Näillä pääsee pikaisesti koittamaan noita säätöjä. Aika perus ohjeet.
VAIHTEISTO
Rajoitin ottaa kiinni suurimmalla vaihteella
Pidennä välityksiä ja säädä muut vaihteet sen mukaan
Kierrokset eivät ole punaisella viimeisellä vaihteella pisimmän suoran lopussa
Lyhennä välityksiä vaihdetta ja säädä muut vaihteet sen mukaan
JARRUT
Eturenkaat lukkiutuu jarrutuksessa
Säädä brake bias:sia taaksepäin (rear)
Takarenkaat lukkiutuu jarrutuksessa
Säädä brake bias:sia eteenpäin (front)
FRONT TOE IN/OUT
Kurviin sisäänmeno hankalaa
Lisääedestä toea (negatiivista arvoa)
Etupää on epävakaa suorilla
Vähennä edestä toea (negatiivista arvoa)
REAR TOE IN/OUT
Lisää nopeutta suorille
Vähennä edestä toea
Takapää on epävakaa suorilla
Lisää edestä toea
FRONT ANTI ROLL BAR
Epätarkka ohjaus hitaissa kurveissa
Lisää edestä ARB:tä
Tarvitset lisää pitoa hitaissa kurveissa
Vähennä edestä ARB:tä
REAR ANTI ROLL BAR
Auto aliohjaa hitaissa kurveissa
Lisää takaa ARB:tä
Auto yliohjaa hitaissa kurveissa
Vähennä takaa ARB:tä
SPRINGS
Auto on pehmeä ja kontrolli on epäherkkää
Jäykennä edestä ja takaa springsejä
Auto on liian levoton ja pitoa yleisesti vähän
Pehmennä edestä ja takaa springsejä
SPRINGS (CAR BALANCE)
Auto yleisesti aliohjaa
Jäykennä takaa springsejä tai pehmennä edestä springsejä
Auto yleisesti yliohjaa
Jäykennä edestä springsejä tai pehmennä takaa springsejä
SHOCK ABSORBERS BUMP/REBOUND SLOW
Painonsiirto on liian nopea ja pito katoaa
Jäykennä sekä edestä ja takaa
Painonsiirto on liian hidas ja auto on levoton kurveissa
Pehmennä sekä edestä ja takaa
Auto aliohjaa sisäänmenoissa ja ulostuloissa
Jäykennä takaa tai pehmennä edestä
Auto yliohjaa sisäänmenoissa ja ulostuloissa
Jäykennä edestä tai pehmennä takaa
SHOCK ABSORBERS BUMP/REBOUND FAST
Pomppuinen rata, alusta ei pysy mukana ja pito katoaa pompuissa
Jäykennä sekä edestä ja takaa
Auto hyppää pomppujen yli ja pito katoaa
Pehmennä sekä edestä ja takaa
Auto aliohjaa pompuissa
Jäykennä takaa tai pehmennä edestä
Auto yliohjaa pompuissa
Jäykennä edestä tai pehmennä takaa
VAIHTEISTO
Rajoitin ottaa kiinni suurimmalla vaihteella
Pidennä välityksiä ja säädä muut vaihteet sen mukaan
Kierrokset eivät ole punaisella viimeisellä vaihteella pisimmän suoran lopussa
Lyhennä välityksiä vaihdetta ja säädä muut vaihteet sen mukaan
JARRUT
Eturenkaat lukkiutuu jarrutuksessa
Säädä brake bias:sia taaksepäin (rear)
Takarenkaat lukkiutuu jarrutuksessa
Säädä brake bias:sia eteenpäin (front)
FRONT TOE IN/OUT
Kurviin sisäänmeno hankalaa
Lisääedestä toea (negatiivista arvoa)
Etupää on epävakaa suorilla
Vähennä edestä toea (negatiivista arvoa)
REAR TOE IN/OUT
Lisää nopeutta suorille
Vähennä edestä toea
Takapää on epävakaa suorilla
Lisää edestä toea
FRONT ANTI ROLL BAR
Epätarkka ohjaus hitaissa kurveissa
Lisää edestä ARB:tä
Tarvitset lisää pitoa hitaissa kurveissa
Vähennä edestä ARB:tä
REAR ANTI ROLL BAR
Auto aliohjaa hitaissa kurveissa
Lisää takaa ARB:tä
Auto yliohjaa hitaissa kurveissa
Vähennä takaa ARB:tä
SPRINGS
Auto on pehmeä ja kontrolli on epäherkkää
Jäykennä edestä ja takaa springsejä
Auto on liian levoton ja pitoa yleisesti vähän
Pehmennä edestä ja takaa springsejä
SPRINGS (CAR BALANCE)
Auto yleisesti aliohjaa
Jäykennä takaa springsejä tai pehmennä edestä springsejä
Auto yleisesti yliohjaa
Jäykennä edestä springsejä tai pehmennä takaa springsejä
SHOCK ABSORBERS BUMP/REBOUND SLOW
Painonsiirto on liian nopea ja pito katoaa
Jäykennä sekä edestä ja takaa
Painonsiirto on liian hidas ja auto on levoton kurveissa
Pehmennä sekä edestä ja takaa
Auto aliohjaa sisäänmenoissa ja ulostuloissa
Jäykennä takaa tai pehmennä edestä
Auto yliohjaa sisäänmenoissa ja ulostuloissa
Jäykennä edestä tai pehmennä takaa
SHOCK ABSORBERS BUMP/REBOUND FAST
Pomppuinen rata, alusta ei pysy mukana ja pito katoaa pompuissa
Jäykennä sekä edestä ja takaa
Auto hyppää pomppujen yli ja pito katoaa
Pehmennä sekä edestä ja takaa
Auto aliohjaa pompuissa
Jäykennä takaa tai pehmennä edestä
Auto yliohjaa pompuissa
Jäykennä edestä tai pehmennä takaa