Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed -peliapu [X360]

Vastaus: Assassin's Creed

Hmm nyt tuli mentyä peli läpi ja ainoastaan jäi kummastuttamaan että onko muut saaneet tota Fearless (Reach All High Points) achievementtia? Kaikki viewpointit on joka kaupungista ja kingdomista käytynä läpi, mutta ei silti napsahtanut tuota. Samaten luulin Lucyn kanssa puhuneeni aina kuin mahdollista, mutta en kait sitten...
 
Vastaus: Assassin's Creed

Hmm nyt tuli mentyä peli läpi ja ainoastaan jäi kummastuttamaan että onko muut saaneet tota Fearless (Reach All High Points) achievementtia? Kaikki viewpointit on joka kaupungista ja kingdomista käytynä läpi, mutta ei silti napsahtanut tuota. Samaten luulin Lucyn kanssa puhuneeni aina kuin mahdollista, mutta en kait sitten...

Buginen peli, joten voi olla hyvinkin niin että olet päässyt kaikki high-pointit, mutta achi ei vaan tule.

Mulle kävi temppeliherrojen kanssa noin, että kahdesta kaupungista puuttui yhdet tyypit ja jäi achi saamatta...Tosi v-mäistä kyllä. Toivottavasti AC2 on vähemmän buginen peli.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Buginen peli, joten voi olla hyvinkin niin että olet päässyt kaikki high-pointit, mutta achi ei vaan tule.

Mulle kävi temppeliherrojen kanssa noin, että kahdesta kaupungista puuttui yhdet tyypit ja jäi achi saamatta...Tosi v-mäistä kyllä. Toivottavasti AC2 on vähemmän buginen peli.

Peli on kyllä buginen, ikävä että se koskee myös achievementsejä. Masayfin liput jaksoin kerätä, mutta enpä taida sitten sen enempiä tahkota jos ei kerran ole mitään takuita että niistä saisi "palkan" lopuksi :)

Hyvä peli siltikin, kunhan korjaavat ykkösen viat (sekä tekniset että pelimekaniikalta/-rakenteelta) niin eiköhän se kakkonenkin tule pelattua.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Hmm nyt tuli mentyä peli läpi ja ainoastaan jäi kummastuttamaan että onko muut saaneet tota Fearless (Reach All High Points) achievementtia? Kaikki viewpointit on joka kaupungista ja kingdomista käytynä läpi, mutta ei silti napsahtanut tuota.

Kannattaa katsoa kaikki paikat tarkasti kartasta, sillä itselläni oli pari View Pointtia aika hyvin tekstien alla, ettei kyllä olisi äkännyt kovin helposti.
 
Vastaus: Assassin's Creed

No nyt iski hirveä hallusinaatio... kun saavuin Altairin kanssa jerusalemiin ja tein ns. sivutehtävän jossa oli joku informer heppu ja hänen pyynnöstä murhasin ne kaksi tyyppiä ja menin takaisin hänen luokseen niin tehtävä alkoi uusiksi? Onkohan kyseessä bugi vai teinkö jotain väärin?
 
Vastaus: Assassin's Creed

No nyt iski hirveä hallusinaatio... kun saavuin Altairin kanssa jerusalemiin ja tein ns. sivutehtävän jossa oli joku informer heppu ja hänen pyynnöstä murhasin ne kaksi tyyppiä ja menin takaisin hänen luokseen niin tehtävä alkoi uusiksi? Onkohan kyseessä bugi vai teinkö jotain väärin?

Murhat pitää tehdä ainakin salamurhina, eli kukaan ei saa huomata mitä olet touhuamassa.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Buginen peli, joten voi olla hyvinkin niin että olet päässyt kaikki high-pointit, mutta achi ei vaan tule.

Mulle kävi temppeliherrojen kanssa noin, että kahdesta kaupungista puuttui yhdet tyypit ja jäi achi saamatta...Tosi v-mäistä kyllä. Toivottavasti AC2 on vähemmän buginen peli.

Joo mua jäi pännimään kanssa kun en saanut sitä achia minkä saa siitä kun ottaa kiinni ja tönäsee niitä mielenvikaisia..
 
Vastaus: Assassin's Creed

Joo mua jäi pännimään kanssa kun en saanut sitä achia minkä saa siitä kun ottaa kiinni ja tönäsee niitä mielenvikaisia..

Tietääkseni tässä achievementissa pitää töniä niitä kerjäläisiä, eli niitä naisia jotka tulee pyytämään rahaa ja sellaista. Ei siis niitä miehiä, jotka tulee tönimään sinua.
Korjatkaa jos olen väärässä.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Tietääkseni tässä achievementissa pitää töniä niitä kerjäläisiä, eli niitä naisia jotka tulee pyytämään rahaa ja sellaista. Ei siis niitä miehiä, jotka tulee tönimään sinua.
Korjatkaa jos olen väärässä.

Niistä naisista menettää sitä...elämäjuttua ihan niinkun muista kansalaisista paitsi niistä miehistä. Olen koittanut, koska alkoi rasittamaan joskus kun tökki kokoajan eteen..
Mutta voihan tuotakin yrittää.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Se achi tarkoittaa juuri niitä naisia jotka tulevat kerjäämään rahaa.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Siitä bugisuudesta, ite sain sen että pitää "salamurhata" aidosti kaikki päävihut, vaikka suurimman osan tapoin miekkataistelulla, tapoin VAIN 1 niistä like a real assasin, mutta silti sain sen, Lol.-
 
Vastaus: Assassin's Creed

Siitä bugisuudesta, ite sain sen että pitää "salamurhata" aidosti kaikki päävihut, vaikka suurimman osan tapoin miekkataistelulla, tapoin VAIN 1 niistä like a real assasin, mutta silti sain sen, Lol.-

Ei se ole bugi, vaan kyseisessä achissa on tarkoitus tappaa vain yksi silleen salamurhana. :)
 
Vastaus: Assassin's Creed

Siitä bugisuudesta, ite sain sen että pitää "salamurhata" aidosti kaikki päävihut, vaikka suurimman osan tapoin miekkataistelulla, tapoin VAIN 1 niistä like a real assasin, mutta silti sain sen, Lol.-

Väärinpä meni :) Tarkoitat varmaan Blade in the Crowd saavutusta, siihen ei tarvita kuin yksi "salamurhaus".
 
Vastaus: Assassin's Creed

Väärinpä meni :) Tarkoitat varmaan Blade in the Crowd saavutusta, siihen ei tarvita kuin yksi "salamurhaus".
Jep, mulla on se, tarkoitan siis archia nimeltä "Disciple of the Creed", eli pitää olla joku täys juitu, mulla ei ollu ikinä, ja ne pitää salamurhata jollai hiddebn bladel..
 
Vastaus: Assassin's Creed

[Avautuminen pelin surkeudesta poistettu, en hoksannut olevani peliapu alueella ja nyt pitää sitten keksiä jotain pädettävää]

Se kaikkien "salamurhaus" Discipline of Creedissä tarkoittaa vaan hiddenbladella täysissä energioissa listimistä. Ei mitään salamurhausta.

http://www.assassinscreed-maps.com/ Tätä sivustoa ei ole aikaisemmin ilmeisesti mainittu. Helpottaa huomattavasti noiden lippujen ja kattilapäiden metsästämistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassin's Creed

Siitä bugisuudesta, ite sain sen että pitää "salamurhata" aidosti kaikki päävihut, vaikka suurimman osan tapoin miekkataistelulla, tapoin VAIN 1 niistä like a real assasin, mutta silti sain sen, Lol.-

Tuo pitäisi olla kait sillein, että ne alustavat tehtävät on kaikki suoritettu ennen murhaa, eikä vain minimimäärä.
 
Vastaus: Assassin's Creed

Morjes, en jaksanut lukea 3sivun kaikkia viestejä, mutta kertokaahan minulle viisaat ihmiset:
Ostin assassin creed/ Prince of persia - paketin mis tuli siis kummatkin pelit nii täs on Assassin's Creed platinium ja muistaakseni prince of persia normi versio, anywei. Tässä kolme itelle herännyttä kysymystä, vastatkaa viisaat, jotka omistatte vastaavan tai oikean version pelistä.

1. ONKO TODELLAKIN NIIN,ETTÄ PELISSÄ VOI ALOTTAA VAIN YHDEN SEIVIN?! Itellä ei ole aloitus valikossa kuin "New game ja Continue"

2. Ainakun toi sälli menee nukkumaan huoneeseen nii tuleeko siinä oikeasti vain YHDEN kuvan välähdys nukkuessa vai kuuluisiko siinä tulla pidemmätkin kuvat?

3. EIKÖ PELIIN SAA TXT MISTÄÄN!!? siis englanniksi edes.

Johtuuko nämä kaikki puutteet siitä,että peli on platinium vai onko minulle myyty jtn loskaa kaupassa?
 
Vastaus: Assassin's Creed

1. ONKO TODELLAKIN NIIN,ETTÄ PELISSÄ VOI ALOTTAA VAIN YHDEN SEIVIN?! Itellä ei ole aloitus valikossa kuin "New game ja Continue"

2. Ainakun toi sälli menee nukkumaan huoneeseen nii tuleeko siinä oikeasti vain YHDEN kuvan välähdys nukkuessa vai kuuluisiko siinä tulla pidemmätkin kuvat?

3. EIKÖ PELIIN SAA TXT MISTÄÄN!!? siis englanniksi edes.

Johtuuko nämä kaikki puutteet siitä,että peli on platinium vai onko minulle myyty jtn loskaa kaupassa?

Joku vastatkoon kaikkiin, mut omalta pohjalta;

1. Ei tarkkaa muistikuvaa, mut näin voi olla kun tarkemmin ajattelee.
2. (Multa on mennyt vissiin vähän enemmänkin tästä pelistä ohi.)
3. En ite ainakaan saanut, oon sen verta kans tumpelo. Häiritsi paljon, kun en yhtään oo kielimiehiä. Ranskalaisetkin osaa enempi enkkua kun mää. Ja tuota läpätystä kun oli niin prkleesti liikaa koko pelissä vielä.
 
Ylös Bottom