Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Arx Fatalis xboxille

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hugin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hugin

New Member
Onko kukaan törmännyt kyseiseen peliin jossain suomalaisessa pelikaupassa? Ilmestymispäivä on ollut ja mennyt (30.4.04), mutta itse en ole tätä peliä kaupoissa nähnyt.
Nettikaupoistakaan ei meinaa löytyä...
 
En ole pelikaupoissa törmännyt, mutten ole sitä sen erityisemmin yrittänyt hakeakaan. Pikaisella vilkaisulla MB-netin hintaseurantaan näyttäisi siltä, että peliä on ainakin Verkkokauppa.comissa ja Dosessa myynnissä vajaaseen viiteenkymppiin.
 
Nyt kun tarkemmin katsoin dosen sivuja, löytyikin Arx Fataliksen julkaisupäiväksi 24.6.04. Eli vähän myöhemmin, kuin luulin. Pitänee siis vielä odottaa...
 
:) Kappas keppanaa. Näyttivät olevan tosiaan ennakkotilaushintoja nuo hintaseurannan lukemat. No eipä ole ainakaan pitkä odotus tiedossa.
 
Nyt olen lopulta päässyt kokeilemaan peliä ja hyvältä tuntuu!
Mikään peli ei ole täydellinen, muutaman asian muuttaisin tässäkin pelissä. Mutta ne ovat sivuseikkoja pelin tunnelman rinnalla. Hyvä peli.
 
Vastaus: Arx Fatalis xboxille

No? Hain tämän keskustelun jostakin hyvin kaukaa, kun alkoi kiinnostaa. voisiko kukaankertoa vähän enemmän tästä pelistä?
 
Vastaus: Arx Fatalis xboxille

Mitähän tuosta nyt sanoisi. Peliä on sanottu Ultima underworldin perilliseksi, ja kai se sitä on. Kyseessä on siis luolastorymistely, sekoittaen sopivasti taistelua, aivopähkinöitä, ja tutkimista. Peli on morrowindin tavoin kuvattu first personista, taistelu kaiketi suht samanlaista huitomista, mutta magia on mielenkiintoista. Keräilet riimuja joitten mukaan sitten joudut taikoja heittelemään, eli tuolla ohjaimen ristinäppäimellä näpyttelet erilaiset kuviot ja sitten vasta heität taian. Hahmoa pitää myös ruokkia eli keräillään tapetuilta rotilta lihat tai vaikkapa kalastetaan ja sitten pitää löytää tulisija jossa lihat kypsennetään jne. Itse pidän todella paljon tästä pelistä ja uskaltaisin suositella. Peli ei ole niin avoin kuin esim. morrowind mutta sivutehtäviäkin löytyy ja muuta tutkittavaa. Tuossa IGN.in arvostelu.

http://xbox.ign.com/articles/503/503628p1.html
 
Vastaus: Arx Fatalis xboxille

Okei, kiitos... Hiukan epävarmaa on, varmaan mielenkiintoinen peli, mutta en varmaan uskalla kajota... vielä ainakaan
 
Vastaus: Arx Fatalis xboxille

jos on pc niin kannataa hommata sille kun sita pitais saada noin 10 - 20 euron hintaan
 
Vastaus: Arx Fatalis xboxille

Chromium Alpha sanoi:
Okei, kiitos... Hiukan epävarmaa on, varmaan mielenkiintoinen peli, mutta en varmaan uskalla kajota... vielä ainakaan

Kyl kandee hankkii. Hankin just eile ja makso 18e uutena :cool:
 
Vastaus: Arx Fatalis xboxille

Saisin 5? pois hinnasta kupongilla jos sitä myytäis yhes paikas missä ei myydä... Ja ostaisin sillonki käytettynä. Mutta en kyllä taida ostaa yhäkään... siis vielä juuri seuraavaksi!
 
Vastaus: Arx Fatalis xboxille

Vähän näyttäisi olevan arvostelut kiikunkaakun seiskaa ja kasii. Olen varmaan vaan liian snobi noiden arvosteluiden suhteen. Niin ja liian pihi että viitsisi tunkea rahaa peliin vaikka ollaan odotettukin pidemmän aikaa.
 
Vastaus: Arx Fatalis xboxille

Olen ehdottomasti vain liian N00b! eihän se maksa paljon pahviakaan mutta meikä poika kariutui jo Morrowindinkin kanssa! :rolleyes:
 
Ylös Bottom