Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assassin's Creed [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Tathalas sanoi:
PS. Jos pelinne päivittyi, niin loppuivatko ongelmanne? Olisi kiva kuulla palautetta, koska uskaltaisin sitten itsekin tuon pelin ehkä hankkia. ;)
Itse iskin levyn heti sisään, kun tämän luin, ja kyllähän tuo jonkin päivityksen haki. Kaatuiluongelmat eivät kuitenkaan olleet niin usein toistuvia, että voisi raportoida aivan välittömästi parannuksista, varsinkin kun peli tuli vedettyä läpi jo muutama päivä sitten. (Lue: arvostelu tulossa.)
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Pelailin tuota vielä tunnin verran tuossa, eikä näyttänyt kaatuvan. Eihän se joka kerta aiemminkaan tiltannut, mutta jos jumi iski, niin se iski yleensä ennenkuin vartti oli kulunut, joten ehkä paikkaus sitten tosiaan korjasi vanhan vian.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

ehtispä itekki pelata AC..mutta kun ei.CoD4 tulee hakattua liikaa.tunnin verran pelasin ja hyvältä vaikutti.miinuksena kyllä tekstityksen puuttuminen.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

jryi sanoi:
Pelailin tuota vielä tunnin verran tuossa, eikä näyttänyt kaatuvan. Eihän se joka kerta aiemminkaan tiltannut, mutta jos jumi iski, niin se iski yleensä ennenkuin vartti oli kulunut, joten ehkä paikkaus sitten tosiaan korjasi vanhan vian.
Mnääh, itsellä kaatui päivitetty versiokin tovin jälkeen.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Entä parantuiko ruudunpäivitys tai nykiminen ollenkaan? Itse en pääse juuri nyt testaamaan...
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Oikein mukavalta vaikuttaa n. 1h pelailun jälkeen..
Yksi pirun ärsyttävä homma tosin, joka voi johtua ihan vaan tyhmyydestäni.
Eli kun siinä mittarissa olevassa kolmiossa näkyy punaisena jos vihut tietävät sinusta, keltaisena jos epäilevät jne..
Niin minulla se on aina vilkkuvalla punaisella jos olen vihujen näköetäisyydellä, tällöin vihut eivät välttämättä tee mitään, mutta jumalauta kun se pitää jatkuvasti sitä piipitystä ! Piippailu loppuu jos blendaan, mutta ei huvittaisi jatkuvasti madella eteenpäin..
Ja se ei siis ikinä ole minulla keltaisena, eikä oikeastaan valkoisellakaan :eek:
Ja kyllä olen niissä heinäkasoissa kökkinyt, mutta silti vihut tunnistavat ellen blendaa, eli mitä teen väärin :confused:

E: Eipä mitään enää, omaa tyhmyyttähän se oli :D
Nyt on 3 murha takana, ja mahtavaa on edelleen, tekstien puuttuminen tosin varmistaa ainakin 2. läpi vetämisen kun menee puolet juonesta ohi kun on melua taustalla..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

http://www.newgrounds.com/portal/view/411493

Jos pilkkaamaan lähdetään, niin tuo on yksi parhaista, ja todenmukainenkin vielä :D
Peli ei tosiaankaan ole se mitä sen kerrottiin olevan, mutta erittäin hyvä peli joka tapauksessa, vaihteluahan se kaipaa, mutta meni ainakin tämä eka päivä tämän kanssa melko leppoisasti kun flunssassa aamusta asti paukuttanut :P
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Terve vaan kaikille ja hyvää itsenäisyyspäivää :)

Tää peli kiinnostais kovasti ja olen ajatellut hankkimista. Haluisin vielä ennen sitä tietää, kuinka hyvin se patchi on korjannut sitä paljon parjattua tilttailuongelmaa ja, että löytääkö peli käynnistettäessa haettavaksi sen patchin, vai pitääkö se kikkailla jotenkin?? Kiitos vastauksista jo etukäteen :)
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

peli löytää heti käynnistäessä automaattisesti sen patchin.ei tarvi kikkailla.ite oon oikeastaan pelannut assassinia ainoastaan vasta päivityksen jälkeen.noin 4 tuntia oon kait pelannu ja itellä ei oo jäätyny kertaakaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Itellä kaatunut ennen pätsiä 2 kertaa ja sen jälkeen ei kertaakaan. Alkaa muuten viimeiset hetket olemaan tässä pelissä, kohta läpi. Jännä nähdä miten loppuu. :)
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Itsellä kaatui kerran tuon patchin jälkeen, eli se perus kaatuminen, maailma liikkuu ja kameraa voi liikutella, mutta Altair on jähmettynyt..
Tuossa onneksi toimi vielä PS-nappula, eli ei tarvinut sammuttaa konetta kokonaan..

Ja kipenä kun ollaan, niin heti ekana päivänähän pelitunteja tuli about 7-10h :o
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Kuinkas monessa tunnissa tämä menee läpi. Ite jouluna ostan ja aattelin et paljon vie aikaa pois codista tämä peli noin suunnilleen?
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

samffa sanoi:
Kuinkas monessa tunnissa tämä menee läpi. Ite jouluna ostan ja aattelin et paljon vie aikaa pois codista tämä peli noin suunnilleen?


Itse menin läpi kolmessa päivässä (voi johtua siitä että olin kipeä.) Tunteina meni noin 14h. Kyllä siinä pelattavaa on jonkin verran. Ei tuota kauempaa jaksaisi kun toistaa samaa kaavaa koko ajan.
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Minä olen ilmeisesti yksinäni tämän kanssa, mutta itseäni tuo toisto ei haittaa, koska se mitä varten se tehdään on kuitenkin tärkein, ja sehän on tiedonsaanti.
Ihan mielelläni kuuntelen penkiltä tyyppien keskustelut, koska niissä ei puhuta samoja asioita, ja varastelu taasen on niin nopea homma että sillä nyt ei sinänsä ole edes väliä..
Nyrkkien heristelykin on ihan hauskaa hommaa, vaikkei aivoja tarvikkaan ollenkaan, varsinkin jos sattuu pari körmyä samaan kahakkaan, niin meininki paranee vaan :P

Ja taistelu on muutenkin sen verran hauskaa hommaa, ettei itselleni ole oikein selvinnyt mistä tämä peli on ne haukut saanut. Ainoa mikä itseäni häiritsee, on FPS, se ei ikinä mihinkään mahdottomiin tipu, mutta on melkein jatkuvasti sellaista pientä nykimistä esillä..

Samalla tavalla sitä toistoa löytyy räiskintä peleistä, mutta niissä siihen on jo totuttu, niin eihän silloin valiteta..
Dialogi on tosin aika heikko esitys, tai siis se on ihan laadukkaasti tehty, mutta tässä sitä toistoa rupeaakin sitten esiintymään. Ja eniten ihmetyttää, että ovat oikein palkanneet eri näyttelijät vetämään tismalleen saman lauseen kuin muut ?! Ei olisi varmaankaan ollut parempi idea antaa joka näytettelijälle pari omaa pikku replaa :rolleyes:
 
Vastaus: Assassins Creed [PS3]

Snigge sanoi:
Minä olen ilmeisesti yksinäni tämän kanssa, mutta itseäni tuo toisto ei haittaa, koska se mitä varten se tehdään on kuitenkin tärkein, ja sehän on tiedonsaanti.
Ihan mielelläni kuuntelen penkiltä tyyppien keskustelut, koska niissä ei puhuta samoja asioita, ja varastelu taasen on niin nopea homma että sillä nyt ei sinänsä ole edes väliä..
Nyrkkien heristelykin on ihan hauskaa hommaa, vaikkei aivoja tarvikkaan ollenkaan, varsinkin jos sattuu pari körmyä samaan kahakkaan, niin meininki paranee vaan :P

Ja taistelu on muutenkin sen verran hauskaa hommaa, ettei itselleni ole oikein selvinnyt mistä tämä peli on ne haukut saanut. Ainoa mikä itseäni häiritsee, on FPS, se ei ikinä mihinkään mahdottomiin tipu, mutta on melkein jatkuvasti sellaista pientä nykimistä esillä..

Samalla tavalla sitä toistoa löytyy räiskintä peleistä, mutta niissä siihen on jo totuttu, niin eihän silloin valiteta..
Dialogi on tosin aika heikko esitys, tai siis se on ihan laadukkaasti tehty, mutta tässä sitä toistoa rupeaakin sitten esiintymään. Ja eniten ihmetyttää, että ovat oikein palkanneet eri näyttelijät vetämään tismalleen saman lauseen kuin muut ?! Ei olisi varmaankaan ollut parempi idea antaa joka näytettelijälle pari omaa pikku replaa :rolleyes:
itteäni haittaa myös kaikista eniten tuo nykiminen.luulin että oon päässy siitä lopullisesti eroon ku en oo pelaillu enää PCllä.
 
Ylös Bottom