Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed 2 -peliapu [PS3]

rioichi

New Member
Muutamat trophyt aika vaikeita. Pystyiskö kukaan antaa vinkkei.
Eli toi: sweep 5 enemies at once with long weapon; mite toi hoidetaan?
Miten hiekal voi tehdä tauntin(mul tekee aina vaan sen et ezio sanoo jotain.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 [PS3]

Muutamat trophyt aika vaikeita. Pystyiskö kukaan antaa vinkkei.
Eli toi: sweep 5 enemies at once with long weapon; mite toi hoidetaan?
Miten hiekal voi tehdä tauntin(mul tekee aina vaan sen et ezio sanoo jotain.
Nuo molemmat liikkeet (hiekan heitto silmille ja jalkapyyhkäisy keihäällä) ovat ostettavissa Villan harjoitusringistä. Kohdassa Special Moves.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 -peliapu [PS3]

Osaako kukaan sanoa miks pelin mukana tullut "Bonus Code" ei toimi ollenkaa? Johtuuko siitä että peli ei oo "pegi" tms että se ei ole suomesta ostettu? Pitääkö mun tehdä jenkki storeen account vai miten saan ton toimimaan? Ohjeissa lukee:

Redeem this code in-game to unlock exclusive content! From the root menu of your game, go to the Extras section, select "exclusive content", and then input your unique code!

näin oon tehnyt ja rekisteröitynyt myös ubisoft.com sivuille ja "UPlay" :hin mikä pelin mukana... muttei pelitä! :<< apuja kaipailee kovasti... ja mitähän tolla koodilla edes saaaa??? kiitos.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 -peliapu [PS3]

Äh, nyt iski "tyhmä" ongelma. Eli olen siinä kohtaa, kun
pelataan Altairilla ja pitää jahdata sitä Altairin kohdetta. Sitte ku se kohde menee sinne torniin ja sinne pitäs kiivetä ni tulee ongelmia. Pääsen kiipeämään siihen ekalle tasanteelle. Mihis sitte? Siinä on sen oven yläpuolella joku lauta johon varmaan pitäs päästä(?) mut se tuntuu mahdottomalta. Oon sitä kohtaa jauhanu n. 10 min. enkä pääse eteenpäin. Eli olenko menossa oikeean suuntaan ja jos olen, miten ihmeessä pääsen eteenpäin..

Kiitos avusta jo etukäteen ja toivottavasti ymmärsitte ongelmani :eek:
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 -peliapu [PS3]

Osaako kukaan sanoa miks pelin mukana tullut "Bonus Code" ei toimi ollenkaa? Johtuuko siitä että peli ei oo "pegi" tms että se ei ole suomesta ostettu? Pitääkö mun tehdä jenkki storeen account vai miten saan ton toimimaan? Ohjeissa lukee:

Redeem this code in-game to unlock exclusive content! From the root menu of your game, go to the Extras section, select "exclusive content", and then input your unique code!

näin oon tehnyt ja rekisteröitynyt myös ubisoft.com sivuille ja "UPlay" :hin mikä pelin mukana... muttei pelitä! :<< apuja kaipailee kovasti... ja mitähän tolla koodilla edes saaaa??? kiitos.

Onko siinä lipun toisel puolel Avatar: The Gamen kuva? Jos on, se bonus code toimii Avatar-pelissä. ;)
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 -peliapu [PS3]

Äh, nyt iski "tyhmä" ongelma. Eli olen siinä kohtaa, kun
pelataan Altairilla ja pitää jahdata sitä Altairin kohdetta. Sitte ku se kohde menee sinne torniin ja sinne pitäs kiivetä ni tulee ongelmia. Pääsen kiipeämään siihen ekalle tasanteelle. Mihis sitte? Siinä on sen oven yläpuolella joku lauta johon varmaan pitäs päästä(?) mut se tuntuu mahdottomalta. Oon sitä kohtaa jauhanu n. 10 min. enkä pääse eteenpäin. Eli olenko menossa oikeean suuntaan ja jos olen, miten ihmeessä pääsen eteenpäin..

Kiitos avusta jo etukäteen ja toivottavasti ymmärsitte ongelmani :eek:

Kokeile R1+X hyppyä siinä sen laudan alla. Noin se muistaakseni ottaa kiinni siitä.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 -peliapu [PS3]

Kiitos avusta jo etukäteen ja toivottavasti ymmärsitte ongelmani :eek:
Mene kyyryyn reunalle palkin eteen, äläkä koske tattiin. Pelkästään R1+X, niin pääsin tuosta kohdasta kymmenen minuutin jälkeen.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 -peliapu [PS3]

Suuret kiitokset Kiketsi:lle ja peoh1985:lle. Siitähän se johtuikin, että liikutin tattia samalla kun yiritin hypätä...
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 -peliapu [PS3]

Mikäköhän tossa "Show your colours" trophyssä oikeen on, kun laitoin Auditore capen päälle, menin Fast travel stationiin ja kävin kaikki kaupungit läpi, mut en saanu sitä, no sitte ajattelin et jos kaikissa districteissä pitäs käydä, no kävin, muttei auttanut.. Muilla samallaista ongelmaa? Kun se olis toisiks viiminen trophy, sitte Platiniumi..

E: Suur kiitos Kikelle:)
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 -peliapu [PS3]

Mikäköhän tossa "Show your colours" trophyssä oikeen on, kun laitoin Auditore capen päälle, menin Fast travel stationiin ja kävin kaikki kaupungit läpi, mut en saanu sitä, no sitte ajattelin et jos kaikissa districteissä pitäs käydä, no kävin, muttei auttanut.. Muilla samallaista ongelmaa? Kun se olis toisiks viiminen trophy, sitte Platiniumi..

Sun pitää käydä myös siellä vuorilla sen viitan kans.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 -peliapu [PS3]

Shetken: kyllä on... okei ja kiitosta! :) osaako vielä joku valasta, että kun lisä sisältöä tulee tälle pelille, toimiiko se ku lataan storesta normaalisti jne > vaikak peli onkin tilattu muualta ku suomesta???
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 -peliapu [PS3]

Eli olen menossa 8 sequenssa, assasin tombsissa. Visitazione's Secretissä jossa on vuorossa se kiipeily urakka.. En pääse edes sitä ensimmäistä estettä läpi missä eka hypätään siihen kielekkeelle, sitten siinä on jonkinlainen ''mittari''.. sitten tipseistä tulee joku '' While running up a wall, use L and press X plaa plaa plaa. En älyä kyllä tuota systeemiä, jonkun pari tuntia tuota olen kokeillut päästä mutta nyt meni sitten hermot. Muuten ihan mahtava peli ollut mutta tämmöset ihme jutut pistää ihmetyttämään. Oiskohan kellään vastausta, mitä väliä sillä mittarillakin siinä seinässä on?
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 -peliapu [PS3]

Eli olen menossa 8 sequenssa, assasin tombsissa. Visitazione's Secretissä jossa on vuorossa se kiipeily urakka.. En pääse edes sitä ensimmäistä estettä läpi missä eka hypätään siihen kielekkeelle, sitten siinä on jonkinlainen ''mittari''.. sitten tipseistä tulee joku '' While running up a wall, use L and press X plaa plaa plaa. En älyä kyllä tuota systeemiä, jonkun pari tuntia tuota olen kokeillut päästä mutta nyt meni sitten hermot. Muuten ihan mahtava peli ollut mutta tämmöset ihme jutut pistää ihmetyttämään. Oiskohan kellään vastausta, mitä väliä sillä mittarillakin siinä seinässä on?

Se "mittari" näyttää vaan suunnan mihin päin pitää mennä. Siinä kun juokset sitä seinää ylös, niin paina uudestaan x ja oikealle/vasemmalle niin se hyppää sinne suuntaan. Eli juokset ylös seinää R1+X ja sitten korkeimmassa kohdassa X:llä hyppy oikealle/vasemmalle.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 -peliapu [PS3]

Pystyykö fly swatter trophya tekemään jostain vai pitääkö pelata alusta siihen lentotehtävään asti?
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 -peliapu [PS3]

Pystyykö fly swatter trophya tekemään jostain vai pitääkö pelata alusta siihen lentotehtävään asti?

Sen pystyy tekemään VAIN siinä lentotehtävässä. tai huhujen mukaan:eek: jos odotat DLC niin siinä myös muuten joudut alottaan uudestaan...
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 -peliapu [PS3]

Jep, aivan kuten Dante sanoi, aloita alusta tai odota DLC:tä. On virallisesti tietääkseni varmistettukin että DLC:ssä on lentotehtävä. Itsekin missasin tuon kohdan, mutta tokkopa tuo haitannee mitään, koska Slimiin vaihtamisen myötä joudun muutenkin pelaamaan pelin toista kertaa läpi tallennuksien kopiointilukituksen takia.
 
Vastaus: Assassin's Creed 2 -peliapu [PS3]

Kolme trophya puuttuu enkä tiedä pystyykö noita enää saamaan kun peli on pelattu läpi?

Fly Swatter - Kick a Guard while using the Flying Machine.
Tuosta olen lukenutkin ettei voi tehdä jälkeenpäin, paitsi aloittamalla pelin uudestaan.

Choir Boy - Discover the Assassin’s Tomb inside Santa Maria del Flore (The Duomo).
Undertaker - Discover the Assassin’s Tomb inside the catacombs under Santa Maria Novella.
Miten nuo kaksi viimeistä saa? Olisiko niiden pitänyt aueta kun olen ne kertaalleen jo pelannut vai olisiko sieltä pitänyt joku salareitti löytää? Noita hautoja ei taida enää pystyä uudelleen tutkimaan?

Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa auttaa.
 
Ylös Bottom