Auttakaa GBA-nyyppää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja illu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Auttakaa GBA-nyyppää

Kaappis sanoi:
Myös Citymarketeissa poistavat jo GBA:n pelejä hyllyistä, itse hommasin Pokemon Leaf Green ja Zelda ALTTP:n, 5/kpl. :D

Kyllä nyt harmittaa, että menin myymän SP:n.

No, eipä ollut Lahden citymarketissa, no kait se on vaan Jyväskylässä :(

Kyllä se on kaikissa. Jos jossain ei vielä ole tuohon hintaan, niin a) ne pelit on jo myyty, tai b) siinä kaupassa ei olla vielä ehditty laittaa niitä poistohintaan. Käsky on joka tapauksessa tullut ketjun yläpäästä, tuo ei ole yhdenkään yksittäisen kaupan päätös.

Käykää myös mustassa pörssissä, tänään tuli käteen tälläiset:

- Pokémon FireRed
- Mario VS Donkey kong
- Zelda: Wind Waker Limited Edition.

Kaikki 5 kappale, mahtavaa. Joululahjapakettiin menee suurin osa noista. :P

Viimeksi muokannut moderaattori:

Aika halvallahan noita pelejä saa kun eksyy oikeisiin paikkoihin. Näin nopeasti on kasaantunut hyllyyn

- Super Monkey Ball Jr.
- Super Mario Bros (NES Classics)
- Lord of the Rings: Fellowship of the Ring (emäntä halusi, en tiedä onko hyvä vai ei)
- Pokemon Ruby

Kaikki niitä vitosen pelejä.

illu sanoi:
Nyt sitten ostin heräteostoksena paikallisesta Citymarketista GBA:n hintaan 13,50 euroa(!!!)

Ei taida olla jäljellä enää noita Lappeenrannan Citymarketissa, ellen ole ohittanut? Mistä löysit tuon kapistuksen? Vanha GBA on aika huonossa kunnossa, tuolla hinnalla voisi ostaa jopa uuden.

Ne meni kaikki silmänräpäyksessä, itse sain muistaakseni toiseksi viimeisen. Söpö pinkki vielä... :D :D

Aika lyhyeksi näyttää jäävän mun GBA:n elinkaari.

Tulin just Anttilasta, mukana upouusi NDS + Nintendogs. Jouluisen bundlen normaalihintahan on 149 euroa. Siitä keskolaisten alennukset ja Anttilan oma 20 euron alekuponki päältä pois, niin hintaa tuli noin 106 euroa! :eek:

Kyllä hymyilytti kassalla, tuo -20 eur oli nimittäin täysi yllätys. Joulun avauksen kunniaksi sieltä saa näköjään tuon 20 euroa alennusta kun ostosten loppusumma ylittää sata euroa.

illu sanoi:
Aika lyhyeksi näyttää jäävän mun GBA:n elinkaari.

Tulin just Anttilasta, mukana upouusi NDS + Nintendogs. Jouluisen bundlen normaalihintahan on 149 euroa. Siitä keskolaisten alennukset ja Anttilan oma 20 euron alekuponki päältä pois, niin hintaa tuli noin 106 euroa! :eek:

Kyllä hymyilytti kassalla, tuo -20 eur oli nimittäin täysi yllätys. Joulun avauksen kunniaksi sieltä saa näköjään tuon 20 euroa alennusta kun ostosten loppusumma ylittää sata euroa.

Aika halvalla sait:)
Täällä Lahdessa ei ole löytynyt oikeen mitään huikeita alehintoja :(

feldon sanoi:
6) Pelit tallentuvat suoraan kasetille, ei siis koneelle. Tallennus pysyy elossa pelikasetin sisältä löytyvän pariston avulla. Melkein kaikissa pelaamissani GBA-peleissä on ollut oikein hyvät tallennusmahdollisuudet.
Älä myöskään unohda että jos et pelaa sitä peliä missä on Tallennettu Peli niin sisäisen patterin virta loppuu. Jos oikein olen käsittänyt, niin luulen että se patteri siis latautuu aina kun sitä käyttää. Se siitä kuitenkin... :D

Ylös Bottom