Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assetto Corsa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assetto Corsa

Special Event: Italian Power / FERRARI SF15-T / Silverstone GP

Kulta-aikaa en onnistunut ajamaan. Kovin teknisen tuntuinen F1 auto. KERS:in oikeaoppinen käyttö (G29:ssä nappi R2) ei oikein itselle "auennut"...:)

https://www.youtube.com/watch?v=lQtxYArKdHg

Ferrari ja Mersu ollut lupaavassa vauhdissa F1-sarjan Barcelonan testisessioissa tällä viikolla...:)
Johtunee siitä että näissä uusissa formuloissa ei oo KERSiä :D. Se nykynen ERS toimii automaattisesti, siitä vaan säädetään sitä miten sitä käytetään ja paljonko ladataan. En tiiä miten toimii näissä special eventeissä, mutta oikeestihan sitä pitäis ladata joka toinen kierros, ja jokatoisella kaikki tehot käyttöön.
 
Vastaus: Assetto Corsa

Johtunee siitä että näissä uusissa formuloissa ei oo KERSiä :D. Se nykynen ERS toimii automaattisesti, siitä vaan säädetään sitä miten sitä käytetään ja paljonko ladataan. En tiiä miten toimii näissä special eventeissä, mutta oikeestihan sitä pitäis ladata joka toinen kierros, ja jokatoisella kaikki tehot käyttöön.

Kiitos tietoiskusta!:D
Ferrarin ratin K1 tekstin viereen syttyy valo tuosta R2 napista...sitä en tiedä vaikuttaako se mitään mihinkään...:)
 
Vastaus: Assetto Corsa

Johtunee siitä että näissä uusissa formuloissa ei oo KERSiä :D. Se nykynen ERS toimii automaattisesti, siitä vaan säädetään sitä miten sitä käytetään ja paljonko ladataan. En tiiä miten toimii näissä special eventeissä, mutta oikeestihan sitä pitäis ladata joka toinen kierros, ja jokatoisella kaikki tehot käyttöön.
Samalla tavalla se myös pelissä toimii. Kiva latailla kierroksen verran latausta ja sitten nopealla vedolla teet pienen virheen niin pitää vaan toivoa, että ehtii latailla kaiken täyteen tai tulee kaksi keräyskierrosta. Sen takia ei kannata olla yhtä sukka kuin minä :D
 
Vastaus: Assetto Corsa

Kiitos tietoiskusta!:D
Ferrarin ratin K1 tekstin viereen syttyy valo tuosta R2 napista...sitä en tiedä vaikuttaako se mitään mihinkään...:)
Tuo toimii varmaan ns overtake-nappulana eli painamalla antaa hetkellisesti täydet tehot käyttöön kaikista sähköhimmeleistä. Tosin esim sillä hotlap-profiililla on varmaan aika lailla kaikki käytössä muutenkin, että ei varmaan hirveästi silloin ole vaikutusta.
 
Vastaus: Assetto Corsa

Ajelin pitkästä aikaa tätä ja tuntuu jotenkin haastavammalta. Oliko fysiikoissa tullut päivitys PC version tasolle vai muistanko väärin? Todella hyvältä tuntui kuitenkin ja ero esim. Pcarsiin alkaa olla jo todella iso.
 
Vastaus: Assetto Corsa

Ajelin pitkästä aikaa tätä ja tuntuu jotenkin haastavammalta. Oliko fysiikoissa tullut päivitys PC version tasolle vai muistanko väärin? Todella hyvältä tuntui kuitenkin ja ero esim. Pcarsiin alkaa olla jo todella iso.

Käsittääkseni on samat fysiikat. Mut jotkut ovat todenneet asseto corsa forumin weekly hotlappien yhteydessä,ett pc:n kierrosajat on jonkin verran parempia..siis ne on todenneet jolla on pc ja konsoliversio. Tämän myös Ohjeah on vahvistanut.

Itelle tää on tarjonnut ehottomasti parhaimmat fiilikset ajopeleissä vaik ei oo privalobbyjä...kiitos ajotuntuman/fysiikoiden ja special eventien hotlappien..tosin jotkut ovat liian helppoja. Jotkut tosi vaikeita,mut kaikki on ajettavissa kullalle.:)



Special event: Edge of limit- Porsche Cayman GT4 Clubsport/Spa. Mukava auto varsinki ilman TC:tä. https://youtu.be/maGt_EnoLUk
 
Vastaus: Assetto Corsa

Special event: New Generation-Porsche 911 GT Cup 2017/Zandvoort. Oli melkonen "trampoliini" toi auto,en tykänny yhtään. No,pari positiivistakin asiaa tästä kombosta...rata on mieluinen ja ei tarvinnu kauaa tota tahkota saahaakseen kulta-ajan alitettua.:)https://youtu.be/yZ2g6wSyQaE
 
Vastaus: Assetto Corsa

Pienen tauon jälkeen tuli palattua taas Special Eventien pariin. Otin työn alle joskus aiemmin hopealle ajetun hotlapin Mercedeksen GT3:lla Zandvoortissa. Tällä kertaa pienten säätömuutosten jälkeen kulta tuli suht helposti reilun kymmenen kierroksen treenillä. Parantamisen varaakin jäi vielä reilusti, ratkaiseva kierroskin oli alkua lukuunottamatta melko heikko.

 
Vastaus: Assetto Corsa

Special event: The new black-Mclaren 650S GT3/Silverstone GP. Tää oli tosi helppo. Tänään molemmat haasteet silverstonessa mclarenin gt3 autoilla ajoin ilman luistonestoo ja tuntui paljon paremmilta/hauskemmilta.:)https://youtu.be/NP8zDWEE57g
 
Vastaus: Assetto Corsa

[video=youtube;Q_U1MOH0C4w]https://www.youtube.com/watch?v=Q_U1MOH0C4w[/video] Oli kyllä tähän mennessä ehdottomasti haastavin. Kulta-aikahan on Kimin kierros vuoden 2015 Britannian GP:n aika-ajojen viimeisestä osiosta, jossa hän kyseisen ajan ajoi. No itse onnistuin sen vihdoin alittamaan hieman yli sadasosalla. Auto ei defaulttina istunut yhtään käteen ja muutin hieman siellä sun täällä jotain. En kuitenkaan tehnyt mitään radikaaleja muutoksia.Vaikeuksia tuottivat eniten Maggots, Beggets, Chapel ja Stowe mutkat. Autoa ei niihin saanut istumaan jotenkaan kovin hyvin. Down forcea olisi saanut olla hieman enemmän, mutta eipä sitä voinut säätää, koska vain etusiipeä pystyy säätämään. Myös Ferrarin käätösäden tuntui jotenkin pieneltä ja olisi saanut olla suurempi. Rattia pitäisi kääntää rauhallisemmin ja smoothimmin, mutta rallin puolelta jäänyt päälle tuo riuhtominen ja se ei ole nopein tapa edetä. Kun tuohon kippoon pääsee sisälle se on loppujen lopuksi ihan hauska auto ajaa. Kierros voisi olla parempi, mutta olen silti tyytyväinen siihen.
 
Vastaus: Assetto Corsa

Pitihän se itsekin ottaa muiden innoittamana tuo British racing green -event työn alle. Alkuun tuntui suht helpolta, mutta lopulta kuitenkin varmaan reilut 30 kierrosta vaati, että sai kaikki mutkat edes suunnilleen kohdalleen samalla kierroksella. Ehkä Hiphein tai Pedron setupia lainaamalla olisi päässyt helpommalla, mutta päätin tällä kertaa koittaa pärjätä omillani.. Takasiipeä ja välityksiä lukuunottamatta taisikin lopulta kultakierroksella setup olla vakio.

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Assetto Corsa

Toissa päivänä olin todella kyllästynyt gt3 autoihin ja päätin jättää ne lopullisesti rauhaan. Liikaa tullu ajettua viime aikoina noilla,joista en eriyisemmin pidä. Mut eilinen välipäivä sai takkini kääntymään ja tänään otin työn alle kesken jääneen Demon on wheels hotlapin Bmw Z4 GT3/Imola.
https://youtu.be/udcdd5ay40k
 
Vastaus: Assetto Corsa

[video=youtube;Q_U1MOH0C4w]https://www.youtube.com/watch?v=Q_U1MOH0C4w[/video] Oli kyllä tähän mennessä ehdottomasti haastavin. Kulta-aikahan on Kimin kierros vuoden 2015 Britannian GP:n aika-ajojen viimeisestä osiosta, jossa hän kyseisen ajan ajoi. No itse onnistuin sen vihdoin alittamaan hieman yli sadasosalla. Auto ei defaulttina istunut yhtään käteen ja muutin hieman siellä sun täällä jotain. En kuitenkaan tehnyt mitään radikaaleja muutoksia.Vaikeuksia tuottivat eniten Maggots, Beggets, Chapel ja Stowe mutkat. Autoa ei niihin saanut istumaan jotenkaan kovin hyvin. Down forcea olisi saanut olla hieman enemmän, mutta eipä sitä voinut säätää, koska vain etusiipeä pystyy säätämään. Myös Ferrarin käätösäden tuntui jotenkin pieneltä ja olisi saanut olla suurempi. Rattia pitäisi kääntää rauhallisemmin ja smoothimmin, mutta rallin puolelta jäänyt päälle tuo riuhtominen ja se ei ole nopein tapa edetä. Kun tuohon kippoon pääsee sisälle se on loppujen lopuksi ihan hauska auto ajaa. Kierros voisi olla parempi, mutta olen silti tyytyväinen siihen.
Sisun kierros on kyllä kova! Jonkin verran tuota vielä itekin koitin...vajaan sekunnin päähän jäin kulta-ajasta. Tällä hetkellä ei auta muu kuin nostaa kädet pystyyyn liian kovan haasteen edessä.:)

Tämän "kultaaminen" oli aika helppo, mutta muutoin oli kyllä kiva kärry kurvailla!:)

Special event: A whole new toy! / Ruf RT 12 R / Zandvoort
https://www.youtube.com/watch?v=OnU3Kuh6veA
 
Ylös Bottom