Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

28% synchattu ja 12h on peliä takana. yhtään en ole paikallani ollut. tullut vain tutkittua paikkoja ja uudelleenrakennettua roomaa. aivan loistava peli kyllä kyseessä.
uusien assasinien kouluttaminen tosin tuntuu turhalta täytteeltä
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Liiallisen helppouden lisäksi pelin heikkouksia lienee se että ei tunnu mitenkään uudelta ja ihmeelliseltä AC2:n jälkeen. Toisaalta kuka sitä odottikaan? Se paikka on varattu AC3:lle.

Upea peli joka tapauksessa. Minut yllätti, kuinka moninpeliä on hauska pelata ja se on vienyt peliaikaa yksinpeliltä. Ihan kuin siinä ei riittäisi pelaamista. Sequence 6 menossa ja en ole vielä edes sivutehtäviin koskenut.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Ubisoftin hiekkalaatikkosalamurhapelin ystäville joulu tulee ajoissa, sillä Ubisoft on ilmoittanut julkaisevansa Assassin's Creed: Brotherhoodiin ilmaista ladattavaa sisältöä 14. joulukuuta.

Animus Project 1.0 -nimellä julkaistava laajennus tuo peliin uuden moninpelimuodon, Advanced Alliancen, jonka kerrotaan olevan haastavampi versio nykyisestä Alliance -pelimuodosta. Pelimuoto on suunniteltu kolmelle kahden pelaajan parille.

Lisäksi mukana on uusi kartta, joka sijoittuu Normandiaan Mont Saint-Michelin saarelle. Kartan erikoispiirteitä ovat kapeat kadut, monitasoinen arkkitehtuuri ja korkea kellotorni.

Assassin's Creed: Brotherhood julkaistiin Xbox 360:lle ja PS3:lle viime viikolla.

Lähde: VG247
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

nettipeli ottaa ja kaatuilee koko ajan. jo 4/6 erää menny vaan ruutu jumiin ja siihen jäi pelit. vielä kun olin johdossakin :eek:
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

nettipeli ottaa ja kaatuilee koko ajan. jo 4/6 erää menny vaan ruutu jumiin ja siihen jäi pelit. vielä kun olin johdossakin :eek:

Jotain ongelmia tais ainakin olla myönnetystikin, mut kuulemma kunnossa jo. :rolleyes:

Vähän turhalta tuo tuntuu kun peleihin saa venailla yleensä pirun kauan, ja itse pelit kestävät vain kymmenen säälittävää minuuttia. Ja yleensä ei sitäkään, kun liittyy valmiiseen peliin mikä on kesken vieläpä. Vähän ajankohdasta kiinni, mut todella suurelta osin edellä mainitusti. Vaikea myös uskoa ettei pelaajia muka olis tarpeeksikaan.

Onko muuten ihan pelkkää arpaa, kenet saat jahdettavaksesi? Todella usein aina kisan ykkönen, vaikka olenkin rankissa huonoimpien joukossa tätä nykyä miltein joka pelissä. Sama myös, että ketä jahtaa? Joskus on jopa kaksi kolme jahtaajaa vaikka olen huonoimpia rankissa. Se on oikeen pirun palkitsevaa kun joskus harvoin sattuu hakkaamaan kova rankkisia, ja palkkioksi saa vain parhaillaan sijoituksesta kolmos- kakkostilasta lisää jahtaajia. Hymiötä ja facepalmia. Ei mene tasan nallekarkit.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]


Pelihän heittää pihalle jos viattomia listii pari. Vahingossa tulee välillä osuttua.

Kyllähän tämä sinne 4/5 kurottuu, vaikka touhu alkaakin liikaa pelatessa puuduttamaan toistavuudellaan; kerättävää ja tehtävää on helvetisti, mutta niissä on liian vähän vaihtelua. Parempi tämä on kuin aikaisempi osa, mutta köhii rullauksensa kanssa sen verran että nykyinen konsolisukupolvi alkaa näyttämään jo ikäänsä. Jotenkin naurettavaa että välianimaatiot voi skipata, mutta sen sijaan että peli hyppäisi siihen mistä peli jatkuu, joudutaan ehtaan latausruutuun. Menee koko pointti välianimaatioiden yli hyppäämiseltä.

Nyt on tehtävänä saatella senaattori. Pari kertaa on 100% synkki mennyt ruvelle kun karttaan merkkaamattomat vahdit on käyneet suojeltavan kimppuun. Turhauttaa, tuo kun on niin saakelin pitkä saattelukin. Saa jäädä seuraavalle viikonlopulle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Alkoi vihdoin nettipelikin puuduttamaan; stun ei vaan toimi niin kuin pitäisi. Kun toinen on rämpännyt nappulaansa, niin ei ole mitään väliä jollain hemmetin ajoituksella. :rolleyes: Tällä hetkellä ei nappaa homma yhtään, koska tuosta ei oikeastaan hyödy mitään vaikka havaitsisi jahtaajansa ajoissa. Tosin tätä luin jo ps3-puolelta betan aikana. Aina pitäisi olla joku smoke bomb ja riivatun ajoissa lykätä sekin, että onnistuisi.

Tuntuu, että aina pitää pelin "huomata" jahtaaja, jotta voi stunia jahtaajansa. Eli lockata minuun. Toisaalta taas, kun hommaa ajatellaan päinvastoin, niin kummasti ne jahdattavat aina jakelevat stunnia ilman omaa lockkiani. Vai miten homma pyörii?

Jotenkin vähän vaikuttaa viiveiseltä pelaaminen, tai todennäköisemmin noin tuo homma vain kulkee. Erityisen ärsyttävää, sillä turhaakin turhempien abilityjen tärkeys korostuu aivan liikaa.

Palaillaan taas joskus, kun pelin saa takaisin halvalla. Hiukan luistavampaa saisi meno olla. Ja noiden taukojen välissä voisi vaikka ajaa Turkuun saakka ja takaisin. Mut kukaan ei nii hullu ole.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Onhan se vaikea stunnissa onnistua jos jahtaaja on sut jo huomannut, ilman et käyttää jotain smokebombia yms. Mut oon kyl monesti yllättänyt kaverin joka ei oo mua jahtaamassa tai ei ole mun ehtiny kiinnittää huomiota vielä, kannattaa yrittää stunnata takaapäin ni onnistuu paremmin. Mut jos toinen on jo X painanut, niin ei mun tietääkseni pysty enää stunnaamaan ilman mitään apuja?

Tosiaan välillä oon itekin huomannut jahtaajan, mut en oo sitä pystynyt stunnaamaan kun ei ole paljastanut itseään, esim juossut liian lähellä, käyttänyt jotain taitoja tai tappanut jonkun näköetäisyydellä noi nyt ainakin vaikuttaa tohon paljastumiseen.

Ite pelaan manhuntia oikeastaan vaan, 47lvl taidan olla nyt muistaakseni.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Onhan se vaikea stunnissa onnistua jos jahtaaja on sut jo huomannut, ilman et käyttää jotain smokebombia yms. Mut oon kyl monesti yllättänyt kaverin joka ei oo mua jahtaamassa tai ei ole mun ehtiny kiinnittää huomiota vielä, kannattaa yrittää stunnata takaapäin ni onnistuu paremmin. Mut jos toinen on jo X painanut, niin ei mun tietääkseni pysty enää stunnaamaan ilman mitään apuja?

Tosiaan välillä oon itekin huomannut jahtaajan, mut en oo sitä pystynyt stunnaamaan kun ei ole paljastanut itseään, esim juossut liian lähellä, käyttänyt jotain taitoja tai tappanut jonkun näköetäisyydellä noi nyt ainakin vaikuttaa tohon paljastumiseen.

Ite pelaan manhuntia oikeastaan vaan, 47lvl taidan olla nyt muistaakseni.

Okei, kiitti selvennyksestä. Tuo on kyllä vähän turhauttavaa, kun chase ei ole alkanutkaan, ja kun juoksentelet pakosalle niin on täysin turhaa, ennemminkin vaarantavaa kun useimmiten myös toinen, joillain jopa kolmaskin on jahtaamassa. Tai no tiedän tietysti ettei sais juosta pakoon :), mutta on aika vaikeeta jatkaa normaalia rauhallista menoaan, ja kattoa milloin jahtaaja iskee - samalla kun pitäis listiä joku muu omasta toimesta.

Ehkä ainakin jotain lisärewardia pitäis saada noinkin vaikeasta stunista. Jotain hilupaskaa siitä nytkin saa, mutta aika onnetonta.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Vaikka AC on yksi lempisarjoistani, niin jotenkin tämä tuntuu näin alussa ankealta. Siis kaikki mistä pidin AC 2 on tässä, mutta varsinkin juoni ja tehtävät ovat olleet vielä heikkoja. AC 1:ssä tykkäsin ajatuksena tästä "tappolistasta". Ensimmäiset Brotherhood kumppanit sain, eikä vieläkään ole kunnon sneakaus tappotehtävää tullut. Pari random ukkelia on tullut, eikä tapon jälkeen mitään syvällistä keskustelua ole ollut. Noh ehkäpä niitä tulee vielä myöhemmin, mutta mielestäni aika hitaasti on peli alkannut.

Mutta mutta vedetään eka peliläpi ja annetaan sitten tuomio.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Okei, kiitti selvennyksestä. Tuo on kyllä vähän turhauttavaa, kun chase ei ole alkanutkaan, ja kun juoksentelet pakosalle niin on täysin turhaa, ennemminkin vaarantavaa kun useimmiten myös toinen, joillain jopa kolmaskin on jahtaamassa. Tai no tiedän tietysti ettei sais juosta pakoon :), mutta on aika vaikeeta jatkaa normaalia rauhallista menoaan, ja kattoa milloin jahtaaja iskee - samalla kun pitäis listiä joku muu omasta toimesta.

Ehkä ainakin jotain lisärewardia pitäis saada noinkin vaikeasta stunista. Jotain hilupaskaa siitä nytkin saa, mutta aika onnetonta.

En oo tota wantedia oikeastaan pahemmin pelannut, et varmaan aika paljon vaikeampaa kuin toi manhunt kun pitää sekä jahdata että olla ite jahdattavana samaan aikaan. Manhuntissa jahtaajana joutuu varomaan vaan jahdattavien stunneja yms :D Tosiaan noi stunnit ei kyl itelläkään välillä onnistu millään, yleensä jos yllättämään pääsee jotenkin niin onnistuu kyl varmasti. Pakoon juokseminen välillä onnistuu ja toisinaan ei, mut on kyl ihan tyydyttävää eksyttää kaks tai kolme jahtaajaa kerralla :D
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Njoo.Nyt kun peli on pelattu läpi täytyy sanoa, että oli juuri sitä mitä odotin. Paranneltu versio AC2:sta uudella juonella ja ympäristöllä. Ikävä kyllä peli oli entistä helpompi ja varsinkin varsijousioli erittäin tehokas vempele. Lopetus sai odottamaan seuraavaa peliä, vaikka juoni ei ollut kovin erikoinen.

Onko yön pituus pelissä lyhyempi, kun en muista seikkailleeni öisessä Roomassa?

Moninpeli taas on uniikki tapaus ja vielä kun saisi jonkun kaverin pelaamaan, niin viihdyttäviä pelejä riittää. Toivottavasti tekevät peliin lisää pelimuotoja DLC:nä ja saavat matchmakingiä nopeammaksi.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Njoo.Nyt kun peli on pelattu läpi täytyy sanoa, että oli juuri sitä mitä odotin. Paranneltu versio AC2:sta uudella juonella ja ympäristöllä. Ikävä kyllä peli oli entistä helpompi ja varsinkin varsijousioli erittäin tehokas vempele. Lopetus sai odottamaan seuraavaa peliä, vaikka juoni ei ollut kovin erikoinen.

Onko yön pituus pelissä lyhyempi, kun en muista seikkailleeni öisessä Roomassa?

Moninpeli taas on uniikki tapaus ja vielä kun saisi jonkun kaverin pelaamaan, niin viihdyttäviä pelejä riittää. Toivottavasti tekevät peliin lisää pelimuotoja DLC:nä ja saavat matchmakingiä nopeammaksi.

- Paranneltu joltain osin juu, mutta edelleenkään en ihan mieltynyt tuohon pirunmoisen kokoiseen pelialueeseen. Sellaista sekamelskaa, mut pääasia et muut tykkää... :D

- Aika vähän yössä tuli seikkailtua, olisi tietysti hienompaa ollut.

- Matchmaking sai ainakin itseni tekemään sen siirron, että vaihdoin pelini pois ja odotan että jotain tuolle tehdään. Ei hirveesti huvittanut odotella puolta tuntia seuraavaa kymmenminuuttista (surkea peliaika imo). Eikä peli itse löytänyt ikinä suoraan peliä, aina sai uudelleen hakea, niin johan toimi, tietyn ajan jälkeen tietysti.

Mitä jälkikäteen jäin miettimään yksinpelistä, oli vartijat. Ratsastaminen ihmisten päälle, kiipeäminen katolle, ei oikeastaan saanut vartijoihin mitään eloa. Ykkösessä ainakin vartijat poltti käpynsä kun alkoi kiipeilemään. Tässä vaan pyöriskellään kaupungissa vailla hädän päivää. Noh tietysti oma säälittävä mielipide.

Ja tuo jousi on kyllä pirun kätevä noihin Daa Vincin tehtäviin. Olispa aikasemmin tajunnut ostaa sen... Tankkiepisodi oli kyllä hieno, ja muutkin. Vaikka aluksi vähän tuskailinkin noitten hiiviskelyjen kanssa, kärsimätön kun oon.. :)

Vielä yksi huomio, peli oli käsittämättömän helppo. Noh ehkä tuo menee plussaan ennemminkin.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

- - Matchmaking sai ainakin itseni tekemään sen siirron, että vaihdoin pelini pois ja odotan että jotain tuolle tehdään. Ei hirveesti huvittanut odotella puolta tuntia seuraavaa kymmenminuuttista (surkea peliaika imo). Eikä peli itse löytänyt ikinä suoraan peliä, aina sai uudelleen hakea, niin johan toimi, tietyn ajan jälkeen tietysti.

Mitä jälkikäteen jäin miettimään yksinpelistä, oli vartijat. Ratsastaminen ihmisten päälle, kiipeäminen katolle, ei oikeastaan saanut vartijoihin mitään eloa. Ykkösessä ainakin vartijat poltti käpynsä kun alkoi kiipeilemään. Tässä vaan pyöriskellään kaupungissa vailla hädän päivää. Noh tietysti oma säälittävä mielipide.

.
Juu, mutta jos pelin haku vähänkin venyy se kannattaa aloittaa alusta, jolloin se usein hyppää melkein suoraan peliin. Pirun hidashan tuo silti on.

Vartijat tosiaan ovat aika rentoja eivätkä helposti tulistu. Muutenkin niistä ei ole juuri vastusta ja taistelut ovat todella helppoja. Ykkösen pikkutarkat vartijat ja vaarallisuus pisti välttämään niitä visusti. Muutenkin AC2:sen ja ACB:n ihmelääke tyylinen health-systeemi tekee kaiken liian helpoksi.

Miksi pelissä on norjan, ruotsin ja tanskan kieliset tekstit, muttei suomea? Liittynee Ubisoftin toimipaikkoihin?
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Assassin's Creediin tuli tässä muutama päivä sitten (16 jos tarkkoja ollaan) päivitys DLC ilmaiseksi. Tämä Animus 1.0 toi mm. uuden kartan ja uuden pelimuodon. Mitäs mieltä porukka on tästä? Jos siis Konsolifiniläiset tätä pelaa? Itsehän en ole malttanut päästää irti moninpelistä, se on helkutin hauskaa ja toimivaa. Välillä kun sattuu todella tasaiset tiimit, jotka vieläpä ymmärtävät huomaamattomuuden päälle niin kyllä kelpaa pelailla. Itselläni ei tämän kanssa mitään ongelmia ole ollut nettipelin suhteen, pelejä löytyy aina Wantedista Manhuntiin niin rankedina, kuin myös ihan rankkaamattomanakin. Matsit ovat tosiaan välillä todella rautaisia kun korkeammilla levuilla porukat ihan oikeasti (ei aina) ymmärtää tämän salamurhaamisen päälle.

Kartat ovat tässä tarpeeksi tiivitä ja avaria, pelihän aikuisten oikeasti eroaa siinä että pääsee niin ylös kuin alas ja piiloon jos sitä mieli tekee. Tuo uusin kartta on varsinkin hyvin pätevä, paljon kujia ja taloja mistä stalkata kohteitaan. Miten on pelaajat? Joko unohditte tämän jalokiven?

acbdlc1mp04montstmichel.jpg


Animus 1.0 DLC
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

Pitäiskin taas käydä pelaamassa tätäkin, vähän jäänyt sen jälkeen kun 50lvl tuli täyteen.

Ton dlc:n oon kyllä ladannut heti kun ilmestyi, pitää varmaan bc2 vietnam jättää hetkeksi ja siirtyä salamurhaamisen pariin :D
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

On tämä vaan niin erikoinen peli. Ei sillai mitään ihmeellistä edelliseen verrattuna mutta ei vain tahdo pystyä lopettamaan pelaamista. Tää on just sitä rentoutumista parhaimmillaan. Ajan taju ja arki unohtuu hetkeksi tai pitkäksi aikaa.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360]

On tämä vaan niin erikoinen peli. Ei sillai mitään ihmeellistä edelliseen verrattuna mutta ei vain tahdo pystyä lopettamaan pelaamista. Tää on just sitä rentoutumista parhaimmillaan. Ajan taju ja arki unohtuu hetkeksi tai pitkäksi aikaa.

Komppaan hyvin pitkälti. Viihdyttävä peli ja pelimaailmaan on helppo syventyä, johtuuko se sitten erilaisuudesta vai samankaltaisuudesta:eek:. Eihän tämä mikään historia 1on1 ole, mutta aina on mukava kuvitella aiheuttavansa hämmennystä renessanssin ajan Roomassa ja muuallakin ympäri Eurooppaa. Etenkin mikromanagerointi koukuttaa allekirjoittanutta.

...mutta voi näitä kontrolleja. Muutamaan otteeseen on pelihousut revenneet, ainakin takamuksesta, kun Ezio leiskauttaa kesken kiireisen hyppely etapin suoraan päin paikallista kiviseinää ja sen jälkeen juostaankin taas hetki pitkin harmaata synkronointi maailmaa.
 
Ylös Bottom