Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed 3

Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Jos joku haluaa kuulla kommentteja pelistä ennen arvostelun julkaisua (tapahtuu joskus kuuden hujakoilla, kunhan kerkiän sählyreeneistä kotio ja pusken artikkelin ulos), niin podcastissa on juttua: KonsoliFIN Podcast 084: Foorumilta, tavallaan

Alkaa ajankohdasta 3min 50s.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Vähän kahden vaiheilla että meniskös viikonloppuna ostamaan tämän pelin, ykköstä ja kakkosta olen pelannut mutta kumpaakaan en ole läpi vienyt. Pelit toisti itseään aika paljon ja mietinkin nyt että onko tässä kolmosessa sama juttu, lopahtaako mielenkiinto jossain vaiheessa ja peli jää hyllyyn pölyttymään.

Jos tämän hankin, niin olenko juonesta aivan pihalla kun ei noita aikaisempia ole vedettynä läpi?
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Ite otin mainoksen uhrina härkää sarvista ja tilasin kolmosen vaikken yhtään sarjan peliä omista. Lainasin toki vaimon veljeltä ac2:n että edes vähän olis perillä missä mennään. Nyt muutaman päivän jälkeen tuo kakkonen on kyllä vakuuttanut ja uutta peliä odottolen jo vesi kielellä.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Vähän kahden vaiheilla että meniskös viikonloppuna ostamaan tämän pelin, ykköstä ja kakkosta olen pelannut mutta kumpaakaan en ole läpi vienyt. Pelit toisti itseään aika paljon ja mietinkin nyt että onko tässä kolmosessa sama juttu, lopahtaako mielenkiinto jossain vaiheessa ja peli jää hyllyyn pölyttymään.

Jos tämän hankin, niin olenko juonesta aivan pihalla kun ei noita aikaisempia ole vedettynä läpi?

Jos ajattelit ostaa, niin suosittelisin katsomaan youtubesta hieman ainakin aiempien osien sinematikkejä. Parhaan pelikokemuksen varmasti saakin, kun tiedostaa mitä aiemmissa osissa on oikein tapahtunut.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Jos ajattelit ostaa, niin suosittelisin katsomaan youtubesta hieman ainakin aiempien osien sinematikkejä. Parhaan pelikokemuksen varmasti saakin, kun tiedostaa mitä aiemmissa osissa on oikein tapahtunut.

Joo näin voisin tehdä. Katson nyt ainakin vielä paljon arvosteluja ja kuuntelen pelaajien kommentteja, jospa niistä saisi jonkinlaista kokonaiskuvaa pelimekaniikasta. Mikään muu mua ei nyt estä peliä ostamasta paitsi juuri se että alkaako peli toistamaan itseään kuten edelliset osat. Juonen uskon olevan hyvä ja uudistuksia on varmasti roimasti joten siitä se ei ainakaan ole kiinni :)
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Asennus menossa (4,5Gb) ja kohta pääsee testailemaan, että onko tämä floppi vai ei

Itsellenikin peli tuli tänään, mutta vielä olisi Revelationsia 4 sequence:ä pelaamatta. Melekosta pakkopullaa juosta vaan (tylsiä) tehtäviä läpi,
mutta pakko kai se tämäkin on nyt läpi pelattava, kun nuo kaikki aijemmatkin on.

Assassin's Creed III:sta taas aijon pelata kaikessa rauhassa, kakkonen on platinalla, saapi nähä jaksaisiko tämänkin koluta niin perusteellisesti läpi.
Joka tapauksessa toivon haastavia ja mukavia trophyja. Tuovat mukavaa vaihtelua muuten niin helpohkoihin tehtäviin.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Hmm oon seuraillut keskustelua pelistä ja aika monet kritisoi sitä että peli on miltein pelkkää cutsceneä, onko tosiaan näin? Ja taistelu on kuulemma niin helppoa että viisivuotiaskin pärjäisi.

Toi oli aikaisemmissakin osissa vähän meh, tuo taistelu. Porukka venailee jonossa että pääsee teurastettavaksi :D
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Alkoko tässä hajoamaan konsoli vai huutaako muilla lukupää hoosiannaa tämän pelin kans ?
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Heitin arvostelun luettavaksi: Assassin's Creed III - Arvostelu - PlayStationFIN

Tarttisi seuraavaksi vielä työstää videoversio valmiiksi.

Ei ole pelkkää cutsceneä. Mulla pelikello näytti lopussa 29 tuntia, ja kyllä tuohon varmaan pari tuntia mahtui välivideoiden katselua, muttä jää siitä melkoisesti aikaa pelaamisellekin.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Aikasempien osien tapahtumat puristettu seitsemän minuutin videoon.

[video=youtube;Rnfg1rDmNIw]http://www.youtube.com/watch?v=Rnfg1rDmNIw[/video]
Video on IGN.comin tekemä.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Tuli tsekattua gametrailersin revikka ja taas se desmond on erinäköinen. Miten vaikeaa on pitää yksi pelin tärkeimmistä hahmoista saman näköisenä koko sarjan ajan.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Mainostetaan nyt vielä tätä videoarvosteluakin kun sellaista yötä myöten nutaan.



Parhaimmillaan varmaan joskus huomenna, kun Youtube ton prosessoi valmiiksi.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Onko tämä pelattava PS3:lla vai nykiikö liikaa?

Se on niin itsestä kiinni, mitä pitää liiallisena nykimisenä. Mulla se ei koskaan niin pahaksi äitynyt, että olisi täytynyt lopettaa pelaaminen. Lisäksi mulla oli vielä vain debug-konsolilla pyörivä versio, joten se oli varmaan vielä pikkuisen keskeneräistä koodia. Voi olla, että ne pahimmat frameraten notkahdukset on lopulliseen versioon saatu korjattua.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360]

Se on niin itsestä kiinni, mitä pitää liiallisena nykimisenä. Mulla se ei koskaan niin pahaksi äitynyt, että olisi täytynyt lopettaa pelaaminen. Lisäksi mulla oli vielä vain debug-konsolilla pyörivä versio, joten se oli varmaan vielä pikkuisen keskeneräistä koodia. Voi olla, että ne pahimmat frameraten notkahdukset on lopulliseen versioon saatu korjattua.

Jos tätä vertaa sarjan edellisiin osiin niin onko yhtä pelattava kokemus pleikkarilla? Niitä edellisiä osia pelanneena oli mielestäni PS3:lla ihan jees.
 
Ylös Bottom