Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ärsyttävimmät Tekken-hahmot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja illu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

illu

New Member
Listataan nyt sit tänne samantien ne ällöimmät vastustajat tai muuten vaan typerät tapaukset.

Lista lähtee käyntiin Eddyllä ja Baekilla.

No sehän riippuu yleensä pelitavasta. Mielestäni Kuma ja Unknown ovat aika ärsyttäviä. Kuma on tuskaa varsinkin Tekken 4:ssa.

Unknown on ihan suolesta. Yks esimerkki taas Tagin hätiköidystä valmistuksesta. Turha mimmi.

Kuma ja Panda taas ei oo mun mielestä ärsyttäviä. Ite en niillä tykkää pelata, mut koska ne ei aina kovin hurjaa vastusta tarjoa, ei ne mun listalla sinne ärsyttävimpien joukkoon kohoa. Ehkä jos joku human player pätkis meikäläistä niillä tarpeeks usein...

Jaa vai ärsyttävimmät. No kyllähän noi tae kwondo miehet eli Hwo ja Baek taitaa olla siellä kärkipäässä, koska niillä on kyllä aikamoista tapposarjaa varsinkin hyvien pelaajien käsittelyssä. Sitten varmaa juuri eddy/Christie ihmispelaajan käsittelyssä. Tietokonehan ei niillä osaa pelata. :p

Roger, anyone..?

Ainakin omasta mielestäni TTT:n piilotetuista ukoista se puu-ukko/peltimies, Panda, Kuma, Kenguru ja Lisko olivat raivostuttavan ärsyttäviä. Itse en ainakaan saa kicksejä karhujen tai muiden eläinten potkimisesta.

TTT:n Devil

Sekä ärsyttävin hahmo että typerin tapaus. Pelkkä voittotyökalu koko "hahmo", taistelutyylistä puuttuu persoonallisuus tyystin. Muistuttaa hieman T4:n Jiniä, tosin Jinillä sentään on sitä tyyliä jonkin verran. Muutenkin Mishimat ovat tietyssä mielessä ärsyttäviä ja typeriä, mutta Devil vie kyllä voiton kirkkaasti.

T3:n Gon

Ei saa minulta juuri lainkaan kunnioitusta. Liian pieni hahmo, jota vastaan pelaaminen menee typeräksi nysväämiseksi. Kokemusta Gonia vastaan on kyllä kieltämättä melko vähän. Doctor Boskonovitch taasen on varsin pätevä ja hauska hahmo.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Jaa et saa kiksejä eläinten potkimisesta...? ;)
No en saa, ellei Kingiä ja Armor Kingiä lasketa :)

Tekkenin elukat ovat ihan hemmetin ärsyttäviä, mutta nallekarhun tai pikkukengurun pieksäminen on mielestäni kohtalaisen arveluttavaa ja inhottavaa.

Eddy on hinaaja. Kuunnelkaa vaikka Tekken kolmosessa se yks tuuletus missä se hymisee/nauraa niiiin ärsyttävästi että yrjö lentää.

Steve Fox on ainakin minulle ärsyttävin hahmo.
10-freimerillä on hyvin vaikea voittaa hyvää Steve-pelaajaa ja 8-freimerilläkin se on jo tuskaa.
Onneksi on Julia ja Ling :cool:

KYLLÄ! Kerrankin joku on samaa mieltä. Christiehän on selkeästi vaan vastalause DOA:n tisseille, mut ei mun mielestä kovin onnistunut... Hyi hitto.

Onhan Eddyäkin vastaan melko hankala pelata, varsinkin jos vastapuoli osaa pelata ko. hahmolla.
Varsinkin mix-uppien sekä tehokkaiden combojen takia pelaaminen Eddyä vastaan saattaa muuttua välillä turhauttavaksi.

Kenties, kenties. Mut kaikkein ärsyttävintä siinä/niissä hahmoissa on se että huonompikin pelaaja saa viivytettyä matseja ihan vaan sen takia että niillä voi loikkia karkuun koko ajan. Ja sit ollaan muka niin hyviä, niiiin hyviä... En kiellä sitä tosiasiaa että Eddyllä voi pelata hyvin jos osaa, mut kyllä se (ja Christie) on kaikkein selvimmin button smashereiden hahmoja. Cold, hard fact. Sama kohtalo on VF4:n Leillä, vaikka hyvä hahmo onkin. Eipä sitä mitään järkeä oliskaan tehdä peliä jossa kaikilla hahmoilla olis vaikea pelata tehokkaasti. Bisnesmaailman asettamia vaatimuksia tämäkin.

Toisaalta ärsyttävät hahmot on tavallaan todella mukavia hahmoja heti kun ite osaa pelata tarpeeks hyvin. Silloin ei oo mikään niin mukavaa kun totaalisesti tuhota ne mul**t.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Mut kaikkein ärsyttävintä siinä/niissä hahmoissa on se että huonompikin pelaaja saa viivytettyä matseja ihan vaan sen takia että niillä voi loikkia karkuun koko ajan. Ja sit ollaan muka niin hyviä, niiiin hyviä... En kiellä sitä tosiasiaa että Eddyllä voi pelata hyvin jos osaa, mut kyllä se (ja Christie) on kaikkein selvimmin button smashereiden hahmoja. Cold, hard fact.

Miten ihmeessä Christiellä/Eddyllä voi loikkia karkuun sen enempää kuin vaikka Jinillä?
Jos smashereille häviää, kannattaa syyttää vain itseään. Christie/Eddy on loppupeleissä melkoisen vaikeasti hallittava hahmo.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshimitsu
Miten ihmeessä Christiellä/Eddyllä voi loikkia karkuun sen enempää kuin vaikka Jinillä?
Jos smashereille häviää, kannattaa syyttää vain itseään. Christie/Eddy on loppupeleissä melkoisen vaikeasti hallittava hahmo.

a) Kyllä capoeirahahmoilla pääsee varsin turvallisesti karkuun monestakin tilanteesta kun poke-pelin hallitsee, erinäiset matalat pyörimiset on todella hyödyllisiä. MUTTA: se on eri asia miten tehokasta sellanen pelityyli on, heh. Sanoin muistaakseni nimenomaan että tyhmät luuserit saattaa pitkittää matseja ilman mitään todellista yritystä voittaa. Kun ei mitään voi niin sit yritetään vaikuttaa hyvältä ränkkäämällä capoieraa ja pitkittämällä eriä.

b) Ei kukaan oo smashereille hävinnytkään, mistäs toi nyt tuli...? Jos minua tarkotit, niin enemmin mulla on käyny niin että kaveri pelaa LIIKAA Christiellä ja joutuu sen takia naurunalaiseksi. Näillä hahmoillahan todella pitää osata jotain jos aikoo pärjätä. Liikesarjat on niin täynnä aukkoja, että kun smasher yrittää jotain saada aikaiseksi, tulos on sen kannalta aika säälittävää kateltavaa.
;)

c) Totta viserrät! Kone ja alottelijat ei näillä hahmoilla osaa pelata, se vaatii kohtalaisesti harjottelua jos meinaa Eddyllä tai Christiellä pärjätä. Mut sehän on vaan melkein Newtonin neljäs laki että alottelijat (ja yleensä sellaset ketkä ei todellakaan ole niitä hardcore beat 'em up -pelaajia) tarttuu useimmin näihin capoeiratyyppeihin. Aivan vaan sen takia että vaivattomasti ränkkäämällä saa paljon liikettä ruudulle. Ihan sama kohtalo on tosiaan VF4:n Lei Feillä; todella hyvä hahmo osaavissa käsissä, mut samalla leimattu vähän smasher-hahmoksi sen takia että sillä saa paljon liikettä aikaan yksinkertaisesti nappeja hakkaamalla. Tosin Lei Fei on mun mielestä helvetin paljon parempi ja käytännöllisempi hahmo kun nää capoeiraTANSSIJAT. Mut se on taas ihan toinen tarina, ei ehkä tämän threadin asioita...

Eihän tässä asiassa itse asiassa pitäis olla mitään epäselvää. Tosiasioita latelin.
PS. Jos jollain on kokemusta Guilty Gear X2:sta niin laitelkaas vastauksia sen threadiin.

Siis viis pelityylistä, Eddy on ärsyttävä vaikka seisoisi vain paikallaan. Christie on vaan helvetin ruma eikä sillä kehtaa pelata. Ketut siitä kuinka vaikeasti hallittavia tjsp.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Siis viis pelityylistä, Eddy on ärsyttävä vaikka seisoisi vain paikallaan. Christie on vaan helvetin ruma eikä sillä kehtaa pelata. Ketut siitä kuinka vaikeasti hallittavia tjsp.

Veit sanat suustani! Pelit on pelejä, ei niistä pidä tehdä mitään elämää suurempaa. Tosielämä on tuolla ulkona.

Ylös Bottom