Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed- apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Simulaatio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assassin's Creed- apua

mycreed sanoi:
Tarvitsisin jonkun auttamaan minua Memory Block 4sen kanssa. Jotain pienta opasta kiitos. :D
Missä kohtaa nelosta? Sanoppa vähän tarkemmin.

No jaa..
Olen kaynyt jokaisen kolmen kaupungin bureauissa mutta en kuollaksenikaan loyda tutkimuskohteita.

Eli se toinen niistä sinisistä "seinistä" on hävinny joka kaupungissa ja pääset uudelle alueelle. Damascuksessa pääset rich districtiin, samoin Acressa ja Jerusalemissa pääset poor districtiin. Sit vaan kiipeät korkealle (View pointiin) ja näet taas uusia paikkoja kartalla.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onkos tuohon 4blockin vikan assassinoitavan eli Williamin kohdalle mtn erikois taktiikkaa? Sen ymparilla on ihan liikaa liian pahoja vastuksia. Jotain vinkkeja?

mycreed sanoi:
Onkos tuohon 4blockin vikan assassinoitavan eli Williamin kohdalle mtn erikois taktiikkaa? Sen ymparilla on ihan liikaa liian pahoja vastuksia. Jotain vinkkeja?
jos totta puhutaan assassins creedissä ei ole yhtäkään vaikeaa vastusta. counter iskuilla vaan oli porukkaa kuinka paljon tahansa kimpussa.

Hakkaat vaan R1 ja nappulaa yhdessä ja erikseen niin kyllä se siitä. Itse ainakin käytän tätä "counter attack" -taktiikkaa jos vihollisia pyörii liikaa ympärillä. :)

Rämpyttämällä tuo loppuosa pelistä tuli pelattua. Paljastaako kaikkien lippujen kerääminen mitään lisää juonesta? Peli tuli viime yönä pelattua läpi, mutta loppui mielestäni kesken. Tai saako niistä vaan jotain merkkejä? AC2 odotellessa

Itse en ainakaan saannut mitään kun kaikki oman kaupungin liput keräsin. jerusalemin lippuja mulla oli 94 ja sitte pleikkari hajos ja samalla meni kaikki savet. voisi alottaa joku pv ACn uudestaan alusta

Offtopic: tietääkö joku milloin AC2 sunnilleen ilmestyy

Ylös Bottom