Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Asura's Wrath [PS3/X360]

Hinin

Active Member
8435d1326442816-asuras-wrath-hype-azura-wrath-s.jpg


Alustat: Ps3, X360
Julkaisija: Capcom
Kehittäjät: CyberConnect2
Tuottaja: Kasuhiro Tsuyachiya
Genre: Seikkailu, mättö (Beat 'em up)
Pelitilat: Yksinpeli
Julkaisu: helmikuu 24, 2012
Lisätietoja: Asura's Wrath - Wikipedia, the free encyclopedia

Mistäs sitä alkaisi? Kaveri oli ladannut pleikkarilleen tämän pelin pelattavan demon ja katselin sivusta hengästyneenä, kun hän väänsi demon läpi. Aivan uskomatonta menoa ja meininkiä. En ole varma latasiko kaveri tämän demon jenkkitilillään, mutta silti suosittelen kokeilemaan teosta, mikäli se latauspalvelustanne löytyy! God Of War jää kevyesti taakse meiningissä, vaikka eihän tämä ihan samaa edusta. Silmiin pisti erityisesti animetyylinen ylilyöminen ja dragonball-henkinen taistelu, joskin sankari oli omaan makuuni paljon miehekkäämpi kuin ko. sarjassa esiintyvät hahmot. Ilmeisesti pelin rakenne on myös episodimainen animetyyliin, joten genren ystävät odottakaa herkkua ja kokeilkaa! Tekijöiden tavoitteena on juuri ollut hengästyttää ja antaa mielikuva siitä, että ovat hulluja. Ei se kauas heitä, vaikka pienimuotoista tietoa minulla alunperin aiheesta olikin. Tekstiversioon tutustuin pelit-lehdestä, joskaan se ei todellakaan antanut täyttä kuvaa sisällöstä.

Laitan tähän videoita liitteeksi vielä, niin saatte tutustua. Suosittelisin silti, että lataatte demon ja kokeilette. Ei nimittäin pääse lähellekään sitä tunnelmaa videoilla, kuin itse pelidemolla.

[video=youtube;1PCDxS8uJFQ]http://www.youtube.com/watch?v=1PCDxS8uJFQ[/video]

[video=youtube;4gkC8enHJnc]http://www.youtube.com/watch?v=4gkC8enHJnc&feature=relmfu[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Asura's Wrath [HYPE]

Kokeilin demoa ja ei oikeen iskenyt muhu. Tuntu vaa jotenki tylsältä ja se tähtääminen, onko se joku move juttu jota pitää koittaa tatilla vääntää?
 
Vastaus: Asura's Wrath [HYPE]

Kokeilin demoa ja ei oikeen iskenyt muhu. Tuntu vaa jotenki tylsältä ja se tähtääminen, onko se joku move juttu jota pitää koittaa tatilla vääntää?

Ei tietääkseni ole mistään move-jutusta kyse, vaan ihan kummallekin alustalle tulee. Tähtäykseen en ota kantaa, mielestäni siinä oli se automaattinen ampuminen (kolmio) kuitenkin mukana, joten mitään tähtäämistä ei edes pahemmin tarvinnut. Kunhan vain ohjasti hahmoa ja räiskytteli menemään. Tuon ampumisen perusteella ei kannata tuomita peliä, luulen että se ei kuitenkaan ihan pääosa sitä peliä ole. Erityishuomiona se, että melko surkea pelaaja täytyy tosiaan olla jos tuota demoa ei pääse läpi. Niin mutkattoman sujuvasti kaverikin vetäisi tuon läpi. Eihän tietenkään tämä kaikkia miellytä, mutta omaan makuun oli pullistelussa voimaa!

Edit; modet vois lisätä jonkun kuvan tuonne aloitusviestiin, jostakin syystä ei anna minun laittaa minkäänlaista kuvaa ns. oikeassa suhteessa aloitusviestiin. En vain osaa. :D

Edit2: En boksipuolelta (en edes jenkkitilillä, en vain osaa?) löytänyt demoa, joten kyseessä tod.näk. psn-jenkkitilin lataustuotteesta? Joku voisi vahvistaa, kun pleseä ei möksästä löydy. :)
 
Vastaus: Asura's Wrath [HYPE]

Löytyy storesta demo ladattavaksi , kokoa on : 674,73 Mb .

Edit.Latasin ja kahen pomo mätön jälkeen täytyy sanoa että aivan loistava!en ole ennen kuullu koko pelistä , kiitokset Hininille esittelystä , tää on pakko ostos Kingdoms of Amalurin ja mass effect 3:sen lisäksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Asura's Wrath [HYPE]

Boksille latasin demon (olisikohan vain kultajäsenille) ja isot naurut tuosta kyllä sai. Todella överiksi ylilyötyä QTE-mäiskettä ja karmeaa dialogia. Jotenkin niin japanilaisen näköinen, oloinen ja kuuloinen peli, että tuosta nauttiakseen tarvinnee olla ko. kulttuurin fani. Sanomattakin selvää, että itse en ole.
 
Vastaus: Asura's Wrath [HYPE]

Boksille latasin demon (olisikohan vain kultajäsenille) ja isot naurut tuosta kyllä sai. Todella överiksi ylilyötyä QTE-mäiskettä ja karmeaa dialogia. Jotenkin niin japanilaisen näköinen, oloinen ja kuuloinen peli, että tuosta nauttiakseen tarvinnee olla ko. kulttuurin fani. Sanomattakin selvää, että itse en ole.

Samaa mieltä. Aivan hirveästi tuli noita ''näpyttele ympyrää'', ''paina sitä paina tätä'' -juttuja. Toisessa vastuksessa kun sai vähän liikkua itsekin niin oli jo paljon parempi, mutta harmi kun jäi niin pieneksi osaksi se.
 
Vastaus: Asura's Wrath [HYPE]

Itellä jäi nyt kokeiltuani sellainen maku tuosta QTE-naputtelusta, että ne ei olleet kovin vaativia, vaan paremminkin tukivat tuota tyyliä. Lähempänä Dragonball-meininkiä kuin dragonball-pelit itse. Mielenkiintoista sitten nähdä millainen itse peli on ja löytyykö suvantovaiheita lainkaan. Jos tuollaista pelkkää tykitystä on, niin voi olla että käy tylsäksi pidemmässä juoksussa. Minuun kyllä upposi ja oikein jäi harmittamaan kun demo loppui kesken. :p
 
Vastaus: Asura's Wrath [HYPE]

Ei kyllä oikein meikäläistäkään sytyttänyt. Ihan menevää mättöä, mutta kauheat ääninäyttelijät pilasivat paljon animehenkisyyttä ja peli ei muutenkaan ollut ainakaan demossa mitenkään kauhean vakuuttavaa audiovisuaalista tykitystä. Alun muutaman minuutin jälkeen toivoi jo demon loppuvan. Toivottavasti valmiista pelistä löytyisi tuo japanin kieli valittavana. Sellanen metacriticin keskiarvo 72 on oma veikkaukseni pelin vastaanotolle pelimediassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Asura's Wrath [HYPE]

Tulihan tämä testattua. Ihan kohtalaisen hauskaa tuo demon verran oli, mutta ei tuollaista samanlaista jaksaisi montaa tuntia putkeen. Hahmojen design ei myöskään ollut laisinkaan makuuni.
 
Vastaus: Asura's Wrath [HYPE]

Tällainen peli tarvitsee loistavat äänet ja kunnolla bassoa toimiakseen. Valitettavasti subbari ei päästä juuri pihaustakaan. Todella iso moka. Japanilainen ääninäyttely olisi myös aika must. Muuten tuossa olisi kyllä ihan potentiaalia tuollaiseksi mahtavan överiksi vedetyksi eeppiseksi tykitykseksi.
 
Vastaus: Asura's Wrath [HYPE]

Jeps, toivottavasti saavat korjattua nuo mokat valmiiseen versioon ja mikä tärkeintä olisi mukavaa jos japsiraita löytyisi. Toki tuo nykyinenkin menettelee, mutta näin jälkikäteen ajateltuna pystyisin ehkä tunnelmoimaan paremmin vielä, jos olisi japsi ähinät ja murinat. Ääripullistelu kyllä vaatii muhkean äänimaailman. :D
 
Vastaus: Asura's Wrath [HYPE]

Edit; modet vois lisätä jonkun kuvan tuonne aloitusviestiin, jostakin syystä ei anna minun laittaa minkäänlaista kuvaa ns. oikeassa suhteessa aloitusviestiin. En vain osaa. :D

Fiksailin isomman kuvatuksen aloitusviestiin.

Peliä en ole vielä testannut, mutta videoiden perusteella meno on tyylikkään ylilyötyä. Peli kiinnostaa ehkäpä eniten siksi, ettei vastaavia pelejä ole juurikaan markkinoilla. Miten tuon edes luokittelisi? Raideräiskintä, Beat 'em up, kolmannen persoonan toimintapeli vai jotain ihan muuta?
 
Vastaus: Asura's Wrath [HYPE]

No demon perusteella en osaa sanoa muuta kuin että taistelut on todella övereitä, nappulan hakkausta, QTE-hässäköitä ja sitten tuollaista raidemaista räimistelyä niissä oli. Hirveästi mitään seikkailua tosiaan ei ollut, tekisi kyllä erityisen hyvää varmaan pelille ne suvantovaiheet.
Tuntui kovasti siltä kuin olisi pelannut animesarjaa, jossa über-iskut löytää kohteensa ja vaikka kaikki toivo on mennyt, sankari nousee ja kurittaa vihulaisia. Jos ei muuten, niin vaikka yhdellä kädellä kun muut on murskattu. :D
 
Vastaus: Asura's Wrath [HYPE]

Odotin tätä aikalailla, siitä asti kun näin ensimmäiset kuvat. Demon jälkeen olo oli aika kovasti pettynyt...epämääräistä nappulanräimimistä ja huono pelattavuus muutenkin. :rolleyes:

Grafiikka ja koko överiksi vetäminen (siis TODELLA överiksi) olivat toki huikeita. Japaninkielisillä äänillä olis varmaan vielä makeampi.

Jätän ostamatta.
 
Vastaus: Asura's Wrath [HYPE]

Tuli kokeiltua demoa ja alkujärkytyksen jälkeen oli täyttä rautaa. Tärkein asia pelissä on se, että se ei todellakaan ota itseään liian vakavasti ja tietyt asiat ovat niin absurdeja, että niille voi vaan nauraa. Ymmärrän hyvin, että kaikille tälläinen meininki ei sovi mutta itselleni jäi erittäin positiivinen kuva ja virkistävää pelata jotain, täysin massasta poikkeavaa. Tulee hankittua aika heti pian julkaisun jälkeen ja tämän kanssa on varmasti unohtaa rankan päivän murheet ja stressit. Kyllä ne japsit vielä jotain osaa tehdä.
 
Vastaus: Asura's Wrath [HYPE]

Hirveästi mitään seikkailua tosiaan ei ollut, tekisi kyllä erityisen hyvää varmaan pelille ne suvantovaiheet.

Muuten peli kyllä vaikuttaisi tuhon ja pullistelun mittakaavassa olevan lähestulkoon juuri sitä mitä olen odottanut viimeisen kymmenen vuotta. Eihän tuollaisesta voi olla pitämättä.

Hahmojen design ei myöskään ollut laisinkaan makuuni.

Tästäkin olen eri mieltä. Kokonaisuus ei ole paras mahdollinen mutta hahmoissa oli kuitenkin joitakin sellaisia yksityiskohtia joista tykkäsin melkolailla.
 
Vastaus: Asura's Wrath [HYPE]

Juuri tuli kokeiltua demoa, ja upposi kuin k*si lumeen. Pakko ostaa kun ilmestyy.
 
Vastaus: Asura's Wrath [HYPE]

Kuten jo ennakkoon on ollutkin tiedossa, niin kyllä tämä tulee mielipiteitä jakamaan.
Ei tämä missään nimessä ihan pelkkää QTE naputtelua ole mutta paljon sitä on. Itseä ei ole haitannut. Olen luullakseni puolivälin tienoilla ja minuun tää totaaliöveri tyyli iskee ihan täysillä. Tarina sinänsä on ollut vähän yllätys sillä se on minusta ainakin tähän mennessä ollut todella hyvä ja omannut maanläheisempiäkin teemoja, vähän.
Suvantoja ei hirveästi ole mutta pari ihan mukavaa poikkeusta on tullut vastaan. Episodit ovat myös melko lyhyitä joten mäiskeestä on helppo pitää taukoa jos alkaa pukata ähkyä.

Saa nähdä mitä loppupuoli tarjoaa mutta tähän mennessä on ollut mahtavuutta.

Niin ja valittavana on tosiaan niin japanin- kuin englanninkielinenkin ääniraita. Itse lähdin luonnollisesti japanilaisella koska en oikein osaa kuvitella miltä toi reuhaaminen kuulostais englanniks. Pakkohan se on joskus koittaa toki. :D
 
Ylös Bottom