nyt ei kerkiä kovin kummoisia pelailua pelailla, niin ei peli ihan älyttömän hyvää kuvaa antanut. Illemalla tosin uudestaan testataan paremmalla ajalla. Katsotaan millaiseksi mieli tästä muuttuu.
 
Vastaus: Army Of Two: The 40th Day [X360 Hype]

Käsittääkseni tämä on ihan puhdas coopi kannata edes miettiä ostamista ellei ole kaveri jonka kanssa pelata. Toki yksinkin voi pelaa, mutta jää paitsi paljosta. Itseäni semi kiinnostaa tää, mutta täytyis tosiaan joku kaveri saada myös ostamaan :) No ehkä sitten alennuksesta jostain..
 
Vastaus: Army Of Two: The 40th Day [X360 Hype]

Itsellä ennakkotilauksessa ja huomenna pääsee noutamaan. Ensimmäinen osa oli ainakin mahtavaa vääntöä kaverin kanssa ja toivotaan että tämä pistää vielä paremmaksi. Arvostelut eivät tosin ole olleet mitään maarittelevia, mutta eivät ne olleet ensimmäiselläkään osalla ja silti tykkäsin paljonkin.
 
Vastaus: Army Of Two: The 40th Day [X360 Hype]

No, täytyy käydä tänään laittamassa varaukseen niin sittenhän tuon huomenna näkee onko mistään kotoisin. Isot pojat puhuvat, että peli olisi melkoisen lyhyt. Vaikeimmalla kamppis läpi 6-8h ei kuulosta kovin paljolta.
 
Vastaus: Army Of Two: The 40th Day [X360 Hype]

No, täytyy käydä tänään laittamassa varaukseen niin sittenhän tuon huomenna näkee onko mistään kotoisin. Isot pojat puhuvat, että peli olisi melkoisen lyhyt. Vaikeimmalla kamppis läpi 6-8h ei kuulosta kovin paljolta.

Kuulostaa sopivalta.
 
Vastaus: Army Of Two: The 40th Day [X360 Hype]

FPS-tyypin pelit eivät koskaan ole innostaneet liikaa, mutta Army of Two oli loistelias kokemus.
Kaverin kanssa split-screenin äärellä, kauhea huuto ja mekkalointi taustatuesta ja selustan suojaamisesta, ns. "vitunhuudosta" puhumattakaan.

Verkkopeleissä ei vaan ole potkua, kunnollisia split-screen- pelejä tulee valitettavasti liian vähän. Tänään sitten jauhamaan ^^
 
Vastaus: Army Of Two: The 40th Day [X360 Hype]

Todella hauska peli.

Tykkäsin, vaikka peli ei ollutkaan kovin "hiotun" oloinen. :)
 
Vastaus: Army Of Two: The 40th Day [X360 Hype]

Ihan päätön peli. Lopunkaan tultua en tiennyt miksi Shanghai hajoaa käsiin, mitä Risoo ja Saleen siellä tekivät, keitä puna-asuiset roistot olivat ja miksi niitä piti ampua. Tekstitysten puute ei tietenkään helpottanut pelin seuraamista. Ehkä olisi pitänyt kuunnella radiologeja, mutta kuka nyt coopatessa sellaisia alkaa erikseen valikoista kaivelemaan?

Niistä "moraalisista valinnoista" ei tarvitse kovin isoa meteliä pitää, en tiedä kuka ne keksi ja mikä niiden pointti oli, ihan kamalia turhakkeita. Eihän ne peliä huonontaneet mutta aina vaan pudisteli päätään ihmetellessä mitä pelintekijät ajattelivat laittaessaan pelaajan päättämään esim. tappaakko random tiikerin häkissään vai ei.
Enkä ota edes puheeksi älyvapaasti sijoiteltuja checkpointteja, contractor-vaikeusasteella näiden kanssa lensi läjittäin ärräpäitä, kun niitä pirun välivideoitakaan ei voinut skipata edes myöhemmillä pelikerroilla.

Mutta kyllä siinä muutama ilta kaverin kanssa meni kaikesta huolimatta ihan mukavasti :) co-op on kyllä tämän pelin pelastus. Yksin en pelaisi edes rahasta (tai achievementeista).
 
Vastaus: Army Of Two: The 40th Day [X360 Hype]

Mahtavaa settiä :D

Missään vaiheessa ei tosiaan selviä minkä takia porukkaa pistetään pinoon, mutta ei se menoa haitannut.

Ykkönen oli mitä oli. Sitä ei ilman kaveria kauaa jaksanut. Tämä menee jo kohta toisen kerran läpi yksin, joten kannattaa ostaa vaikkei kaveria löytyisikään.
 
Vastaus: Army Of Two: The 40th Day [X360]

Tuli eilen kokeiltu demoa ja saman tien todettua: Onneksi sijoitin rahani muihin peleihin.
Aivan uskomatonta p*skaa. Kaverin kanssa co-oppina ja nauratti lähes jatkuvasti pelkästään tämän toisen punkeron liikkuminen ja puolestaan luonnottoman nopeat loikat esteiden yli. Luulisi että nykyään pystyttäisiin jo jotenkin paremmin animoimaan hahmon liikkeet. Kaikki tehtävät piti tehdä kahdestaan, edes ovea ei saa yksin auki, haloo?

Myös jo edellä mainitut moraaliset valinnat olivat kyllä aikamoista turhuutta. Puoli tuntia jaksettiin kokeilla kunnes todettiin yhteen ääneen että kiitos ei enempää.
 
Vastaus: Army Of Two: The 40th Day [X360]

On tää hauskaa, miten mielipiteet jakautuu... Kaverin kanssa toinen läpipeluu menossa, tällä kertaa vaikeimmalla vaikeustasolla, ja viimenen tehtävä menossa... Meillä on ollu ainakin ihan sairaan hauskaa joka hetki kun ollaan tätä hakattu (lukuunottamatta paria turhautumista edelliskentässä, kun ei pärjätty) ja peli on mielestäni kokonaisuutena erittäin onnistunut...
 
Vastaus: Army Of Two: The 40th Day [X360]

Eka rundi pelattu yksin AI:n kanssa ja ihan ok toimintaa. Kyllä tuon vielä vaikeimmalla pelaa ainakin läpi ja luultavasti täytyy vähän käydä versustakin koittamassa viikonlopun aikana.
Extraction olikin varsin hauskaa neljän hengen voimin sitten kun lopulta päästiin samaan peliin koko poppoo. Ihmeellisesti kyllä tehty tuo nettipeli, kun ei pääse suoraan tekemään omaa peliä vaan täytyy ensin hakea muita pelejä. Sitten kävikin niin, että jouduttiin yhden yksinäisen ratsastajan peliin kokoajan.
 
Vastaus: Army Of Two: The 40th Day [X360]

Itelle tämä kyllä toimii todella hyvin, vaikka tässä omat puutteensa onkin.

Tosiaankin tuon juonen täydellinen puuttuminen on erittäin kummallista. Olisiko aika/motivaatio loppunut kesken? Hahmojen puheet kuuluu välillä todella hiljaa, en oikein ymmärrä mistä se johtuu. ...ja ne välivideoiden katsominen uudestaan ja uudestaan on todella ärsyttävää, varsinkin kun niitä ei voi mitenkään hienoiksi tai mielenkiintoiseksi haukkua...
 
Vastaus: Army Of Two: The 40th Day [X360]

Jännää että ihmiset mollaa noita moraalivalintoja tässä pelissä, mun mielestä ne on tehty omaperäisesti ja mielenkiintoisesti. On kiva nähdä valintojen pitempikantoiset seuraukset ja viimeinen moraalivalinta on myös aika siisti, tulee mieleen Jack Bauer-valinnat siitä. ;)

Aseiden kustomointi on jotain todella hienoa, olisipa muissakin peleissä jotain tälläistä. Tiedän että aika epärealistisia yhdistelmiä pystyy tässä väsäämään, mutta silti se tuo kivan lisänsä peliin. Panttivankien pelastelukin on ihan kivaa puuhaa, tosin olisin halunnu hieman vaikeampia tilanteita.

Jopa partneri AI on todella hyvä, en oikeastaan ole nähnyt sen töppivän kuin kahdesti ja aika useasti on pelastanut meikäläisenkin (muutenkin liikkuu aika hyvin mukana).

Onhan peli nyt hieman hiomattoman oloinen tai siis tuntuu että se viimeinen silaus siitä puuttuu. Mutta siltikin pelattavuus tuntuu hyvälle ja suojien takaa ruiskiminen on tyydyttävää (headshotteja on kiva pamautella).

Omien custom-naamareiden tekeminenkin on siistiä, arvostan sitä aina kun voi "räätälöidä" hahmoaan peleissä. Ymmärrän kyllä miksi joku ei tästä pidä, mutta en pelissä näe oikeastaan mitään mikä olisi pahasti pielessä. :)
 
Vastaus: Army Of Two: The 40th Day [X360]

Jännää että ihmiset mollaa noita moraalivalintoja tässä pelissä, mun mielestä ne on tehty omaperäisesti ja mielenkiintoisesti. On kiva nähdä valintojen pitempikantoiset seuraukset ja viimeinen moraalivalinta on myös aika siisti, tulee mieleen Jack Bauer-valinnat siitä. ;)
Musta ne valinnat oli vaan ihan älyttömiä, tyyliin: (SPOILERIA):
"Vanha ukko ei anna viedä aseita omin luvin, tapatko ukon vai jätätkö mutkat paikalleen. Hyvis tietysti säästää ukon, MUTTA HAHAHAA, ukko olikin rahanahne pahis joka myöhemmin myy pyssyt ROISTOILLE!!!"

Eli siis, päätöksissä oli harvemmin mitään pointtia, koska seuraukset ovat jokatapauksessa ihan mitä pelintekijät ovat nopalla heittäneet :D Olihan niitä läpällä hauska katsella, mutta ei niissä musta mitään järkeä ollut :)
 
Ylös Bottom