Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Autojen virittäminen ja tuunaus

Vastaus: Autojen virittäminen ja tuunaus

Mikähän mun Challenger R/T '70 vaivaa, kun välillä kun vaihtaa kolmoselta neloselle ottaa moottori ihan nätisti kierroksia ja kiihtyy mutta joskus taas aluksi ottaa hyvin mutta yhtäkkiä kierrokset laskee 2000 verran ja meno on kuin olisi hypännyt vaihteen "yli" eli auto ei lähe mihinkään. Sama käy joskus 5 vaihteella. Onko tää joku vanhojen autojen ominaisuus vai onko mulla joku ihan viturallaa?
 
Vastaus: Autojen virittäminen ja tuunaus

Itellä on tuosta RM versio ja kertaakaan en ole huomannut samaa manuaali vaihteilla. Ei ole kyllä olenkaan ideaa mistä voisi olla kyse, mutta useammallakaan tuollaisella 60-70 luvun autolla en ite ole huomannut samaa. Sutimisen yhteydessähän tuollaista kierrosten tippumista voisi tapahtua, mutta ei mun mielestä noin isoilla vaihteilla ellet sitten käytä jotain huonoja renkaita.
 
Vastaus: Autojen virittäminen ja tuunaus

racing mediumit on yleensä alla, ja tuskin sutimisesta on tässä kyse, suoralla vaan yht'äkkiä tipahtelee kierrokset sen 2000 verran :eek: on mun eka vanha liito kaara ja aika kiva tykkihän toi on ilman noita kierroshommeleita..
 
Vastaus: Autojen virittäminen ja tuunaus

Pitäis livenä nähdä että pystyis arvailee. Vaikka tuota autoa ei ole racing modattu niin siinä on siltikin aika hyvä vääntö ja teho, mutta kyllä noiden renkaiden pitäisi riittää. Mitäs avustuksia sulla on käytössä?
 
Vastaus: Autojen virittäminen ja tuunaus

ajoavuista vaan abs 1, tosin moottorin tehoa on lisätty että voisko se vaikuttaa kun on 700+ hp? voin antaa lainaan jos tahot koittaa..
 
Vastaus: Autojen virittäminen ja tuunaus

No kuten jo kirjoitin niin mulla on tuosta RM versio, eli täydet tehot mutta myös ajettavuus parempi (PALJON) kuin modaamattomassa. No, mulla ei nyt oo ideaa mistä tuo vois johtua. Livenä jos näkis kun tuo tapahtuu niin silloin ehkä vois yrittää miettiä että mitä tapahtuu, mutta muuten ei mun tieto/taito riitä.
 
Vastaus: Autojen virittäminen ja tuunaus

Löytyykö jostain sellasta listaa autoista joihin saa tehtyä rm-modit.. ku ei viittis ostella autoja ihan vaan kokeillakseen, alkaa rahat hiipuu :D
 
Ylös Bottom