Assetto Corsa

Ac3way

Well-Known Member
PC:llä toimii hyvin. Onneksi en ostanut kesällä konsoliversiota, jos siinä ei jarru toimi normaalisti. Halvalla pelin olisi kyllä Storesta saanut, kun kaikilla DLC:llä oli 9,95€. Vähän houkutti.

Enemy

Well-Known Member
PC:llä toimii hyvin. Onneksi en ostanut kesällä konsoliversiota, jos siinä ei jarru toimi normaalisti. Halvalla pelin olisi kyllä Storesta saanut, kun kaikilla DLC:llä oli 9,95€. Vähän houkutti.
Veikkaan että muilla rateilla toimii konsoleillakin. Erikoista että on jätetty tuollaiseksi, Logitechin ratti kuitenkin sieltä suosituimmasta päästä.

Gunslinger

Well-Known Member
Uuden karhea ratti hommattuna ja innoissani lähdin Assettoa ajamaan, mutta törmäsin yhteen ongelmaan.

Eli ratti on Logitech G29. Toimii muuten hyvin, mutta jarrua saa polkea kaikin voimin saadakseen 100% jarrutehon. Esim. Gran Turismossa riittää paljon vähempi. Assettoa ajaessa tuntuu että jarrupoljin antaa periksi hetkenä minä hyvänsä.

Muilla ollut samaa?
Kyllä täällä toimii jarru Assetto Corsassa, niin kuin pitää ja saa ongelmitta jarrun maximiin. Hyvin tehty jarru, eikä tarttee säätöö imo. Säätää sitten autosta jarruasetuksia mieleisekseen.
G29/PS4 kombolla ajan.

Enemy

Well-Known Member
Kyllä täällä toimii jarru Assetto Corsassa, niin kuin pitää ja saa ongelmitta jarrun maximiin. Hyvin tehty jarru, eikä tarttee säätöö imo. Säätää sitten autosta jarruasetuksia mieleisekseen.
G29/PS4 kombolla ajan.
Mikähän mulla sitten mättää. Vaikea uskoa viallisiin polkimiinkaan kun muissa peleissä tuntuu toimivan normaalisti.

Gunslinger

Well-Known Member
Mikähän mulla sitten mättää. Vaikea uskoa viallisiin polkimiinkaan kun muissa peleissä tuntuu toimivan normaalisti.
Ei tiedä, onks orkkis jarru, vai modattu? Mulla orkkis. Onko peli päivitetty uusimpaan versioon?

Edit. Toisaalta kuultua. 1. Vanhalla versiolla tehdyt auton setupit voi tehdä ongelmaa. 2. Polkimet kannattaa painaa kertaalleen pohjaan ennen kuin menee ajamaan.

Viimeksi muokattu:

Enemy

Well-Known Member
Ei tiedä, onks orkkis jarru, vai modattu? Mulla orkkis. Onko peli päivitetty uusimpaan versioon?

Edit. Toisaalta kuultua. 1. Vanhalla versiolla tehdyt auton setupit voi tehdä ongelmaa. 2. Polkimet kannattaa painaa kertaalleen pohjaan ennen kuin menee ajamaan.
Orkkis kuntoinen setti on, vasta ostettu. Päivitykset yms. kunnossa.

En tiedä mitä tein, mutta tänään kun testasin tuota niin jarruongelma olikin poissa. Mielestäni ihan samalla tavalla käynnistin pelin ja suoraan ajamaan, vieläpä samalla autolla kuin viimeksi. Täytyy seurailla ilmeneekö tuota uudestaan.

Gunslinger

Well-Known Member
Orkkis kuntoinen setti on, vasta ostettu. Päivitykset yms. kunnossa.

En tiedä mitä tein, mutta tänään kun testasin tuota niin jarruongelma olikin poissa. Mielestäni ihan samalla tavalla käynnistin pelin ja suoraan ajamaan, vieläpä samalla autolla kuin viimeksi. Täytyy seurailla ilmeneekö tuota uudestaan.
Se on varmaan viimeks kalibroinut sun jarrun vähän vääriin.

Enemy

Well-Known Member
Se on varmaan viimeks kalibroinut sun jarrun vähän vääriin.
Voipi olla. Peli ja koko pleikkari käynnistetty tässä välissä monta kertaa uusiksi ja aina oli sama ongelma, nyt sitten vain yhtäkkiä toimi. Hyvä niin, mukava tätä on ratilla ajella kun vertaa esim. Gran Turismoon. Forcet vähän eri luokkaa kun Turismossa niitä ei tunnu olevan juuri ollenkaan.

Gunslinger

Well-Known Member
Voipi olla. Peli ja koko pleikkari käynnistetty tässä välissä monta kertaa uusiksi ja aina oli sama ongelma, nyt sitten vain yhtäkkiä toimi. Hyvä niin, mukava tätä on ratilla ajella kun vertaa esim. Gran Turismoon. Forcet vähän eri luokkaa kun Turismossa niitä ei tunnu olevan juuri ollenkaan.
Juu on tää ihan eri luokkaa.

Turismossa kannattaa muuten tiputtaa ne efekti forcet alas 1-2, paranee hiukan. Muistaakseni muuten ei anna erinlaisia tuntumia, kun ne clippaa ylitte.

Ylös Bottom