Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Arvokkain pelituotteesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
GameGearille ja sen pelille Sonic Hedgehogille minä annan arvoa. DC:n molemmat Shenmuetkin omistan ja Soul Caliburiakaan en ole nähnyt pitkään aikaan misään liikkeessä.
NES:n ihka ensimmäinen Metal Gear peli on kanssa aika kova kuten kaikki muutkin NES pelit.

Tunnearvoa eniten on varmasti NESsillä ja molemmilla Zeldoilla unohtamatta PuuCeen X-Wingiä jonka korputkin vielä toimivat.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Ai niin, onhan minullakin duunissa seinällä Frankin järjestämästä pikku-kilpailusta voittamani kaksipuolinen GTA:VC-juliste. Edelleen komea ja kateutta aiheuttava, mutta enpä tiedä sen arvosta.

No en menisi niin kehumaan. Itse omistan kaksi sellaista, toinen kylläkin taitettuna. Olen koitellut saada Hnetissä myydyksi, muttei kauppa käy. Myös GTA3 juliste löytyy.

Harvinaisuuksia...jaa jaa. Eipä taida olla, kun kaikki "harvinaisuudet" koskevat sitten musiikkia tai TV-sarjoja.

No löytyyhän multa kuitenkin N64:lle Bond TWINE ja Resident Evil 2, jonka voisi myydä uutena kunnon perusteella. Siellä se varastossa nököttää suojamuoveihin käärittynä.

Haha, *reps*. Luin tota Shabanin kommenttia "FX-pakkaus Yuna-nukella (avaamattomassa paketissa) :o Joku hörhö maksaisi varmsti jonkun sairaan summan." Ja samalla soi Neljän Ruusun Onnela sanoilla "Jos vain voisin, sen heti ostaisin."

Itseltäni mitään helmiä ei löydy. Kaikki aikalailla sitä perustavaraa.

Kaikki vanhat SNES- pelit on myyty silloisen rahan puutteessa. Nyt varmaan arvokkain pelituotteeni on tuo juuri importtaamani FFX: International. Onhan se sentään ensimmäinen importtaamani peli.

Perhana kun piti mennä myymään yhdessä vaiheessa Snes ja sen pelit... Oli Mario Kartia, Mario Paintia (sisälti hiiren), ja kaikkia klassikkoja. Noilla olisi ollut paljon arvoa tulevaisuudessa. Tyhmä tyhmä tyhmä!

Mua harmittaa, kun tuli nakattua parivuotta sitten roskiin priimakunnossa olevia nes, snes ja gb-pelien pahvi koteloita. Osa oli kylläkin mennyt ruttuun, kun lainas pelejä kavereille, joten ajattelin, että samapa nuo on kaikki muutkin heittää roskiin. Silloin en tajunnut, että alkuperäiset kotelot olis jotenkin arvokkaita muillekin, kuin minulle. Suurin osa oli tosi hyvässä kunnossa, eihän ne miksikään mene, kun kaapissa hyvin säilyttää. Ohjekirjat ovat tallessa

Eipä mulla mitään kovin arvokasta ole, mutta lähellä sydäntä ovat Shenmuet ja Skies of Arcadia DC:lle, niistä en tule luopumaan.

Eipä sitä mitenkään erikoisen arvokkaita konsolitavaroita ole hyllyssä, mutta tunnearvoa niihin löytyy. Dreamcastit peleineen ja värmeineen (marakassit, tanssimatot, arcade stickit, ratit, yms.) tulevat pysymään loppuun asti käytössä, niistä luopuisin viimeiseksi.

Ei mitään kovin merkillistä.

-Shenmue ja Shenmue II DC
-Soul Calibur
-Skies of Arcadia (en tule myymään koskaan)

Vaikkei vanha kunnon super nintendo mikään harvinaisuus olekaan, on se silti Donkey Kongien (1 ja 3) ohella suurin ylpeyteni.

Harvinaisuuksista tahtoisin hyllyyni Soul Caliburin ja Castlevania Symphony of the Nightin, mutta kuten on jo todettu, tälläiset pelit ovat erittäin hintavia:rolleyes:

Veikkaan, että viimeiseksi luopuisin Dreamcastista ja sen peleistä, onhan minulla ne kaikki. Tai no, ei tietysti Japsi- ja
USA-pelejä, mutta PAL:t kuitenkin. Erityisiä ylpeydenaiheita kokoelmassa ovat Samba de Amigo PAL-versio, Segan (ei 3rd-party) Marakassit ja Sakura Taisen Complete Box (JAP).

Muita ylpeydenaiheita ovat Neo Geo + AES-pelit ja 150+ Amiga-klassikkoa laatikoineen. Muuten tavara hyllyissä on sitä peruskamaa, jota löytynee jokaisesta kodista, tosin minulle sitä on kertynyt suhteellisen paljon, ainakin vaimon mielestä ;)

-=Pacdam=-

PS. Ja kohta kokoelmaan liittyy kannettava Dreamcast (5" monitori kannessa, mukana 2 ohjainta, toimii 12V virralla esim. autossa). Nice.

Eipä minulla mitään arvokasta ole. Tiesti the getaway ja tenchu: wrath of heaven ovat tunnearvoltaan arvokkaita, koska voitin ne pelaajalehden kuukauden kirjoituksesta ;)

Sen lisäksi arvokkaita ovat tällaset kuin FFX ja gt3, koska niitä jaksaa pelata vielä kahdenkin vuoden jälkeen ostosta (siis ainakin gt3:sta) joskus.

Tunnearvoltaan arvokkaita ovat vielä ainakin HoMM III, joka on varmaan peli, mitä olen pisimpään pelannut ilman kyllästymistä (varmaan 4-5 vuotta, kunnes tässä arviolta puolitoistavuotta sitten lopetin ja kyllästyin), sekä AoE 1 & 2, jotka kuuluvat muuten vain itselleni arvokkaiden pelien joukkoon, koska ne vain olivat niin järkyttävän hyviä silloin joskus.

Eli en omista mitään oikeasti arvokasta, mutta tunnearvoa löytyy, kun muistelee näiden pelien parissa vietettyjä mukavia hetkiä :)

Final Fantasy Adventure / vanhalle mustavalkoiselle GB:lle.

Mutta kyllähän ne pelit ja vehkeet joilla olisi todellista tunnearvoa, ovat jo myyty kauan sitten. Mm. Philips Videopac, Sinclair ZX Spectrum ja Commodore 64 ovat sellaisia vehkeitä, joilla pelasin "reaaliajassa", silloin kun ne olivat uusia ja ihmeellisiä.

Eniten tunne arvoa annan Zelda 3:selle. Vaikken ole sitä pelannut pitkiin aikoihin, niin se on silti se tärkein pelaamani peli. Kohta pitäis tulla Zelda boxi, joka sisältää musiikkia kaikista Zelda peleistä, sekä muuta oheiskrääsää. Onneksi hinta putosi sen verran, että tuon saattoi tilata.

Varmaankin CIB Startropics 2 (USA) ja Duck Tales 2 (PAL) ovat arvokkaimmat pelini, vaikka eivät kovin arvoikkaita olekkaan.

Dcllä
Grandia 2
Skies of Arcadia
Sakura Taisen Memorial pack 1-3
Sakura Taisen 4 Uusi
Evolution 1 ja 2
Shenmue 1 ja 2
Exhibition of Speed

Amiga
Dungeon Master

Saturn
Fighters Megamix

kait niitä muitakin on, mutta en tiedä kamalan paljoa pelien harvinaisuudesta.

Kaverilla kyllä on kateutta aiheuttava kokoelma.
Castlevania Sotn
Secret of Mana
Final Fantasy 2 SNES
Xenogears
Dragonball Gt final bout
Final Fantasy Tactics
Suikoden 1 ja 2
Vagrant Story

Kaikki pelit on ostettu joko uutena tai divarista pilkkahintaan

:mad:

Interstate '76 (PC) on kenties lähinnä sydäntä, muttei mitenkään rahallisesti arvokas. Muita mainitsemisen arvoisia (lähinnä tunnearvoa):

-Master System
-Dreamcast
-Shenmue (DC, olen myynyt kolme kertaa pois ja hankin pelin kohta lopullisesti takaisin)
-Shenmue II (DC)
-Castlevania III: Dracula's Curse (NES)
-Castlevania: The New Generation (MD)
-Kaikki Sonicit sisältäen Sonic 10th Anniversary Packin

Onhan niitä joitain vähän harvinaisempiakin tapauksia hyllyyn päätynyt.

PSX
Castlevania: Symphony Of The Night (PAL)
Rapid Reload (PAL, JAP-nimi Gunner's Heaven)
Vib-Ribbon (PAL)
Front Mission 3 (PAL)
Klonoa: Door To Phantomville (PAL)
Vagrant Story (PAL, oliko tämä muka harvinainenkin?)
Final Fantasy Tactics (USA) (okei, tämä on Greatest Hits-versio)
Strider 2 (USA)
Xevious 3D/G+ (PAL)

Ja sitten on pieni kokoelma japsipelejä, jotka eivät ole harvinaisia mutta olenpahan vaan ylpeä. Lisää pitäisi tulla piakkoin.
Dodonpachi Dai-Ou-Jou
Metal Slug 3
Initial D: Special Stage
Soukyugurentai

Ylös Bottom