Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Auto vaihtoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Asiatonta keskustelua...
Puma on lähdössä vaihtoon. Ajattelin tilalle uutta Poloa. Ideoita/ehdotuksia? Hintaluokka n. 120tmk varusteineen, sillä en halua mitään karvalakkimallia.

Kannattaa tarkistaa Seat:in tarjonta. Muutamalla tutulla on näitä uusia malleja ja yleinen mielipide tuntuu olevan, että ovat laadukkaampia kuin VW (ja paremman näköisiä (IMHO)).

Ibiza ja Cordoba näyttäisivät sopivan hintaluokkaasi.

Itsellä oli viikon välimerenlomalla vuokralla Seat Leon 1.6 ja oli kyllä todella hyvä auto. Minusta oli parempi kuin viime vuonna vielä omistamani Opel Astra Sport 2.0 (G-sarjaa, eli tämä uusin malli). Kulutus oli hyvin kohtuullinen, tuo 1.6 vei sekalaisessa ajossa (suurimmalta osalta p-rallia kylällä) noin 7l/100km. Kerkesin viikossa tuolla noin 700km ruuvaamaan... :)

-PV-

Aika kaivaa vanha thread esiin.
Nyt olisi harkinnassa Citroen C3. Tarpeeksi perverssin näköinen bilikka mulle.
Onko kokemuksia?

Mattamusta? Tottakai! Ja liekit tehty keulaa sprayllä! :D

Frank, unohdit corollasta karvanopat.

Koeaja Opel Vectra. Erittäin miellyttävä ajaa. Itse ostin vm. -98 vectran. Siinä on kaikki herkut (ilmastointi yms.). Olen ollut hankintaani tyytyväinen, siis hinta-laatusuhde.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saato
Opel Vectra.
Haluan uuden auton, ja vectran hinta karkaa käsistä, koska haluan auton kaikilla herkuilla.
C3 on mukavan näköinen ja saanut hyvät arvosanat tuulilasilta ja TM:ltä.

Jaa..vai että autonvaihto edessä.

Juuri vaihdon oman Fiat Bravoni vuoden -97 3-oviseen Poloon
ja on kyllä pirun hyvä auto mun käyttöön. Hyvännäköinen(alustasatsi -40mm tiputus, ym. ym.) ja erittäin hyvä ajaa.

Älkää muuten sotkeutuko Fiatteihin. Mulla ehti olla melkein vuoden tuo Bravo ja kyllä kyllästyin siihen hyvin pikaisesti. Jälleenmyyntiarvo tippuu suht reilusti mutta ihmeen hyvin sain silti rahaa siitä vielä. Auto meni Loimaalaiseen autoliikkeeseen suoraostona. Fiat on kirosana nykyään meilläpäin:D

Frank: On se Polo kyllä harkitsemisen arvoinen auto.
Makuasioista ei voi kiistellä mutta se Citikka on ruma möykyn näköinen auto.
Nyt muuten tajusin vasta kunnolla missä asut autosi perusteella(Puma).Siinä Ala-astetta vastapäätä. Mä oon kyllä hidas mieleltäni:p

Autoilemisiin ja hyvää kesää kaikille.

Itse katselin bemarilta sellaista pientä kahdenistuttavaa hieman sporttisempaa auto. Jospa ostattaisi vanhemmilla sellaisen jahka se kortti tulee ;)

Nyt on tuo C3 ollut koeajossa, huomenna palautus. On oikein mukava, oikein mukava..:) Saattaapi mennä auto tilaukseen tässä lähiaikoina. Jos huomenna tilaan, saan auton 3.12.2002. Siten kerkeisin sillä linnan juhliinkin...

Täälläpäin olis vähän niinku myynnissä BMW 316 Compact 1.9 vm.99. Erittäin toimiva peli, takapenkilläkin mahtuu matkustamaan vaikka autossa on vain 3 ovea. Hakkaa kyllä kaikki japskit ja ranskalaiset kevyesti. hintapyyntö 18 500e.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan HCORE
Ai. Sitten se on jonkun muun Puma siinä Isokankaan lähettyvillä?
Kyllä mä siinä asun. Onko siinä muka vieressä joku vitun ala-aste? Eikös siinä ole se kuvataidekoulu, eikä sekään ole mitenkään vieressä.

Kyllä mä siinä asun. Onko siinä muka vieressä joku vitun ala-aste? Eikös siinä ole se kuvataidekoulu, eikä sekään ole mitenkään vieressä.

Samalta pihalta löydät myös Nummelan ala-asteen! :eek:

No lähellä kuitenkin ovat. Pumasta tien toisella puolella tai miten sen nyt ottaa.

Kuvataidekoulu ja ala-aste ovat just siinä. Kuvataidekoulu on se pinkki ja ala-aste se missä lukee seinässä isolla että "Nummelan Ala-aste" ja kiljuvia kersoja piha täynnä :D :D

ja otetaan takaisin Pasilaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan HCORE
Kuvataidekoulu ja ala-aste ovat just siinä. Kuvataidekoulu on se pinkki ja ala-aste se missä lukee seinässä isolla että "Nummelan Ala-aste" ja kiljuvia kersoja piha täynnä :D :D

No luuletko sä, että Frank osaa yhdistää noin monta ja vaikeeta asiaa toisiinsa? ;D

Ylös Bottom