Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed 3

Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Itse en ole jaksanut innostua noista aikaisemmista AC:ista, koska jotenkin en vain innostunut pelin tapahtumapaikoista ja ajankohdasta. Mitä olette mieltä, kannattaako tämä kolmonen hankkia sarjan ensimmäiseksi peliksi? Jatkuuko tämä juoni siis AC 2:sta ( vastaus varmaan löytyisi, jos jaksaisin lukea aikaisemmat sivut :D ). Toi kiinnostaa, että pelin tapahtumapaikka on Amerikka niin voisihan ton ostoa jo miettiä.

Pääjuoni on koko ajan edennyt Ykkösen, kakkosen, Brotherhoodin ja Revelationsin kautta jatkuvasti. Oma mielipiteeni on se, että kannattaa ainakin sarjaan tutustua ennen kolmosta esim. pelaamalla kakkosen tai Brotherhoodin.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Pääjuoni on koko ajan edennyt Ykkösen, kakkosen, Brotherhoodin ja Revelationsin kautta jatkuvasti. Oma mielipiteeni on se, että kannattaa ainakin sarjaan tutustua ennen kolmosta esim. pelaamalla kakkosen tai Brotherhoodin.

Jep, mutta siis itse sen 1700-luvulle sijoittuvan juonen kyllä ymmärrät aivan hyvin, vaikket olisi sarjan aiempia osia pelannutkaan. Ne Desmond-osuudet vaan menee sulla tietenkin ihan ohi, että sinällään suosittelisin pelaamaan aiemmatkin osat, koska tuo Desmond-juoni on oikeasti yksi mielenkiintoisimmista ikinä missään pelissä. Toki tuonne assasiininkin tarinaan tuonne 1700-luvun Amerikkaan on ripoteltu Apple of Eden -juttuja sun muita, joten voit olla niistäkin kyllä vähän pihalla.

Renesanssinaikainen Italiahan on aivan mahtava tapahtumapaikka ja -aika, älä epäile, vaan hanki AC II GOTY Edition päälle kympillä jostain ulkomailta. Näetpä sitten tykkäätkö vai et.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Aikainen lintu madon saa. Nyt on ACIII PS3-versio ennakkotilattu discshopista.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Nyt kun pöly tai tässä tapauksessa lumi on ehtinyt laskeutua olen ruvennut peliä pohtimaan ja ajatustyön tulos järkytti!

Assassin's Creed: Brotherhoodin Da Vinci-lisäosassa Ezio ja Leonardo päätyivät mysteeriseen kammioon. Kammion seinälle heijastui numeroyhdistelmiä, joista Ezio ja Leonardo eivät ymmärtäneet mitään, koska ne olivat koordinaatteja. No, silloin tuli itse tutkittua asiaa ja kyseiset koordinaatit johtivat pieneen kylään lähellä New Yorkia. Ja nyt sitten seikkailaan New Yorkin maisemissa! Yhteensattumaako? Tuskinpa!

Toinen asia, mikä herätti mielenkiintoa on se, että Assassinien "symboli" on kotka ja Yhdysvaltojen symboli on kotka. Ja taas: Yhteensattumaako? Tuskinpa!
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Toinen asia, mikä herätti mielenkiintoa on se, että Assassinien "symboli" on kotka ja Yhdysvaltojen symboli on kotka. Ja taas: Yhteensattumaako? Tuskinpa!

Kotka on myös ollut/on Rooman, Saksan ja Neuvostoliiton symboli. ;)

-Okei ei sinäänsä liity asiaan, mutta olkoon. :)
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Nyt kun pöly tai tässä tapauksessa lumi on ehtinyt laskeutua olen ruvennut peliä pohtimaan ja ajatustyön tulos järkytti!

Assassin's Creed: Brotherhoodin Da Vinci-lisäosassa Ezio ja Leonardo päätyivät mysteeriseen kammioon. Kammion seinälle heijastui numeroyhdistelmiä, joista Ezio ja Leonardo eivät ymmärtäneet mitään, koska ne olivat koordinaatteja. No, silloin tuli itse tutkittua asiaa ja kyseiset koordinaatit johtivat pieneen kylään lähellä New Yorkia...

Paljosta vetoa, että se kylä on se Mohawk-intiaanien ja AC III:n päähahmo Connorin kotikylä (joka pelin alussa poltetaan ja näin syntyy assasiinisankarimme)? ;)
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Kuvittelenko vain, vaan eikö tässä ole sitä kaikkein ikonisinta asetta lähihistoriassa, eli hidden bladea? Muutenhan itsekin yhdyn suoraan kaikkeen hypetykseen ja fanitukseen (AC-sarja on ehdottomasti tämän "next-genin" paras pelisarja). On vaan hankala nähdä, miten kirveellä voidaan murhata jokin yhtä salamyhkäisesti, kuin hidden bladella.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Onkohan mukana Hook Blade taikka Hidden Blade? Vai onko ne vaihdettu tuohon tomahawkiin....... Olisin kyllä onnellinen jos hidden blade on mukana......... Itse en ole koskenut aSSassin creedeihin kuin ykkös osan ja revelationsin osalta, mutta kun trailerin näin...... fapfapfapfapfapfap! Suunnitelmissa on ostaa AC:II ja Brotherhood ennen tuota.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Onkohan mukana Hook Blade taikka Hidden Blade? Vai onko ne vaihdettu tuohon tomahawkiin....... Olisin kyllä onnellinen jos hidden blade on mukana......... Itse en ole koskenut aSSassin creedeihin kuin ykkös osan ja revelationsin osalta, mutta kun trailerin näin...... fapfapfapfapfapfap! Suunnitelmissa on ostaa AC:II ja Brotherhood ennen tuota.

Hidden blade on pelissä mukana(näkyy kuvissa jos tarkasti katsoo ja monet muutkin lähteet varmistaneet), mutta hook blade todennäköisesti ei. Tomahawkia on vaan näytetty paljon kun on uusi ja käyttäjän taustasta kertova ase. Eikös ne käyttänyt juuri tät kirvestä heittoaseena? Ihmettelin vaan kun trailerissakin sitä käytetään lähitaistelussa. Jos se on heittoase niin pitääkö se hakea joka aina heiton jälkeen?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Hidden blade on pelissä mukana(näkyy kuvissa jos tarkasti katsoo ja monet muutkin lähteet varmistaneet), mutta hook blade todennäköisesti ei. Tomahawkia on vaan näytetty paljon kun on uusi ja käyttäjän taustoista kertova ase. Eikös ne käyttänyt juuri tät kirvestä heittoaseena? Ihmettelin vaan kun trailerissakin sitä käytetään lähitaistelussa. Jos se on heittoase niin pitääkö se hakea joka kerran heiton jälkeen?

Tomahawkia käytetään myös lähitaistelu aseena ihan oikeassakin historiassa mutta myöskin heittoaseena. Tuli taas kerran katsottua tuo traileri, tällä kertaa pleikkarilla, kun sai 1080pikselisen version koko televisio ruudulle. Näyttää vaan entistä upeammalle ja nyt huomasin, että tuo Tomahawk on muuten muotoiltu Assassiinien merkin muotoiseksi ;).
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

huomasin, että tuo Tomahawk on muuten muotoiltu Assassiinien merkin muotoiseksi ;).

Se kerrottii siinä videossa jonka linkkasin pari sivua sitten. ;)

Pitääköhän tässä syväjäädyttää itseni ja herätä sitten kun tämä peli tulee, en jaksa odottaa enää kauaan! Mulla on nyt huippuodotukset tätä peliä kohden, toivottavasti se ei petä. Juuri viime jaksossa historian kurssilla käsiteltiin tätä aihetta (USA vs. Britit), se innostaa minua vielä enemmän! :)
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

... Itse en ole koskenut aSSassin creedeihin kuin ykkös osan ja revelationsin osalta, mutta kun trailerin näin...... fapfapfapfapfapfap! Suunnitelmissa on ostaa AC:II ja Brotherhood ennen tuota.

Eli pelasit vain sarjan kaksi huonointa osaa? Onnittelut. :D

Ja Tomahawk ei tosiaan ole pelkkä heittoase. Toivottavasti se pitää aina noutaa, ei siinä mikään iso homma ole. Typerää, jos se vain ilmestyisi takaisin käteen itsestään. Ja pitihin aiemmissakin AC-peleissä noutaa heittämänsä aseet, jos ne halus takasin itelle.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Vaikea uskoa, että tässä tomahawk jutusta olisi tehty noin monimutkainen...
Veikkaisin, että se on samalla lailla, kuin edellisissä peleissä, eli tomahawk on siinä jossain lyhyen aseen valikossa, niin kuin puukko aikaisemmissa peleissä ja heitto tomahawkit on sitten erikseen, niin kuin heittopuukot aina ennenkin. :rolleyes:
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Kotka on myös ollut Neuvostoliiton symboli.

Tähän oli pakko puuttua. Mitä tämä on olevinaan?



Onko muuten missään sitten mainittu, että onko taas Desmond kuvioissa, ja että hänellä jälleen pelleiltäisiin (kuten Revelationsissa joillain hemmetin palikoilla)?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Tähän oli pakko puuttua. Mitä tämä on olevinaan?



Onko muuten missään sitten mainittu, että onko taas Desmond kuvioissa, ja että hänellä jälleen pelleiltäisiin (kuten Revelationsissa joillain hemmetin palikoilla)?

Jep, kaksipäinen kotka ei juurikaan ollut Neuvostoliiton symbolina vaan Venäjän ennen ja jälkeen kommunistisen hallinnon. Hmm... Assassin's Creed: The Fall -sarjakuva... Tsaarin ajan venäjä... kaksipäinen kotka = assassiinien kotka... yhteensattumaako...?

Ja ettei mene ihan tajunnanvirraksi, niin Desmond todellakin palaa ja peli myös päättää Desmondin tarinan. Siitä, että millaista pelillistä osaa Desmondilla on, ei ole vielä kerrottu.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Onko muuten missään sitten mainittu, että onko taas Desmond kuvioissa, ja että hänellä jälleen pelleiltäisiin (kuten Revelationsissa joillain hemmetin palikoilla)?
Revelationsin lopussahan Desmond sanoi...

<spoileria Revelationsin lopusta>
... siellä vihreällä niityllä tietävänsä mitä pitää tehdä, joten veikkaan, että Desmondin pelleilyt johtaa sinne hautautuneeseen tiedontemppeliin, vai mikä temppeli taas olikaan, jota temppeliherrat ja assassiinit on koittanut löytää. Desmond saa varmaan lisää vihjeitä sen intiaani esi-isän pilvikeskusteluista eläinten kanssa. Joku pesukarhu varmaan kertoo jostain tunnelista missä se piti punkkaa, että siellä oli jotain mikä sai viikset väpättämään. Sitten Desmond näkee nykyhetkessä taikakatseellaan sen pesukarhun "haamun" ja sitä seuraamalla löytää sen tunnelin ja sieltä löytyy joku palapeli jonka selvittämällä pääsee seuraavaan haasteeseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Eli pelasit vain sarjan kaksi huonointa osaa? Onnittelut. :D

Ja Tomahawk ei tosiaan ole pelkkä heittoase. Toivottavasti se pitää aina noutaa, ei siinä mikään iso homma ole. Typerää, jos se vain ilmestyisi takaisin käteen itsestään. Ja pitihin aiemmissakin AC-peleissä noutaa heittämänsä aseet, jos ne halus takasin itelle.
Ykkösen ostin kun halusin ensimakua ja Revelationin........ Hetken mielijohteesta :rolleyes: Toivon että kolmosesta jätettäisiin turha animus-hössötys pois koska se pilaa tunnelman.......
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Ykkösen ostin kun halusin ensimakua ja Revelationin........ Hetken mielijohteesta :rolleyes: Toivon että kolmosesta jätettäisiin turha animus-hössötys pois koska se pilaa tunnelman.......

Mitä tarkoitat animus-hössötyksellä? :D
Siis eihän Desmond kykene tutustumaan Connorin elämään, muuten kuin animuksen kautta ;-)
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Mitä tarkoitat animus-hössötyksellä? :D
Siis eihän Desmond kykene tutustumaan Connorin elämään, muuten kuin animuksen kautta ;-)

Baune halunnee vähemmän nykyaikaan sijoittuvaa juonta. Kyllä, se oli erittäin tylsää varsinkin Revelationsissa (ne Portal-tyyliset todella kököt ja helvatan tylsät puzzlet, hyh), mutta en tuomitsis koko Animus-juonta huonoksi vain ykkösen ja Revelationsin perusteella. Ykkösen juoni meni sulta varmaankin ohi, koska siihen täytyy kunnolla keskittyä ja osata loksautella palasia kohdilleen (varsinkin sen jälkeen, kun on pelannut muita osia). Ja en ihmettele, jos Revelationsin "Animus-hössötykset" tuntui tylsiltä, ne tosiaan oli sitä.
 
Vastaus: Assassin's Creed 3 [PS3/X360 Hype]

Baune halunnee vähemmän nykyaikaan sijoittuvaa juonta. Kyllä, se oli erittäin tylsää varsinkin Revelationsissa (ne Portal-tyyliset todella kököt ja helvatan tylsät puzzlet, hyh), mutta en tuomitsis koko Animus-juonta huonoksi vain ykkösen ja Revelationsin perusteella. Ykkösen juoni meni sulta varmaankin ohi, koska siihen täytyy kunnolla keskittyä ja osata loksautella palasia kohdilleen (varsinkin sen jälkeen, kun on pelannut muita osia). Ja en ihmettele, jos Revelationsin "Animus-hössötykset" tuntui tylsiltä, ne tosiaan oli sitä.

Ketä tarkoitat ''sulla''. Siis mua vai Baunea. Koska itse olen pelannut ykkösen 100% läpi... 4 kertaa kai. 3 tai 4. Kuitenkin asiaan...

Minun kohdallani tuo Desmondin tarina on ollut taas yhtä helmeä. Ykkösessä tuli sellanen, että mitä täällä tapahtuu(?) ja sitten kakkosessa päästiin kunnolla liikkeelle. Silloin kun ykkönen julkaistiin, niin ubisoft julkisti, että Desmondin tarinassa on vasta raapaistu pintaa. (Tai ei edes raapaistu, vain hipaistu :D)

Revelationsin puzzlejen aikana Demond kertoi taustaa itsestään ja se toi ykköseen todella paljon valoa. Aina kun Desmond alkoi puhua, niin pysähdyin lukemaan mitä hänellä oli sanottavana. Juu myönnän... ehkä nuo taustat olisi voinut kertoa muussakin tilanteessa, mutta kaikki puzzlet menin ja nyt kun kolmonen tulee ja Desmond lähtee etsimään sitä ''ensimmäistä kansaa'' sieltä vuoren sisältä mihin Revelations päättyi, en vain malta odottaa, että saan selville mitä desmondille käy. Jotenkin minulla on sellainen hassu kutina, että Vidic on ehtinyt sinne ensin.
 
Ylös Bottom