Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Arvostelutoiveita - minkä peliarvostelun haluaisit nähdä KonsoliFINissä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Varmojen lähteiden mukaan Time Crisis 3:n arvostelu saapuu, jahka arvostelija saa toisen pyssyn käyttöönsä.

Neonomide: Laitapa pari näytearvostelua toimitukseen, niin katsotaan, josko sinusta olisi peliarvostelijaksi.
 
OT: Minä olen hyvä arvostelija. Valitaa mut arvostelijaks!

Ja Max P 2 arviota nyt venailen kun sen joululahjaksikin toivon.
 
Suurin oikeusmurha on, että syksyn laadukkainta PS2-toimintapeliä Freedom Fightersia ei ole täällä arvosteltu
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
OT: Minä olen hyvä arvostelija. Valitaa mut arvostelijaks!
Laita pari näytearvostelua tulemaan toimituksen meiliin, niin katsotaan onko sinusta ainesta arvostelijan pestiin ;)
 
Joo elikä mua ainakin lähinnä kiinnostais kuulla arvosteluja pelien online pelaamisesta. Eli ei välttämättä koko peliä tarvitsisi arvostella vain online osuus mutta tää nyt oli vain mun ehdotus tehkää niinkuin parhaaksi näette.:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Transformersin arvio tulee heti kun saamme testikappaleen Konsolifinin toimitukseen.

Itseasiassa se on jo tullut. Arvostelua pelistä voi odotella tässä 1-2 viikon sisällä.
 
Kiitos!

Ja nytten odottelemaan teitän näkemystänne minun mielestä aivan ehdottomasti upeasta pelistä, joka on vielä erittäin uskollinen esikuvalleen...

Transformers fani

=D
 
Vastaus: Mitä arvostelua odotat PS2finiin?

GTA:SA on työn alla ja Mashedkin saadaan toivottavasti pian arvosteltua.
 
Vastaus: Mitä arvostelua odotat PS2finiin?

krl85 sanoi:
Suurin oikeusmurha on, että syksyn laadukkainta PS2-toimintapeliä Freedom Fightersia ei ole täällä arvosteltu
Totta tuo.No,ainakin melkein...tai,no,ei nyt oikeastaan.

Vitsi,vitsi.

Onhan se mainio peli,ja tulisi löytyä täältäkin hyvin arvosanoin varusteltuna,jotta omistamattomatkin siihen raaskisivat tutustua.

Katamari Damacyn arvostelu olisi hauska lukea täällä.

Metal slug 3 myös.Ilmestyminen kait ihan nurkilla.

Tarvitaanko sitä Anreaksen arvostelua tosissaan.Kaikkihan sen ostaa,revyytä,tai ei.Toisaalta,onhan noita joskus hauska lukea jo omistamistaankin pelestä.
 
Vastaus: Mitä arvostelua odotat PS2finiin?

Bambuloosa sanoi:
Tarvitaanko sitä Anreaksen arvostelua tosissaan.Kaikkihan sen ostaa,revyytä,tai ei.Toisaalta,onhan noita joskus hauska lukea jo omistamistaankin pelestä.
Olet osittain oikeassa; olisi ollut kiva saada arvosteluversio käsiinsä jo ennen julkaisupäivää. Elämme täällä Konsolifinissä kuitenkin yhteistyökumppaneidemme ehdoilla ja peli kopsahti postiluukustani vasta viime viikolla. Kovasti olen yrittänyt opiskelujen ja töiden ohella saada tehtäviä suoritettua, jotta vielä joskus saataisiin arvio sivulle. :o
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom