Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Arvostelut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja smaster
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kiikarissa olis kirjoittaa het kun konsoli rantautuu...kestää vain aikalailla, tässä odotellessa ei oikein muuta kuin jauhetaan mutua.

mulla ois Xbox ja voisin mahdollisesti niitä arvosteluita kirjoittaa.
mult löytyy JSRF, Halo, THPS3, PGR ja DoA3.

en oo mikään sairaan hyvä kirjottaja, mutta voisin mä ainakin kokeilla...

Jos haluaa arvostelunsa näille sivuille niin arvostelun saa lähettää minulle maililla ja katsotaan kuinka se kelpaa :) Max Paynesta, Halosta ja PGR:stä ei kuitenkaan kannata enään arviota tehdä ymmärrettävästä syystä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
Jos haluaa arvostelunsa näille sivuille niin arvostelun saa lähettää minulle maililla ja katsotaan kuinka se kelpaa :) Max Paynesta, Halosta ja PGR:stä ei kuitenkaan kannata enään arviota tehdä ymmärrettävästä syystä.

Voin yrittää oddworldista kunhan saan sen pelattua läpi saa nähä minkalaista siansaksaa siitä tulee;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser

Miksi ei? Eikä olisi parempi saadan useamman ihmisen mielipiteitä peleistä, eikä vain yhden. Jokainen arvostelija kiinnittää varmasti eri asioihin huomiota, jolloin lukijoille löytyy omanlaisensa arvostelija.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou

Miksi ei? Eikä olisi parempi saadan useamman ihmisen mielipiteitä peleistä, eikä vain yhden. Jokainen arvostelija kiinnittää varmasti eri asioihin huomiota, jolloin lukijoille löytyy omanlaisensa arvostelija.

Onhan se kyllä noinkin, mutta mikäli USA-Euro-versioiden välillä ei ole suuria eroja niin.... Ja kyllähän se käy, mikäli joku haluaa tehdä arvostelun jostain pelistä ja se on julkaisukelpoinen niin se laitetaan sivuille... myös niistä peleistä voi tehdä joista arvostelu jo löytyy näiltä sivuilta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou

jep useampiakin samasta pelistä olisi eduksi, mikäli laitetaan kukin peli erillisen otsakkeen alle tai kaikki LUKIJOIDEN ARVOSTELUT otsakkeen alle jne.

Ylös Bottom