Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ATV Offroad Fury 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JuRka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

JuRka

Member
Kyseisen pelisarjan ensimmäinen osa oli mielestäni varsinainen mestariteos ainakin moninpelin ja ohjattavuuden osalta ja kakkonenkin on nauttinut suosiota kriitikoiden keskuudessa Jenkkilässä.
Nyt kysyisin, että olisiko kenellään tietoa tämän pelin julkaisusta Wanhalla Mantereella?
Olisi nimittäin kovassa odotuksessa.

"Pitäisi" ilmestyä kevään aikana, varmasti tuleekin. Ikävä yllätys USA-versiossa oli se, että se ei tue nettipelaamista kuin Sonyn oman virallisen Ethernet-adapterin kautta. 3rd Party laiteet evitä toimi pelin kanssa.

Ev

SWEET!
Toivottavasti tuleekin sitten keväällä.
NHL Hitz 20-03, TimeSplitters2, PES2 ja ATV Offroad joutuu pitämään moninpelipelaamista pystyssä siihen asti.

Näiden sivujen ilmestymislista näyttää että se ilmestyisi jo 7.2.2003.
Minä myös odotan kyseistä peliä hyvän ykkösosan jälkeen:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Näiden sivujen ilmestymislista näyttää että se ilmestyisi jo 7.2.2003.
Minä myös odotan kyseistä peliä hyvän ykkösosan jälkeen:)
Ilmestymislistoilla olevan pelin nimi on ATV: Quad Power Racing 2, ei ATV Offroad Fury 2 ja julkaisijana on Acclaim, ei Sony.
Väärä peli.
Eli luotetaan tuohon Everlastin ilmoittamaan kesä-julkaisuun.

Ainakin IGN sanoo, että Quad Power 2 keskittyy enemmän SSXmäiseen temppuiluun, kun taas Offroad 2 keskittyy enemmän kilpailuun.

Veikkaanpa että saa jonkun seitsemän pistettä kymmenestä tuo Quad Power 2.

Ai niin, linkki IGN:n tekemään ATV Offroad Fury 2:n arvosteluun.
http://ps2.ign.com/articles/377/377121p1.html

ATV OfFROAD2

Joo itsekin olen sarjan suurimpia faneja. Ykköstä tuli pelattua about 100h viikkossa yli vuoden ajan. 2:nen on tulossa ja olen saanut jo saksan maalta PAL-demon oheisesta pelistä siinä on 2 rataa aivan mahtava peli näiltä tiimoilta ; 9

Re: ATV OfFROAD2

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikomail
Joo itsekin olen sarjan suurimpia faneja. Ykköstä tuli pelattua about 100h viikkossa yli vuoden ajan. 2:nen on tulossa ja olen saanut jo saksan maalta PAL-demon oheisesta pelistä siinä on 2 rataa aivan mahtava peli näiltä tiimoilta ; 9

Viikossa on 168h, josta normaali ihminen nukkuu kolmenneksen eli 56h. Jäjelle jää siis 112h, joten käytit siis viikossa vain 12h muuhun, kun tuon pelin pelaamiseen. Olet kyllä melkoinen fani;)

ATV Quad Power Racing 2 on todella hyvä. Tosi samanlainen kuin ATV 2, valtava määrä erilaisia pelitiloja, mutta PS2:lla EI nelinpeliä, vain kaksinpeli. Sonyn ATV 2:ssa on neljän pelaajan splitscreeni.

Ev

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic
Onkos kyseinen peli jo julkaistu? Paria kauppaa nopeasti vilkuilin mutta ei tuottanut tulosta.

Oudosti on kyllä koko peli häipynyt kaikilta julkaisulistoilta??

No, nyt on kesä mutta pelistä ei ole tietoakaan eikä Sonyn julkaisulistoiltakaan löytynyt julkaisupäivämäärää.
Onkohan euroversio haudattu kokonaan vai miksi siinä kestää näinhelvetin kauan?

Ainakin GameFAQSin pelitiedoissa lukee että eurojulkaisu on varmistettu.
http://www.gamefaqs.com/console/ps2/data/30435.html
Tiedä häntä miten paikkaansapitävä toi tieto sitten on...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
No, nyt on kesä mutta pelistä ei ole tietoakaan eikä Sonyn julkaisulistoiltakaan löytynyt julkaisupäivämäärää.
Onkohan euroversio haudattu kokonaan vai miksi siinä kestää näinhelvetin kauan?
Nyt se on sinne ilmestynyt ja julkaisu on jo 17.9.
Nettipelistä ei vaan löydy mainintaa. Toivottavasti ei ole jäänyt matkan varrelle...

Per*ele!
Meikä melkein ostais vaikka uusimman Army Menin jos siitä löytyis nettipeli, mutta kun ominaisuutta tiputellaan kaikista mielenkiintoisistakin euro-julkaisuista.:mad:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Per*ele!
Meikä melkein ostais vaikka uusimman Army Menin jos siitä löytyis nettipeli, mutta kun ominaisuutta tiputellaan kaikista mielenkiintoisistakin euro-julkaisuista.:mad:
Kunhan eivät pudota jaetun ruudun nelinpeliä niin meikäläinen on ERITTÄIN tyytyväinen.

EDIT: Kävin katselemassa hieman, mutta en nähnyt peliä.
GameFaqs ilmoittaa julkaisupäiväksi 3.10.2003

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom