Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed II

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360 Hype]

Osaakos joku sanoa, että mitä eroa on Assassin's Creed II:n versioilla Game of the Year Edition ja Complete Edition? Muuta kuin hinta siis :D

Kakkonen oli lainassa kaverilta ja tykkäsin aika paljon. Ajattelin hankkia ja pelailla läpi uudestaan ennen tuota kolmosta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360 Hype]

Osaakos joku sanoa, että mitä eroa on Assassin's Creed II:n versioilla Game of the Year Edition ja Complete Edition? Muuta kuin hinta siis :D

Kakkonen oli lainassa kaverilta ja tykkäsin aika paljon. Ajattelin hankkia ja pelailla läpi uudestaan ennen tuota kolmosta.

GOTY:ssä on käsittääkseni dlc:t remasteroitu levylle (en ole vielä omaa goty kappalettani ehtinyt avata muoveista) ja Complete Editionissa lisäosiin tulee vaan latauskoodilappuset paketissa. Eli hanki GOTY :)
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360 Hype]

GOTY:ssä on käsittääkseni dlc:t remasteroitu levylle (en ole vielä omaa goty kappalettani ehtinyt avata muoveista) ja Complete Editionissa lisäosiin tulee vaan latauskoodilappuset paketissa. Eli hanki GOTY :)

Ahaa. No tuo GOTY on halvempikin, joten enpäs paa vastaan. Tänksis. ~15€ zavvissa.
 
Vastaus: Assassin's Creed: Brotherhood [X360 Hype]

Ahaa. No tuo GOTY on halvempikin, joten enpäs paa vastaan. Tänksis. ~15€ zavvissa.

Itse tilasin myös reilu viikko sitten zavvista tuon goty version, mutta posti kiikutti complete editionin kuitenkin.
 
Vastaus: Assassin's Creed II [X360]

No voihan P*SKA. Ostin tuon Game Of The Year Editionin Play.comista about 11 euroon, ja innostuneena hakkasin peliä nyt muutaman illan niin, että pääsin jo sen neljännen "sequencen" läpi plus parit assassin's tombit yms.

SITTEN. DISASTER.

Mulla on Arcade-mallin Xbox, jossa on kyllä kovalevy kiinni, mutta olen edelleen käyttänyt muistikorttia pelisaveihin.

Yhtäkkiä peli vaan ilmoittaa, että ei voi tallentaa, koska "tallennusväline on irti" (se ei sitä ollut). Pelistä ei voi mistään optioista valita mihin peli tallentaa (olisin vaihtanut sen kovoksi), joten ignoorasin nalkutuksen ja lopetin pelin, olettaen, että ainakin edellinen autosave olis tallessa. Seuraavan kerran, kun käynnistin pelin, peli tarjosi aloitusta ALUSTA, eli mitään saveja ei löydy mistään!!

:eek: :(:(:(

Saako jostain pelisaveja esim. mitkä vois jotenkin USB-tikulla asentaa?????

Raivostuttaa sanoinkuvaamattomasti jos koko peli pitää nyt sitten aloittaa alusta! :mad:
 
Vastaus: Assassin's Creed II [X360]

Tietääkö kukaan, saako suomesta boksille (edes käytettynä) Assassin's Creed II Black Editionia? Ja minkä hintainen mahtaa moinen edition olla?
 
Vastaus: Assassin's Creed II [X360]

Tietääkö kukaan, saako suomesta boksille (edes käytettynä) Assassin's Creed II Black Editionia? Ja minkä hintainen mahtaa moinen edition olla?

En ole ainakaan suomalaisissa nettikaupoissa törmännyt black editioniin. Play.com:ista löytyy muistaakseni ja hinta oli jotain 250-300 e.
 
Vastaus: Assassin's Creed II [X360]

En ole ainakaan suomalaisissa nettikaupoissa törmännyt black editioniin. Play.com:ista löytyy muistaakseni ja hinta oli jotain 250-300 e.

Joo nämä play.comin myyjät on aika makeita. Tuskin kannattaa ostaa tuohon hintaan. :rolleyes: Joskus saa jopa noilta "yksityisiltä" (josta tässäkin on kyse) normaali versioita, joten suosittelen jättämään väliin.

Saksan maalta amazonista saattais irrota. Ainakin white edition oli suht halpa siellä, mustaakin tais olla.
 
Vastaus: Assassin's Creed II [X360]

Tietääkö kukaan, saako suomesta boksille (edes käytettynä) Assassin's Creed II Black Editionia? Ja minkä hintainen mahtaa moinen edition olla?

Ihan mielenkiinnosta, miksi haluat tuon black editionin, siinä tulee muistaakseni mustiin pukeutunut Ezio, nahkakantinen artwork-kirja, joku härö DVD (josta itsellä on kopio koneella kun omistin kyseisen edition) sekä pari "extra"-paikkaa pelissä, joista ei ollut juuri mitään iloa.

Ostin aikoinaan blackin, kun maksoi 5€ enemmän kuin normi, mutta omasta mielestä on sillä ja rajalla, että tuolle viidelle eurolle sai vastinetta edes.
 
Wanha ketju ku taivas. Mutta kun ton tossa männä viikolla latailin kun ilmaseks sai niin ihan kiva pelihän tää onkin. Jotenkin olen missannut koko sarjan ennen tätä, tai olen vaan jotenkin ajatellut että ei toi nyt niin hyvä oo. Mutta koukutti kivasti pelaan sitä jopa töissä kun tekemistä on aika paljon.
Ainut mikä tossa nyppii on toi juoni. Tommosen minkälie aikahommelin, synkronointi jutut ym. olis kyllä voinu jättää pois. Jotenkin immersio kärsii kun tulee niitä mitälie raitoja välillä ja tuntuu että olis jossain holokannella. Ihan perus seikkailu tuohon aikakauteen olis olli kivempi, mielestäni. Mutta ihan kiva näinkin. Sai jopa harkitsemaan jatko-osien hommaamista. Tulevan nelosen meriseikkailu olis aiheena kiva (:
 
Vastaus: Assassin's Creed II [X360]

Wanha ketju ku taivas. Mutta kun ton tossa männä viikolla latailin kun ilmaseks sai niin ihan kiva pelihän tää onkin. Jotenkin olen missannut koko sarjan ennen tätä, tai olen vaan jotenkin ajatellut että ei toi nyt niin hyvä oo. Mutta koukutti kivasti pelaan sitä jopa töissä kun tekemistä on aika paljon.
Ainut mikä tossa nyppii on toi juoni. Tommosen minkälie aikahommelin, synkronointi jutut ym. olis kyllä voinu jättää pois. Jotenkin immersio kärsii kun tulee niitä mitälie raitoja välillä ja tuntuu että olis jossain holokannella. Ihan perus seikkailu tuohon aikakauteen olis olli kivempi, mielestäni. Mutta ihan kiva näinkin. Sai jopa harkitsemaan jatko-osien hommaamista. Tulevan nelosen meriseikkailu olis aiheena kiva (:

Hah, pakko kyllä sanoa että eipä voisi enempää itellä olla sama juttu :D Itelläki jääny väliin nämä Assassins Creedit jostain kummasta syystä ja nyt kun tätä 2:sta pelaa, niin huh kylläpäs on hyvä peli. Samoilla linjoilla myös tuon aikahomman kans. Tietty tuo jotain syvyyttä/ideaa koko Assassins Creed sarjaan, mutta silti.
Kaikkea pientä mukavaa tehtävää tässä pelissä kyllä tosiaan on ja noitten "aarrearkujen" ja sulkien ettiminen ei oo niin tylsää hommaa, koska kiipeily tässä pelissä on todella kivaa. :) Harkinnassa kyllä on tuo uuden sukupolven Creedi jo nytten!
 
Vastaus: Assassin's Creed II [X360]

Hah, pakko kyllä sanoa että eipä voisi enempää itellä olla sama juttu :D Itelläki jääny väliin nämä Assassins Creedit jostain kummasta syystä ja nyt kun tätä 2:sta pelaa, niin huh kylläpäs on hyvä peli. Samoilla linjoilla myös tuon aikahomman kans. Tietty tuo jotain syvyyttä/ideaa koko Assassins Creed sarjaan, mutta silti.
Kaikkea pientä mukavaa tehtävää tässä pelissä kyllä tosiaan on ja noitten "aarrearkujen" ja sulkien ettiminen ei oo niin tylsää hommaa, koska kiipeily tässä pelissä on todella kivaa. :) Harkinnassa kyllä on tuo uuden sukupolven Creedi jo nytten!

Uusimmasta julkaistusta (AC III) sen verran, että kiipely ja salamurhaaminen oli itseasiassa hyvinkin pienessä roolissa verrattuna noihin vanhempiin verrattuna. Jos AC II kolahti niin tutustu ihmeessä noihin muihinkin. Itse olen pelannut nuo kaikki AC:t (AC1, AC2, AC Brotherhood, AC: Revelations, AC 3) läpi ja erittäin hyvä sarja on, kaikista olen tykännyt! Ensimmäisessä AC:ssa oli jotain puutteita (esim. sivutehtävien samanlaisuus) jotka sitten kakkosessa oli korjattu. Sanoisin että jokainen AC on tuonut sarjaan aina jotain uuttaa mielenkiintoista edelliseen verrattuna. Eli harvinainen pelisarja siinäkin mielessä että jatko-osat eivät ole olleet pelkkiä edellisen sarjan kopioita uusilla tehtävillä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed II [X360]

Läpi tuli pelattua. Aikaa kului 29 tuntia ja 15 minsaa, ei siis vissiin mikään kiire ollu mulla. Synkronitsation prossa tosin 69.46 ja olihan siellä torneja vielä, sekä kaikenlaista muuta sivutoimintaa ja aarteita. Ehkä ne joskus jaksaa käydä koluamassa, ehkä ei. Mutta oli todella viihdyttävä peli. Kiva että sen sai ilmaiseksi, muuten tuskin olisin tähän sarjaan edes tutustunut (:
 
Ylös Bottom