Tämä peli on kyllä ollut erinomainen muistutus siitä mikä on hyvän ja erinomaisen pelin ero.
Erinomaista peliä pelatessa alkaa harmittaa kun tarinan juoni lipuu kohti vääjäämätöntä lopputaistelua pahaa vastaan, kaikki aseslotit on jo täynnä, hahmot on kehitetty melko pitkälle ja valikot pursuaa mitä erilaisempia itemejä, joista et tiedä edes mitä ne tekee ja kaikki viittaa, että se kerrostalon kokoinen loppupomo on tuossa nurkan takana, mutta haluat yrittää viivyttää mahdollisimman kauan sinne menoa, koska et vaan yksinkertaisesti halua, että hauskuus loppuu.
Tosin tämä peli onnistui yllättämään siinäkin ja kun kerrostalon kokoinen hirviö oli pistetty matalaksi ja olin henkisesti valmistautunut jo uusintakierroksella niin koko ajan arvattavissa ollut sivujuonenkäänne, jonka ajattelin olevan petaus jatko-osaa varten muuttuikin yhtäkkiä uudeksi pääjuonen käänteeksi ja jumalauta taas mennään!
Kentäthän on melko suoraviivaisia putkijuoksuja ja jokaisen putken päässä on vastus kuten 'formaattiin' kuuluu, mutta peli heittää senkin suhteen kierroksia lisää ja on jopa melko tavanomaista, että ison vastuksen jälkeen eteen heitetään yllättäen vielä isompi vastus, ilman välitankkauksia.
Viimeks tälläisen pelifiiliksen on tarjonnat Zelda botw, vaikka tässä välissä ollut muitakin erinomaisia Switch tekeleitä.
Ainuat ärystyksen aiheet tähän mennessä on, että peli pyörittää paljon samoja lokaatioita, olen nyt käynyt kolmesti samalla torilla pyörähtämässä ja tuntuu, että voi vittu taas tänne, mutta sitten taas muistat, että itse asiassa siellä yhdessä nurkassa oli se salari minne ei päässyt ilman X-legionia ja nyt mulla on se, joten käydääs tsekkaa se mesta. Ja selvennykseksi vielä, että torilta on joka kerta auennut uusi paikka mihin pääsee, joten uuteen mestaan mennään vain torin kautta.
Toinen asia on, että hahmo ei osaa hypätä, se on pelistä riippumatta aina outoa asia, joka itseäni häiritsee.
Tässä muuten erinomainen review video kys. pelistä, 14min, eli aika pitkä, mutta kertoo pelistä erinomaisesti humoristisella otteella liikaa spoilaamatta. Lopussa myös hyvää pohdintaa ja selvitystä arvostelutrolleista, joista tämäkin peli kärsii