Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Auttakaa mua

  • Viestiketjun aloittaja Boolsis
  • Aloituspäivämäärä
B

Boolsis

Guest
Hyvää joulua kaikille! Mä haluisin tiedustella. että oisko kellään tietoa pelistä joka arvosteltiin Tiltissä noin pari viikkoa sitten. Se oli toimintapeli, jossa oli vähän samanlainen meininki kuin pc:n Swat-peleissä... Siinä oli melkohyvän näkönen graffa ja kaikki muutkin oli kohdallaan. Siinä ratkottiin kenttiä sellasella ryhmällä samaan tapaan kuin Swatissa! Mut mä en nyt muista sen pelin nimeä ja pyytäisin jotain fiksua ihmistä kertoo sen pelin nimen niin pääsis shoppaamaan sen! Kiitos
:p
 
Kyseessä on mitä todennäköisimmin Rainbow Six ja sen joku uusi lisäosa tai jotain.
Löytyy PC:lle varsin kattavana kokoelmapainoksena. Löytyy myös Pleikkari Onelle, mutta laadusta en tiedä osaa sanoa mitään. Epäilen kyllä kovasti.
 
Lisäys...

Se peli oli kyllä PS2 peli.... Kertokaa sen nimi, PLIIS!
 
Re: Lisäys...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Boolsis
Se peli oli kyllä PS2 peli.... Kertokaa sen nimi, PLIIS!

Älä luota Tilttiin. Siinä luki Smuglers Run 2 PS2, mutta se oli oikeasti PC:n Ghost Recon.
 
Ei se oo Project Eden... Siin oli joku kaks osanen nimi tyyliin Need For Speed: Porsche 2000
 
On muuten tosi hyvä toi GhostRecon(paras noista TomClancyn peleistä) ja olen kanssa 100% varma että se olit tää peli minkä ne arvosteli tiltissä.
 
Ylös Bottom