Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olis "ennakkotilaajan etu" - koodi käytettävissä.
Nopein saa pitää omanaan.
Tässä latauskoodisi, 23S-UFD3-94HJ-W7GM-N84L
Tossa moninpelissä mulla näkyy olevan ase valittavissa, mutta miten sillä ammutaan pelitilanteessa?
Hyvillä fiiliksillä mentiin alkua siellä Rooman kaupungissa, kunnes tuli vastaan kaikkien hyppimiskenttien isoäidin kantaemo. Joutavaa loikintaa kahdeksan minuutin mittari mielessä, johon turha edes yrittää näin kylmiltään. Tehty jollain editorilla sellainen copy+paste temppurata ja ainakin täällä immersio katosi pesuveden mukana Napolin lahteen.
Tossa moninpelissä mulla näkyy olevan ase valittavissa, mutta miten sillä ammutaan pelitilanteessa?
Hyvillä fiiliksillä mentiin alkua siellä Rooman kaupungissa, kunnes tuli vastaan kaikkien hyppimiskenttien isoäidin kantaemo. Joutavaa loikintaa kahdeksan minuutin mittari mielessä, johon turha edes yrittää näin kylmiltään.
Nuo glyphit ovat mukavia pähkinöitä, mutta välillä todella ärsyttäviä Itse olen vasta yhden jaksanut etsiä ja ratkaisin sen.Glyphejäkin näyttäisi olevan tällä kertaa vain 10, eikä siinä mitään, onhan noista ainakin haastavampia tullut.Varsinkin kun en osaa shakin sääntöjä En erota nappeja toisistaan (paitsi hevosen ja sotilaan) ja sitten en tiedä miten ne liikkuu, joten luvassa lienee useita ärsyttäviä hetkiä tuon shakkilaudan parissa.
Nuo glyphit ovat mukavia pähkinöitä, mutta välillä todella ärsyttäviä Itse olen vasta yhden jaksanut etsiä ja ratkaisin sen.Tuossa oli shakki hommeli ja se oli kyllä liian helppo
Noni, nyt ois pelin tarina pelattu läpi, sitten pikkutehtävien kimppuun.. Aika mystinen peli
Vuorokausi meni pelatessaToiset on pelannu läpi ja toiset vielä odottaa ennakkotilaustaan..
Itsellä ei mene kyllä peli noin nopeasti läpi. On ollut aina tapana suorittaa kaikkea ylimääräistä samaan tahtiin kuin itse pääjuonta. Tulispa se peli maanantaina!
Toiset on pelannu läpi ja toiset vielä odottaa ennakkotilaustaan..
Tarinassa ei kauaa nokka tuhise jos sen juoksee suoraan läpi.
Itse olen noin tarinan puolivälissä ja samalla peli näyttää 51% completionia ja reilut 15h pelattu.
Moninpeli kuitenkin lagaa aivan likaa rematchaus epäonnistuu 9/10 kerroista, ja useammin kuin kerran peli heittää ulos kesken kaiken. Myöskin matsin aloittaminen kestää luvattoman kauan, ensin odotat viisi minuttia hahmojenvalinta ruudun aukeamista, valitset hahmon, sitten odotat toiset viiisi minuuttia matsin alkua.