Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ärsyttävät asiat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sami Turunen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ärsyttävät asiat

Muumendaalen sanoi:
Ylinopeussakkojen pitääkin tuntua kaikilla samalta. Muutenhan te pellet aiheuttaisitte koko ajan vaaraa liikenteessä.

Joo no minä en ole kovinkaan isotuloinen, enkä missään niin väittänytkään, polta vähän vähemmän sitä hamppua ettei mene fakta ja fiktio koko aikaa sekaisin.
 
Vastaus: Ärsyttävät asiat

Sami Turunen sanoi:
Jamba
Hyvä esimerkki siitä, miten kanavan sisällöllinen tarjonta voidaan tappaa täysin ja tehdä toissijaiseksi. En ole katsonut MTV:tä pitkään aikaan eikä se ole ollut edes taustalla kyseisen mainostajan takia. Viva-meininkiä - argh!
ARGH! http://www.bbc.co.uk/totp/top40/
Ja mitäköhän kaikki älykääpiömäiset radiokanavat tahkoavat koko kesän? ARGH!
 
Vastaus: Ärsyttävät asiat

Tuota Crazy Frog mainosta tuuppaasivat ulkomailla jatkuvasti TV:stä. Viikonloppuna näin myös ekaa kertaa nelosella. Helposti menee tässä otsikossa kysytylle listalle. Saatana sentään...
 
Vastaus: Ärsyttävät asiat

No hohhoijaa, kaikki paska tuolla briteissäkin näyttää menevän läpi vaikka niin on toitotettu kuinka tarkkamakuisia ovat musiikin suhteen. Onneksi sentään sitä Schnappi-kappaletta ei ruvettu soittamaan Suomessa...VIELÄ! :eek:
 
Vastaus: Ärsyttävät asiat

Se levy pitää varmaan napata mukaan kaupasta Darkthronen Soulside Journeyn kanssa. Tai no, tuskin ihan Schnappia on pokkaa ostaa. Todennäköisesti sellainen Ella ja Aleksi levy on laadullisesti parempi ja muutenkin siedettävämpi.

:rolleyes:
 
Vastaus: Ärsyttävät asiat

Hmmm, laulavien smurffien tapaiset saisset pitäisi kieltää listoilta, ja noin yleensäkin.

Itse arvostan musiikin puolella eniten ja etenkin bändejä, jotka tekevät biisinsä itse (säveltävät, sanoittavat, sovittavat ja soittavat). Pahimpia ovat coverien tekivät ja sitten tulevat ne, jotka vain tulkitsevat jonkun gurun tekemää materiaalia. Jälkimmäisiä lienee maailmassa eniten.

Otsikon mukaiseen listaan muuten eräs saissekasa: Alcazar!
 
Vastaus: Ärsyttävät asiat

Se, kun toinen kattoo ruoka-annostasi samalla kun syöt. Siihen menee hermot kun joku melkein odottaa jotain suupalaa kuin mikäkin koira. Yksi kaverini tekee juuri näin ja häiritsee muuten ERITTÄIN paljon
 
Vastaus: Ärsyttävät asiat

Sami Turunen sanoi:
Hmmm, laulavien smurffien tapaiset saisset pitäisi kieltää listoilta, ja noin yleensäkin.

Itse arvostan musiikin puolella eniten ja etenkin bändejä, jotka tekevät biisinsä itse (säveltävät, sanoittavat, sovittavat ja soittavat). Pahimpia ovat coverien tekivät ja sitten tulevat ne, jotka vain tulkitsevat jonkun gurun tekemää materiaalia. Jälkimmäisiä lienee maailmassa eniten.

Otsikon mukaiseen listaan muuten eräs saissekasa: Alcazar!
Vaikka Eläkeläiset tekevätkin pelkkiä covereita, niin on se silti hyvää musaa, joka ei ärsytä (ainaskaan minua) :D
 
Vastaus: Ärsyttävät asiat

Tänään se tapahtui... allergianuhan lisäksi tuli sitten semmottin oikea nuha :mad: voi tätä tuskaa. Siinä on kaksi saamarin ärsyttävää asiaa. . . allergianuha ja nuha. Molemmista ei voi syyttää kuin itseään. Life's a bitch!
 
Vastaus: Ärsyttävät asiat

Boozilla sanoi:
Se levy pitää varmaan napata mukaan kaupasta Darkthronen Soulside Journeyn kanssa. Tai no, tuskin ihan Schnappia on pokkaa ostaa. Todennäköisesti sellainen Ella ja Aleksi levy on laadullisesti parempi ja muutenkin siedettävämpi.

:rolleyes:

Oikein arvattu, Ella ja Aleksi on todella hyvin tehtyä lasten musiikkia. Olen entisessä elämässä työskennellyt levykaupassa ja sen vuoksi (noh, sitä ennenkin) on ollut tapana pitää itsensä mukana musamaailman kiemuroista. Nykyään olen onneksi päässyt tästä eroon, mutta pakko oli käydä näin paljon myynyt levy kuuntelemassa. Suomalaista, lapsia arvostavaa musiikkia, peukalo ylös!
 
Vastaus: Ärsyttävät asiat

Minua ärsyttää...

1) Pikkusisko ja sen kaverit :D. Eipä tälle nyt keksi mitään muuta järkevää syytä kuin se, että ne ärsyttävät meikäläistä ihan tahallaan. Sitten kun minulta palavat hermot, niin juostaan ÄKKIÄ kertomaan äidille tai isälle ja sitten minä olen kusessa.

2) Pissikset ja ne, jotka leimaavat kaikki muut kuin heidät itsensä pissiksiksi.

3) Telkkarin kaikki puhelimiin liittyvät asiat.

4) Se, kun joka puolella koulussa puhutaan vain mopoista, mopoista, mopoista, mopojen virittämisestä ja omien mopojen huippunopeuksista.

5) DVD-elokuvien ja pelien kalliit hinnat

6) Suomalaisten tv-kanavien äärettömän huono ohjelmatarjonta

On niitä varmasti lisääkin, mutta eipä tule tämän enempää mieleen juuri nyt.
 
Vastaus: Ärsyttävät asiat

ärsyttää..

monikin yleinen asia kuten töykeät vanhukset, jotka valittavat nuoremmistaan. Näitä "normaaleita" valituksen aiheita ei minua itseäni kiinnosta lukea yhtään (hint, hint), koska jokainen näitä on joskus pohtinut.

ärsyttää ja paljon..

Toiseen maailmansotaan sijoittuvat fps-pelit. Eikö ne nyt tajua, että aiheesta on revitty jo kaikki mahdollinen. Ei kiinnosta pelata samoilla aseilla, maisemilla, vihuilla jne. Vaikka aiheesta saataisikin vielä revittyä aivan tolkuttoman upea fps, ei se voi kuitenkaan välttyä välittämästä tunnetta, että tätä on pelattu ennenkin. Ihmeitä täytyisi tapahtua.

unohtui..

Ihon alla kasvavat partakarvat. Eivät läpäise ohuella päällään pintakerrosta, joten päättävät jatkaa kasvuaan ihon alla ja tulehtua.. sattana.
 
Vastaus: Ärsyttävät asiat

mud sanoi:
ärsyttää ja paljon..

Toiseen maailmansotaan sijoittuvat fps-pelit. Eikö ne nyt tajua, että aiheesta on revitty jo kaikki mahdollinen. Ei kiinnosta pelata samoilla aseilla, maisemilla, vihuilla jne. Vaikka aiheesta saataisikin vielä revittyä aivan tolkuttoman upea fps, ei se voi kuitenkaan välttyä välittämästä tunnetta, että tätä on pelattu ennenkin. Ihmeitä täytyisi tapahtua.

Ilmeisesti myös Gabe ja Tycho ovat "pohtineet" tätä E3-messujen aikana ;)

Linkki TÄSSÄ.
 
Vastaus: Ärsyttävät asiat

HK:n lihasankomainos. Maailmankaikkiuden ärsyttävin/typerin mainos.
 
Vastaus: Ärsyttävät asiat

Kaikenmaailman chatit ja muut peli ohjelmat , hauskimpana esimerkkinä rapstara. Laittaisivat tilalle uusintana vaikka Macgyver:iä ;)
 
Vastaus: Ärsyttävät asiat

Turha valitus pois. Tilalle jotain järkevää.

I never saw a wild thing
Sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead
From a bough
Without ever having felt sorry for itself.

D. H. Lawrence
 
Vastaus: Ärsyttävät asiat

csi sanoi:
Laittaisivat tilalle uusintana vaikka Macgyver:iä ;)

Ihmemiestä katsoisi kyllä paaaljon mieluummin kuin jotain turhia rahasyöppö chatteja, eipä sillä että itse niihin rahaa pistäisin, enkä kyllä niitä katsokkaan. Mutta kyllä ihmemiestä katsoisi :)
 
Ylös Bottom