Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Assetto Corsa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Assetto Corsa

Ohjeahh:n ja Qpedroq:n videoitten innostamana koitin pagani huayra/nurburgring-gp hotlappia. Hopean alitin helposti,mut kulta tuotti vähän hankaluuksia. Monesti väliaikojen perusteella olin jo alittamassa kulta-ajan,mut viimesessä shikaanissa tuli aina hylky tai spinnaus.
Viimein onnistuin nappaamaan kullan reilulla 0.2s. Yhes mutkas meni reilusti leveäx,ei tullu hylkyä kuiteskaan ja jatkoin ajamista ja onnistuin viimein shikaanissakin.:)

https://youtu.be/QEUQlTSDEQg
Tämä oli tosiaan ihan kiva HOTLAP...taisit muuten alittaa tuossa kulta-ajan reilulla 1,2 sekunnilla?;)

Tämä oli tosiaan ihan kiva HOTLAP...taisit muuten alittaa tuossa kulta-ajan reilulla 1,2 sekunnilla?;)

Katos vain,niinpäs alitin. Mistähän mä sen 2.05 ajan oon kahtonut kulta-ajax.:)

Koitin just GRA Challenge hotlappia bmw m3 e30/silverstone gp. Tuntuu olevan kohtuu haastavat ajat. Kulta 2.23, hopea 2.24, pronssi 2.25.

Pronssin sain alitettua,mut kultaan saa taas varmasti jonkun aikaa reenata. 7 viimestä hotlap haastetta ollu semmosia mis on autoissa ollu abs ja tc,joten oli eka kiekat vaikeea,ku ei pystykkään survasta jarrupoljinta surutta pohjaan. No,eiköhän se siitä taas kellokin ala tykkäämää,ku saa kiekkoja alle.:)

Edit: Ei toi ollutkaan paha..https://youtu.be/eg16VnnZv94

Viimeksi muokannut moderaattori:

Toi ktm x-bow r on hauska auto,mut barcelona-moto hoplap oli tosi helppo. Kulta-ajan alittamiseen ei paljon vaadita...https://youtu.be/qGsARMUVUSo
Kylläpäs tulee nyt hipheillä kultamitaleja ihan liukuhihnalta.. : P

Joskus kauan sitten tuota X-Bowia testasin pikaisesti, enkä tainnut saada edes pronssia rikki. Jäänyt vähän kammo koko autoon, kun Project carsissa tuntui niin karmealta. Pitänee kyllä koittaa jossain kohtaa uusiksi.

Kombona el clásico: M3 Nyrrellä :p
[video=youtube;1Ev9gPj7hlE]https://www.youtube.com/watch?v=1Ev9gPj7hlE&t=7s[/video]

Bmw m3 ja magione tuntui vaikeelta,mut otti luistoneston pois,ni tulihan se kulta sieltä lopulta.:)

Itse ajoin tuon luistonesto päällä, ei ilman luistonestoa tuntunut pääsevän mihinkään.. Liian raskas kaasujalka. Tuota taisi joutua kyllä jokusen kerran yrittämään.

Itse ajoin tuon luistonesto päällä, ei ilman luistonestoa tuntunut pääsevän mihinkään.. Liian raskas kaasujalka. Tuota taisi joutua kyllä jokusen kerran yrittämään.

Mä taas en päässy mihkään tc päällä..tai no pronssin ajoin. Ois ehkä saanu kullanki tc:llä,mut oli ainaski hauskempi ajaa ilman.:)

Sais jo tulla uuet hotlapit,tosin mulla on kaikki nordslaiffin ja osa gt3 hotlapeista ajamatta. Ja joitakin on vasta hopeella.

Gt3 autot ei ainakaan vielä innosta..jotenki tylsiä.

Finbaekin pari videoo nordslaiffista on vähän nostanut intoa aja green hell hotlapit.:)

Mä taas en päässy mihkään tc päällä..tai no pronssin ajoin. Ois ehkä saanu kullanki tc:llä,mut oli ainaski hauskempi ajaa ilman.:)

Sais jo tulla uuet hotlapit,tosin mulla on kaikki nordslaiffin ja osa gt3 hotlapeista ajamatta. Ja joitakin on vasta hopeella.

Gt3 autot ei ainakaan vielä innosta..jotenki tylsiä.

Finbaekin pari videoo nordslaiffista on vähän nostanut intoa aja green hell hotlapit.:)

Joo kohtuu tylsähän tuo kyllä luistonesto päällä oli ajaa.

Olin näköjään pleikkarille ottanut sittenkin videot talteen tuosta omastakin vedosta.

https://youtu.be/mWFGjC11Tyo

Aika erilainen ajotyyli meillä ilmeisesti tuossa eventissä, jos vertaa miten paljon enemmän pitää sulla mutkissa renkaat meteliä. Aika tarkalleen sama vauhti kuitenkin, taas kerran. Harmi, kun ei tullut otettua videota, missä näkyisi ratin liikkeet.

Nordschleife-eventit taitaa olla itselläkin kaikki ajamatta. Muutamaa on tullut kyllä nopeasti testattua, mutta ei ole vielä aika riittänyt alkaa kunnolla yrittämään.

Joo kohtuu tylsähän tuo kyllä luistonesto päällä oli ajaa.

Olin näköjään pleikkarille ottanut sittenkin videot talteen tuosta omastakin vedosta.

https://youtu.be/mWFGjC11Tyo

Aika erilainen ajotyyli meillä ilmeisesti tuossa eventissä, jos vertaa miten paljon enemmän pitää sulla mutkissa renkaat meteliä. Aika tarkalleen sama vauhti kuitenkin, taas kerran. Harmi, kun ei tullut otettua videota, missä näkyisi ratin liikkeet.

Nordschleife-eventit taitaa olla itselläkin kaikki ajamatta. Muutamaa on tullut kyllä nopeasti testattua, mutta ei ole vielä aika riittänyt alkaa kunnolla yrittämään.
Mites sul on rengasäänet valikossa? Mul taitaa olla täysillä.

Kappas, en tiennytkään että siellä on semmoinen valinta. Mulla on näköjään 50% eli varmaankin oletusarvossaan. Sillähän tuo siis varmaan sitten selittyykin.

En muista mitä autoo ajoin,ni laitoin jarru/rengasäänet täysille..oli helpompi "hallita" lukkojarrutukset.

Yritin kullata ford gt40/monza 66 hotlappia.Aikasemmin oon ajanu sen hopeelle,nytkin siihen kykenin.Menin varikolle ja menin tekemään ruokaa. Sit myöhemmin jatkoin ja huomasin eka mutkaa lähestyessä,ett en näe jarrupaikkoja auringonpaisteen takia. Ja joissakin oli pito selvästi huonompi,ku session alussa. Lopetin session ja katsoin tiedot säästä,ajasta ym. Sessio alkaa klo16.00 pelissä,joten mitä kauemmin samaa sessiota ajaa,aurinko laskee ja pito huononee.

En aikasemmin oo kiinnittäny ajakulkuun mitään huomiota. Esim mulle vaikee moby dick haaste alkaa 9.00 pelissä,joten varmaan kannattais laittaa sessio käyntiin ja lähteä vaik kauppaan ym. Ja vaik 4tunnin kuluttua jatkaa,jolloin kello ois 13.00 ja ehkä pito ois parempi.:)

Digital Bros on ostanut Kunos Simulazionin. Tarkemmin asiasta on kerrottu Racedepartmentin foorumilla. 505 Games, joka on tehnyt tuon Assetto Corsan konsolikäännökset on Digital Bros:in omistuksessa.
Tuo on vähän sellainen juttu, mikä voi vielä osoittautua hyväksikin asiaksi, olettaen että saavat tämän myötä vähän lisäresursseja yms. Mutta toisaalta se, että tuo Digital Bros on myös heikon konsoliversion julkaisusta vastanneen 505 gamesin takana, ei taas sitten välttämättä niin hyvää lupaa kokonaisuuden kannalta. Ovat kuitenkin varmaan ainakin osaltaan vastuussa siitä, että peli puskettiin väkisin markkinoille niin keskeneräisenä. Saa nähdä.

Tuossa vielä Kunoksen Marco Massarutton selvennystä asiaan:

By today, Kunos Simulazioni is part of Digital Bros Family, and me and Stefano by today are shareholders of Digital Bros. That's it. We are still the founders of Kunos, we are still IN, also keeping our respective positions and responsabilities, with just few exceptions: the budget we'll manage by now doesn't come anymore from our personal profits, but from Digital Bros, our bigger AC fan. Keeping the same policy, strategies, DNA, development team, goals. So, if this news would not been made public, you couldn't realize that something is changed, because - by a gamer/simracer point of view - nothing is going to change.

The reason why this news comes like a bombshell is because Digital Bros is a listed company, therefore this kind of operation must a) kept confidential until the negotiation is over, b) go public when is done. That's it.

For whom are afraid that today a piece of their simracing world has gone, let me remind them that Digital Bros has published - under its label 505Games - the console version of Assetto Corsa, and it doesn't seem to me that AC on PS4/XB1 is an arcade game: definetely it isn't. Therefore, before to scream in any direction that "Kunos has been bought, The World is Over", please sit down, breath and think. Because the only news you should be interested is that by today, we have more resources, time and power to do our job, even better than before.

So: think easier, live better, stay strong. The Future is Bright.
Have a nice weekend

Tommosen bongasin AC foorumilta "ps4 reporting idiots" ketjusta.
We hope to give you more info on where we're at with private lobbies next week! Stay tuned.
AC_CM505, Today at 10:55 AM

Alesi says, step on it. Lotus Exos 125 / Mugello.

https://www.youtube.com/watch?v=EaAVmxjnhyU

Olipa virkistävää ajaa välillä vauhdikkaampi Special Event! Vaikka -TC off- asennossa päästeli menemään, niin pitoa löytyi yllin kyllin...:)

Pitäs varmaan iteki koittaa tota ku ei oo pitkään aikaa ajautkaan. Hyvinhän se vanhukselta myös formulat(kin) kulkee.:)

En ny muista,ett oliko noissa DRS,en ainakaan nähnyt sun käyttävän sitä.?

Ylös Bottom