Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Arvokkain pelituotteesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Rauru

New Member
Eli mikä on kaikista arvokkain pelisi, laitteesi tai pelitavara mistä et millään hinnalla luopuisi tai olet siitä erityisen ylpeä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Eli mikä on kaikista arvokkain pelisi, laitteesi tai pelitavara mistä et millään hinnalla luopuisi tai olet siitä erityisen ylpeä?

Ainakin vanhemmat konsolit, kuten Gamegear on lähellä sydäntä. PS2 oli myös vuonna 2000 kun siitä 10 000 markaa olisi voinut repiä.

Re: Re: Arvokkain pelituotteesi?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
PS2 oli myös vuonna 2000 kun siitä 10 000 markaa olisi voinut repiä.
Tuolloin oli kyllä pientä hysteriaa ilmassa, kun isukit yrittivät saada Pleikkaria lapsille jouluksi ja kauppojen hyllyt olivat tyhjinä.
Official Playstation 2 Magazinen GT3-demostakin tarjoiltiin aikoinaan useampia satasia, kun lehti myytiin nopeasti kioskeilta loppuun.

Itse en ole ikinä mitään kerilyharvinaisuuksia suuren hinnan vuoksi kyennyt hankkimaan, mutta tärkeinpänä taitavat olla Nintsikan koneet ja erityisesti SNES.

Enpä minäkään ole keräilyharvinaisuuksiin kapsahtanut, sillä niiden hinta on yleensä enemmän kuin itse pelillä on arvoa. Ja pelaamaanhan tänne maan päälle on tultu. Tietenkään minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos joku kohtuuhinnalla ostamani tuote myöhemmin julistetaan harvinaisuudeksi, mutta sittenkään en sitä myisi. On helpompiakin tapoja tienata.

Omista hankinnoistani olen ylpeä Dreamcastin Shenmueista, sillä ostin ne ajoissa ja tätä nykyä ne alkavat olla vaikeasti saatavilla. Sydäntä on lähellä myös PlayStation ykkösen yhdeksän Final Fantasy -peliä (Platinum- ja Greatest Hits -painoksineen, mutta kuitenkin), Game Boy Colorin Dragon Warrior -trilogia sekä Nintendo 64:n neljä Turokia, joista etenkin kolmososa on sellaista kuraa ettei sitä moni kehtaa myöntää omistavansa.

Erityisen arvokkaita pelikoneita minulla ei ole.

Arvokkaita konsoliromppeita ei minulla ole, mutta PC-puolelta Max Paynen jenkkiversio Remedyläisten nimmareilla on mielestäni aikamoinen helmi :)

Ai mutta onhan minullakin jotain,jos ei arvokasta niin ainakin harvinaista pelirompetta.
Shiny'n Messiah juliste pelintekijöitten nimmareilla, ja pieni Messiah-enkelipatsas sekä Messiah t-paita!

Olisikohan julisteella jo jotain arvoa, kun Shiny sentään teki hyvin myyneen Matrix pelin :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
juliste
Ai niin, onhan minullakin duunissa seinällä Frankin järjestämästä pikku-kilpailusta voittamani kaksipuolinen GTA:VC-juliste. Edelleen komea ja kateutta aiheuttava, mutta enpä tiedä sen arvosta.

FFX-pakkaus Yuna-nukella (avaamattomassa paketissa) :o Joku hörhö maksaisi varmsti jonkun sairaan summan.

Jos rahallisesti arvokkaista pelituotteista puhutaan, Saturnin muutamat pelit, kuten Shining Force III, Shining in the Holy Ark, Dragon Force ja Guardian Heroes, ovat suhteellisen arvokkaita.

Jos puhutaan pelituotteesta, joka on itselleni tärkeä ja arvokas, mutta ei ehkä kallis rahallisesti, niin varmaankin silloin se olisi Segan Megadrive-konsoli.

Ehdottomasti eniten tunnearvoa on Track & Field 1 ja 2 nes peleillä. Tietenkin kera hyvä kuntoisten kotelojen ja ohjeiden...

Omasta kokoelmasta lähinnä sydäntä ovat erityisesti:

- Shenmue (avaamaton)
- FF VII ja FF VIII
- Grandia (Saturn sekä Playstation)
- Skies of Arcadia
- Omistamani Resident Evil pelit
- Dreamcast konsoli
- Shenmue 2

No ei mulla mitaan 'arvokasta' niinku rahallisesti mut tunne arvoo loytyy..
Commandore 64 (kasetti peleilla)
Amiga 500 (diskettiasemalla)
ja sit naa 'uudemmat'
Snes ja sikana peleja kaikista loytyy kotelot (myos snessille)
ps2 (joo mitaan arvoo :))
Gba (jenkkiversio.. tai siis jenkeista ostettu)

Eipä mulla mitään erityisen harvinaista ole - nämä superharvinaiset tuotteet kun sattuvat tekemään aika pahaa hallaa lompakolle. Eikä niihin edes uskalla koskea hyllyssä, etteivät ne vahingossakaan menisi piloille. :)

Samba de Amigo + marakassit ja Dreamcastin molemmat Shenmuet ovat lähellä sydäntä, mutta muuten hylly notkuu tasaista "laatua" - mutta makuasia tämäkin.

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mikko
No ei mulla mitaan 'arvokasta' niinku rahallisesti mut tunne arvoo loytyy..
Commandore 64 (kasetti peleilla)

Tuosta kannattaakin olla ylpeä, on nimittäin todella harvinainen kone.

Ylös Bottom