Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed: Brotherhood

Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Tossa moninpelissä mulla näkyy olevan ase valittavissa, mutta miten sillä ammutaan pelitilanteessa?
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Olis "ennakkotilaajan etu" - koodi käytettävissä.

Nopein saa pitää omanaan.


The Officer:

Kuolettavasti piilossa...The Officer kykenee sulautumaan ympäristöönsä, tarkkailemaan ja väijymään kohdettaan; vain yksi ripeä ja tehokas hyökkäys takaa uhrin fataalin kohtalon. Vihollisesi ei näe sinun tulevan.


Yksinpelitehtävä:
The Trajan Market

Edun saat aktivoitua näin:

- Valitse pelin päävalikosta EXTRAS-alua ja "EXCLUSIVE CONTENT".
- Syötä koodisi. Koodi voidaan syöttää vain kerran.
- Nettiyhteys tarvitaan koodin aktivoimiseksi.


Tässä latauskoodisi, 23S-UFD3-94HJ-W7GM-N84L
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Tossa moninpelissä mulla näkyy olevan ase valittavissa, mutta miten sillä ammutaan pelitilanteessa?

Tarkoitat Hidden Gunia? Jos se on sulla jo valittuna abilityks, niin lukkiudut kohteeseen (L1) ja pidät ability-näppäintä pohjassa (L2/R2) niin kauan kunnes viiva on suora. (mitä kauemmin pidät, sitä tarkempi sihti)
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Hyvillä fiiliksillä mentiin alkua siellä Rooman kaupungissa, kunnes tuli vastaan kaikkien hyppimiskenttien isoäidin kantaemo. Joutavaa loikintaa kahdeksan minuutin mittari mielessä, johon turha edes yrittää näin kylmiltään. Tehty jollain editorilla sellainen copy+paste temppurata ja ainakin täällä immersio katosi pesuveden mukana Napolin lahteen.

Mulla oli vähän sama fiilis kun ekaa kertaa sinne menin. Mielestäni ainakin paljon yksinkertaisempi rata jos vertaa AC2:n ratoihin. Peli suorastaan opasti, että hyppää tänne ja tuonne niiden kuvakulmien avulla, niin ei tarvinnut paljon aivojakaan rasittaa. Mutta ehkä tuo 8 min. aikaraja tarjoaa jotain haastetta, kunhan jaksan pelata sen uudestaan. Mutta tällä hetkellä ei ainakaan säväyttänyt.

Tossa moninpelissä mulla näkyy olevan ase valittavissa, mutta miten sillä ammutaan pelitilanteessa?

Lukitset ensin hahmon, jonka haluat ampua (painat L1 pohjassa jos hahmo on kaukana ja sitten vapautat) ja painat L2 tai R2 pohjassa, kumpaan sitten oletkaan aseen valinnut Special Abilityksi. Jos et ole vielä asettanut asetta Special Abilityksi niin joudut valikosta menemään Profile Settiin ja sieltä laittamaan aseen jommankumman abilityn paikalle. Olipas harvinaisen epäselvä selostus, mutta toivottavasti kelpaa :cool:
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Hyvillä fiiliksillä mentiin alkua siellä Rooman kaupungissa, kunnes tuli vastaan kaikkien hyppimiskenttien isoäidin kantaemo. Joutavaa loikintaa kahdeksan minuutin mittari mielessä, johon turha edes yrittää näin kylmiltään.

Tässä kohtaa meikäläinenkin totesi että kissan viikset sen 100% synkan suhteen - osa noista on ihan hauskoja pikkuhaasteita päätehtävän sivussa, mutta ainakin tuon teen sitten joskus uudelleen jos jaksan. Muutenkin noi temppuradat ovat tässä (ja edellisessä osassa) välillä aika rasittavaa pakkopullaa ja melkoisen päälleliimatun tuntuisia. Pelissähän ei varsinaisesti ole puutetta kiipeilystä ja hyppimisestä kiireellä kun koko ajaan pitää jahdata taskuvarkaita tai paeta vartijalaumoja kattoja pitkin.

Muuten peli on ainakin tähän asti ollut loistava ja parantanut kakkososan itsessään jo lähes täydellistä pelikokemusta. Uudet taisteluliikkeet ja killstreakit (ei sentään AC-130:a näy ilmassa :D), parannellut animaatiot yms. vakuuttivat.

Huomasiko kukaan muu muuten pientä Uncharted-spoofia?
Monteriggionin alla päästessään ensimmäisen sillan kohdalle Desmond ja Lucy pohtivat miten päästä yli, keskustelu meni suunnilleen näin:
Desmond: Perhaps I should boost you?
Lucy: That's stupid.
Desmond: How about if I throw you up and you grab the ladder?
Lucy: Even worse.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Sequence 2:sen lopussa mennään ja loistava peli tähän asti ollut.

Onko muilla tullut vastaan lagipiikkejä niin, että peli jäätyy ehkä jopa viideksi sekunniksi paikalleen? Noita sekunnin-kaksi kestäviä lagipiikkejä ilmestyy silloin tällöin juoksennellessani ympäri kaupunkia (ei mitenkään häiritsevän paljon), mutta jos tapan ison määrän vihollisia niin tuntuu että ps3 menee täysin jumiin. Esimerkiksi siinä (ihan pelin alkua)
ensimmäisessä virtual training haasteessa tapoin kultamitalin edestä sakkia ja peli jäätyi n. 5 sekunniksi.

Myös jotkut nappivalinnat on ehkä hieman huonosti tehty, kun kerran ympyrästä ryöstää hevosen. Työntelin normaalisti sakkia pois edestä kävellessäni kaupungilla, kunnes hevosmiehen vierestä kävellessäni huomasin Ezion tappaneen ratsastajan ja pöllineen hevosen. Glyphejäkin näyttäisi olevan tällä kertaa vain 10, eikä siinä mitään, onhan noista ainakin haastavampia tullut.
Varsinkin kun en osaa shakin sääntöjä :D En erota nappeja toisistaan (paitsi hevosen ja sotilaan) ja sitten en tiedä miten ne liikkuu, joten luvassa lienee useita ärsyttäviä hetkiä tuon shakkilaudan parissa.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Glyphejäkin näyttäisi olevan tällä kertaa vain 10, eikä siinä mitään, onhan noista ainakin haastavampia tullut.
Varsinkin kun en osaa shakin sääntöjä :D En erota nappeja toisistaan (paitsi hevosen ja sotilaan) ja sitten en tiedä miten ne liikkuu, joten luvassa lienee useita ärsyttäviä hetkiä tuon shakkilaudan parissa.
Nuo glyphit ovat mukavia pähkinöitä, mutta välillä todella ärsyttäviä :D Itse olen vasta yhden jaksanut etsiä ja ratkaisin sen.
Tuossa oli shakki hommeli ja se oli kyllä liian helppo :rolleyes:
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Nuo glyphit ovat mukavia pähkinöitä, mutta välillä todella ärsyttäviä :D Itse olen vasta yhden jaksanut etsiä ja ratkaisin sen.
Tuossa oli shakki hommeli ja se oli kyllä liian helppo :rolleyes:

Glypheihin
Niissä kaikissa varmaan on, ite oon löytäny 3 ja kaikissa on ollut lopussa tommonen shakkihommeli. Loppua kohden aina menee vaikeammaksi, joten oletan loppupään glypheistä tuskaa.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Ilokseni huomasin että pelistä löytyy ainakin jonkin sortin maantierosvoja. Kävelin tutkimassa Rooman ihan eteläisintä osaa, ja huomasin että oli vielä alue sieltä avautumatta. Siinä sit lähin juoksemaan valkoista seinää myöten ja yhtäkkiä kuuluu huuto jostain "läskistä lompakosta" ja sitten huomaan että mua ympäröi 6 naamioitunutta roistoa tikarit ojossa. Noh yhellä kill-streakillä kaikki kumoon ja jokaisesta sai lootiksi n. 200f ja jonku esineen : )

Iha vielä ei ole auennu että mihin noita tavaroita tarvii, ilmeisesti jotain shop-questeja on johon pitää kerätä että saapi aukastua esim. isomman arrow quiverin myyntiin. Mutta liekö muuta hyötyä noista. Myydäki ne tiesti vois vaan en oo kehannu.. Mut kyllä on rautainen peli. Ja panssareitten värit on 5x hianompia ku AC 2:ssa !!
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Noni, nyt ois pelin tarina pelattu läpi, sitten pikkutehtävien kimppuun.. Aika mystinen peli :)
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Noni, nyt ois pelin tarina pelattu läpi, sitten pikkutehtävien kimppuun.. Aika mystinen peli :)

Toiset on pelannu läpi ja toiset vielä odottaa ennakkotilaustaan..:(
Itsellä ei mene kyllä peli noin nopeasti läpi. On ollut aina tapana suorittaa kaikkea ylimääräistä samaan tahtiin kuin itse pääjuonta. Tulispa se peli maanantaina!
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Tässä saa kyllä useita tunteja kulumaan juonen ohella vain seikkaillessa tuolla Roomassa ja nuo lisätehtävät tuo myös pelitunteja lisää. Huomattavasti enemmän tekemistä kuin AC2:ssa.
Multiplayerissa tuli eilen vastaan sellanen kaveriporukka, jolla oli levelit 46, 46, 43 ja 42. Ne repi 30000 pisteen kierroksia koko ajan :D
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Toiset on pelannu läpi ja toiset vielä odottaa ennakkotilaustaan..:(
Itsellä ei mene kyllä peli noin nopeasti läpi. On ollut aina tapana suorittaa kaikkea ylimääräistä samaan tahtiin kuin itse pääjuonta. Tulispa se peli maanantaina!
Vuorokausi meni pelatessa :D
Kyllä noita pientehtäviäkin tuli tehtyä sivussa, mutta älytön on homma jos aikoo 100% suorittaa pelin.. Borgia torneja on enää yksi polttamatta, borgia lippuja on aivan utopistisissa paikoissa ja noin 4/10 sulasta on kerättynä..
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Viimeinen ponnistus vielä niin peli on läpäisty! Muutamassa kohdassa ollut semmonen "miten hitossa tästä nyt etenee?" -fiilis, mutta muuten peli on vastannut odotuksia ja parannustakin on tapahtunut edellisestä. Suosittelen lämpimästi jos joku vielä harkitsee tämän ostamista. :)
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Toiset on pelannu läpi ja toiset vielä odottaa ennakkotilaustaan..:(

Tarinassa ei kauaa nokka tuhise jos sen juoksee suoraan läpi.
Itse olen noin tarinan puolivälissä ja samalla peli näyttää 51% completionia ja reilut 15h pelattu.
 
Tarinassa ei kauaa nokka tuhise jos sen juoksee suoraan läpi.
Itse olen noin tarinan puolivälissä ja samalla peli näyttää 51% completionia ja reilut 15h pelattu.

Tuo on kyllä niin totta. Itse olen pelannut n. 20h ja juuri vedin sequence 6:n läpi ja sync on n. 75%. Roomaa rakennettu 99% ja kaikki tehtävät tähän mennessä mennyt 100%-syncilla, paitsi yksi leonardon warmachine- tehtävä.

Tänään huomasin, että kuinka helppoja jotkut tehtävät ovat jos käyttää assassiini kokelaita: kurtisaani-sivutehtävässä piti pelastaa kaksi palkkasotilasta kahdeksan vihollisen kynsistä. Täydelliseen synciin tarvittiin että ei ota ollenkaan vahinkoa vaikka suurin osa vihuista oli bruteja. No hetken mietinnän jälkeen käytin arrow stormin ja kaikki kahdeksan vihollista oli maissa. Liian helppoa, sanon minä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Sequence 4ään asti päästy. Tällä hetkellä eniten ärsyttää ettei juoni ole liikkunut ollenkaan alun hyökkäyksen jälkeen. Kaikissa keskusteluissa voit takuulla odottaa kuulevasi "Borgia" ainakin kolme kertaa. Sama taisteluissa "Borgia, borgia, Borgiaa!" Juonen liikkumattomuus ärsytti

eniten seq 3ssa jossa piti auttaa bordellia ja niitä varkaita ja sitä jotain sotamarsalkkaa jotta he kertoisivat sinulle tärkeitä tietoja. Mutta kun tärkeät tiedot tulee selviääkin että ne oli kaikki yhtä tyhjän kanssa -__-

Muuten peli on huomattavasti parempi kuin AC1. AC2 pitänee jossain vaiheessa kokeilla, juonessa on kyllä pysynyt varsin hyvin kärryillä.

Hieman yllättäen pidän itseasiassa moninpelistä enemmän kuin yksinpelistä. Tietynlainen "kissa hiiri leikki" on mukavan jännittävää, kokoajan pitää olla varuillaan. Moninpeli kuitenkin lagaa aivan likaa rematchaus epäonnistuu 9/10 kerroista, ja useammin kuin kerran peli heittää ulos kesken kaiken. Myöskin matsin aloittaminen kestää luvattoman kauan, ensin odotat viisi minuttia hahmojenvalinta ruudun aukeamista, valitset hahmon, sitten odotat toiset viiisi minuuttia matsin alkua.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

Moninpeli kuitenkin lagaa aivan likaa rematchaus epäonnistuu 9/10 kerroista, ja useammin kuin kerran peli heittää ulos kesken kaiken. Myöskin matsin aloittaminen kestää luvattoman kauan, ensin odotat viisi minuttia hahmojenvalinta ruudun aukeamista, valitset hahmon, sitten odotat toiset viiisi minuuttia matsin alkua.

Taidetaan pelata sitten eri versioita, meinaan itselläni toiminut muuten ongelmitta paitsi tänään sai odottaa reilut 10min "Waiting for Abstergo Agents" kohdassa vaikka pelaajia oli jo 8/8.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [PS3]

En sitten tiedä mistä mahtaa johtua. Joskus matsi alkaa heti, joskus ei tunnu siten koskaan. Netistäkään tuskin johtuu, sillä itse matsit menevät täysin ilman lagitusta.
 
Ylös Bottom