Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assembly

Vastaus: Assembly ´05 - 28-31.7.05

makedin sanoi:
Itsellä jäi epäselväksi, kuuluuko pääsylippu tietokonelipun hintaan (vai pitääkö esim. pelitaivasta varten ostaa pääsylippu + tietokonelippu = 110e)?

Kyllä sisältyy sisäänpääsy siihen tietokonelippuun. Pelkkä pääsylippu on heille jotka tulevat paikalle vain hengaamaan ja tapaamaan kavereita ilman konetta.
 
Vastaus: Assembly ´05 - 28-31.7.05

Podu sanoi:
Paitsi jos on PA

Rahan puutteeseen vetoaminen on yksi huonoimmista selityksistä. Koskaan. ;)

Ja itse en ole kyllä tuonne tulossa. Kaverit yrittävät saada pääntäni kääntymään jo kolmatta vuotta, mutta hikisten nörttien kanssa sisällä istuminen kesällä ei houkuttele.
 
Vastaus: Assembly ´05 - 28-31.7.05

Mukaan en pääse koska tämän vuoden Provinssirock on paljon tärkeämpi ;)
 
Vastaus: Assembly ´05 - 28-31.7.05

Karva sanoi:
Rahan puutteeseen vetoaminen on yksi huonoimmista selityksistä. Koskaan. ;)

Tai sitten ei, se että ei jaksa on huonompi. Jotkut eivät pääse kesätöihin vaikka olisivatkin hakeneet, jotkut eivät saa viikko / kuukausi rahaa, joidenkin vanhemmat eivät pysty antamaan lapselleen satasta noin vain, eli joillakin ei todellakaan ole varaa assyille mennä vaikka haluaisikin.

Itse lupauduin assyille lähtemään, viimevuonna kun en mennyt, nyt jo huolestuttaa se rahan meno ..
 
Vastaus: Assembly ´05 - 28-31.7.05

Podu sanoi:
Tai sitten ei, se että ei jaksa on huonompi. Jotkut eivät pääse kesätöihin vaikka olisivatkin hakeneet, jotkut eivät saa viikko / kuukausi rahaa, joidenkin vanhemmat eivät pysty antamaan lapselleen satasta noin vain, eli joillakin ei todellakaan ole varaa assyille mennä vaikka haluaisikin.

Tottahan tuo on. Niille jotka eivät syystä tai toisesta pääse paikanpäälle, mutta haluavat päästä tunnelmaan on siihenkin olemassa ratkaisu. Aikaisempina vuosina HTV-kaapelitelevisio on näyttänyt suoraa lähetystä koko tapahtuman ajan omalla kanavalla ja eiköhän näin tapahdu taas tällä kertaa. Lähetys pitäisi näkyä myös internetin kautta.

AssemblyTV
 
Vastaus: Assembly ´05 - 28-31.7.05

Podu sanoi:
Jotkut eivät pääse kesätöihin vaikka olisivatkin hakeneet, jotkut eivät saa viikko / kuukausi rahaa, joidenkin vanhemmat eivät pysty antamaan lapselleen satasta noin vain, eli joillakin ei todellakaan ole varaa assyille mennä vaikka haluaisikin.

Huomasit varmaan hymiön viestini lopussa? Hyvä.

Ja jotta nyt vielä vähän väännetään rautalangasta, niin tarkoitin tietysti ihmisiä, joilla on edes jonkin asteisia tuloja. Tällöin raha-asiat kun ovat käytännössä aina vain ja ainoastaan järjestelykysymyksiä.
 
Vastaus: Assembly ´05 - 28-31.7.05

Karva sanoi:
Huomasit varmaan hymiön viestini lopussa? Hyvä.

Ja jotta nyt vielä vähän väännetään rautalangasta, niin tarkoitin tietysti ihmisiä, joilla on edes jonkin asteisia tuloja. Tällöin raha-asiat kun ovat käytännössä aina vain ja ainoastaan järjestelykysymyksiä.

Kyllähän minä ymmärsin sinun pointtisi, mutta sinä et minun :rolleyes: .. Sinne myös menee nuoria joilla ei ole vakituloja (ja niitähän siellä on vain about 90rossaa :D ).
 
Vastaus: Assembly ´05 - 28-31.7.05

Podu sanoi:
Kyllähän minä ymmärsin sinun pointtisi, mutta sinä et minun :rolleyes: .. Sinne myös menee nuoria joilla ei ole vakituloja (ja niitähän siellä on vain about 90rossaa :D ).
Jos oikeasti haluaa lähteä Assemblyille, ei kyllä minusta 65e ole nuorillekaan paha summa. Tai tottakai enemmän kuin vakitulot omaavalla töissäkäyvälle ihmiselle, mutta ei kuitenkaan mikään ylitsepääsemätön. 65e:hän on about sama kuin kahden käytetyn pelin hinta.

Itse en tosin tuota summaa maksaisi Assemblyistä, on sitä parempaakin käyttöä rahalle :).
 
Vastaus: Assembly ´05 - 28-31.7.05

Siis 65 konepaikasta neljästä päivästä hikisten nörttien seurassa? En ymmärrä mikä tuossa kiinnostaa..

Ennen Assembly houkutti nopean netin takia, mutta nykyään jokaisella on tarpeeksi leveä letku kotona. Demoja voi katella telkkarista tai ladata netistä jos huvittaa.
 
Vastaus: Assembly ´05 - 28-31.7.05

Kukaan konsolifiniläinen menossa assyille? Jos siellä jonkinlaista miittiä heittäisi pystyyn?
Itse olen ensimmäistä kertaa assyille menossa, joten en osaa ruveta ehdottelemaan mitään paikkaa / aikaa. Joku kokeneempi jos heittäisi jotain ehdotusta?
 
Vastaus: Assembly ´05 - 28-31.7.05

Torstaina ollaan siellä jo konepaikkaa valloittamassa. Suunitelmissa on ottaa mukaan kaikki mahdolliset konsolit ja pätevä PC. Tämä ehkä tulisi tarkoittamaan yhtä "ylimääräistä" konepaikkaa jotta tila riittäisi. Tällä hetkellä suunitelmissa 3-4 henkilöä. Viime vuonna oli huikea tunnelma ja toivottavasti samanlaista saamme kokea myös tulevalla viikolla.

Mahdollisesta miitingistä ehdimme sopia Assyjen aikana vaikka näin foorumeiden kautta?
 
Vastaus: Assembly ´05 - 28-31.7.05

Voiko hauskempaa ollakkaan? En pääse Assyille, koska "No kun eihän sulla tuu ketään kaveriakaan sinne ja kun on se (tiato)kone ja kaikkee..."
 
Vastaus: Assembly ´05 - 28-31.7.05

Assyt ne vaan lähestyy uhkaavasti ja jo ylihuomenna pääsee aloittamaan neljän päivän yhtämittaisen setin seuraavalla kalustolla:

PC: Battlefield 2, Counter-Strike: Source, World of Warcraft
PS2: SOCOM 2 - U.S. Navy Seals
XBOX: Ghost Recon II, Halo 2
DVD: Star Wars Episodit 4 ja 6, Taru Sormusten Herrasta Trilogia
MUSADVD: MobyPlay, Bruce Springsteen Anthology 1978-2000
TV 21", mallia telkänpönttö

Tähän päälle vielä kaverin mukaan ottamat patarummut nintendolle ja makuupussi niille hetkille kun ladataan akkuja uutta turneeta varten. Jatkoraportointia paikanpäältä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assembly ´05 - 28-31.7.05

Luckyman sanoi:
Ei uskois noista varusteista että oot Assyille menossa. :p

Jep. Näkee, että alkuperäisidea on kuollut kokonaan. Siksipä minuakaan ei tuolla enää näy.
 
Vastaus: Assembly ´05 - 28-31.7.05

Luckyman sanoi:
Ei uskois noista varusteista että oot Assyille menossa. :p

Jep jep, nykyäänhän nuo ovat aikalailla pikkuisten CS-peelojen omat juhlat, joka ainakin laskee kovasti omaa osallistumishaluukkuuttani. Ja suhteellisen kallista hupia.

Ajattelin ensin, jos olisin mennyt ainakin Xboxin kanssa, mutta toisaalta, jaksaisinko olla siellä? Tietokone veisi aika pirusti tilaa, kun läppäriä ei löydy, jolla olisi sitten voinut irkata ja kattella nettiä. Siinä vaiheessa tarvitsisi jo kaksi paikkaa, kun toinen menisi Xboxille ja telkulle. Jos rahaa olisi käytettävissä ja läppäri löytyisi, niin menisihän sitä tonne ihan mielellään läppärin, telkun, xboxin ja cuben kanssa. :D

Alkuperäisidean "kuoleminen" ei nyt minua niin hirveästi ärsytä tai mitään, tuskinpa siellä porukka jaksaisi 3:a päivää istua vaan koodaamassa, mutta kun siellä on joka pirun toosassa sitä Counter-Strikeä ja kun siellä muutenkin on kuuleman mukaan vaikka mitä ihme hihhuleita, niin kiitos ei.
 
Vastaus: Assembly

Assyilla olen, juuri tänne tultiin.
Jos joku konsolifiniläinen tänne eksyy ja haluaa tulla ihmettelemään / morjestamaan niin rohkeasti vain olkapäähän koputtamaan.
Tuntomerkit:
- vaalea lippis
- silmälasit
- valkoinen t-paita jossa lukee enersoft edessä
- rivi e3
- wowia pelataan
- vieressä punainen paholainen (keskusyksikkö)
 
Vastaus: Assembly

Myös kotoinen kisakatsomo pääsee osalliseksi Assembly-tunnelmasta tosin ilman hikeä, kun seuraa mitä AssemblyTV tarjoaa! Näkyy netin ja HTV-kaapeliverkon kautta.

Mikrobitin sankaritoimittajat päivittävät omaa sivustoa täällä: Mbnet - Assembly ´05

:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom